ערב טוב , רק עכשו גיליתי אתכם

ערב טוב , רק עכשו גיליתי אתכם../images/Emo82.gif

וקצת הסתקרנתי. אינני מטפלת ואינני עוסקת מקצועית בתחום. מתעניינת לאור העובדה,שכפי הנראה עדיין לא מצאתי את המדריך שלי(כך נאמר לי). האם יש מושג כזה
. לפי הקורה אותי יש לי כוחות בידים ,ולא הגעתי למצב שאני ממש משתמשת בו למעט קצת נגיעות פה ושם. אשמח לקבל מידע , הכוונה ,עצות וכד
וחג שמח
 
כשהתלמיד מוכן - המורה מגיע

מחה לראות אותך פה איתנו, נשמח כולנו לעמוד לרשותך בהתפתחות שלך. עקרבית, כשאני הצלחתי את דרכי בעולם הזה הדבר הראשון ששמעתי זה שאני צריה לחכות שנתיים... כלומר, מה שאני מנסה להגיד זה שזמן מביא בשלות וזה בסדר גמור לתת לדברים להתפתח. אני מבטיחה לך שכשתהיי מוכנה כל האמצעים שתצטרכי "יופיעו" מסביבך לשרותך. בינתיים, מה שאני הייתי מציעה לך זה לפתח את האינטואיציה - ללמוד להקשיב לקולות פנימיים, להתאמן על להקשיב לקריסטלים ואבנים שאת מוצאת ומדברות אלייך, עם צמחים ובעלי חיים, ודברים כאלה. כמו כן, ממליצה בחום רב להקדיש כל יום 10 דקות - רבע שעה, למדיטציה יומית... זה עושה פלאות! בכל אופן, הצלחה ואהבה...
 
תודה על התשובה וקבלת הפנים,../images/Emo41.gif

אשמח אם תפני אותי לאתרים בהם אלמד על המדיטציה או שיש באפשרותך להנחות אותי. ושוב תודה
 
יש באפשרותי להנחות אותך - באהבה!

את מוזמנת מאוד לפנות אליי בטלפון, ואשמח מאוד לקחת חלק בתהליך שלך
דבר נוסף - אני ממליצה לך בחום לעיין גם במאמרים בנושא מדיטציה באמא אדמה, ובאתרים מסוגו. אני מצרפת לך קישור, כדי שתביני על מה אני מדברת. במאמרים שכותבים שם אנשים מקצוע יש חומרים טובים מאוד לכל שלב בהתפתחות שלך, אני ממליצה בחום לעבור מדיי פעם לראות מה חדש שם... זה מרחיב אופקים. הצלחה, מתוקה!
 
עומר תודה, אשמור לי את הזכות לצלצל

אגב ,איפה נמצא המספר? לגבי המאמרים אני מקווה שאמצא איזשהו חור בימים המטורפים כדי לקרוא. תודה מכל ה-
על ההכוונה והסבלנות.מעבר לכך מקווה גם להיות קצת שותפה בפורום.
 
את מוזמנת מאוד לשמור לך את הזכות

תסלחי לי שאני לא מפרסמת את המספר שלי פה, אני מקפידה להוריד הודעות של כותבים שיש בהם מספר, ואני לא מתכוונת לעשות איפה ואיפה... בכל אופן, את יכולה להיעזר באתר שלי, שצירפתי לך לינק אליו.
 

keoser

New member
רעיון

מה ההבדל בין לפרסם את המספר שלך פה - ללשלוח אותו בהודעה? הרי גם ככה עברת איתה תהליך בהודעות בו ברור שתתני לה את הטלפון שלך בסופו.. :) אולי פשוט יהיה נוח יותר לשנות את המדיניות, שרק חברים יכולים לפרסם את הסדנאות/מרכז טיפול שלהם? ובואי נגיד שתהיה הגדרה ל"חבר", שזה אדם פעיל בפורום כבר איקס זמן? סתם רעיון שקפץ לי :) אוהב, יוסי :)
 
סדנאות

גם לא שלחתי לה אותו בהודעה, אבל נתתי לה את כל הכלים לעשות מעשה ולמצוא אותו. אתה יכול חופשי לפרסם פה את הסדנאות שלך ואת המרכז הטיפולי שלך, כל זמן שאתה זוכר את רווחת הפורום. ועוד כלל חשוב - לא מפרסם טלפונים. זה לא רק עניין של הגינות, זה גם משהו שאני לא רוצה לקחת עליו אחריות. אבל אם חשוב לך לפרסם טלפונים - אתה מוזמן מאוד לעשות את זה בלוחות של הפורום. ואם צריך - אפשר לפתוח לוח אירועים לפורום. אבל אדרבא, במיוחד כשאני מכירה אותך ויודעת מה אתה מציע, אתה מוזמן מאוד להשתמש בפורום כדי לשווק פעילות רוחנית.
 

keoser

New member
אני רק לא מבין למה את לא מוכנה

שחברי פורום יפרסמו את הטלפונים שלהם בפומבי בהודעות, אלא רק בלוח מודעות הרישמי של הפורום, הרי אני יכול לרשום את הטלפון שלי בחתימה, ואז כולם יראו.. אז אם אני בעיית פירסום לחברים, למה יש בעיה לפרסם טלפונים? כשכתבתי את זה חשבתי עלייך למען האמת, לא עליי.. סתם נראה לי מוזר שאנשים קבועים לא יכולים לפרסם את הטלפון שלהם כאן. אוהב, יוסי :)
 
גבולות

אין לי כוח להתחיל לספור הודעות ולבדוק מי קבוע ומי לא. לפרסם טלפון זה משהו שבנאדם עושה באחריותו, ולא בא לי לקחת על זה אחריות וצריך גם לזכור, שעניין הפורום המהותי הוא בשום פנים ואופן לא פירסום. אלא החלפת מידע. כדי לא להפר את האיזון, משאירים את זה ככה. מודעות שאין בהן טלפון, הן ארוכות יותר ומושכות יותר, כדי שהמתעניין יעשה את האקסטרה מייל להשיג את המידע. ולכן הן אינפורמטיביות ומועילות ולא פרסומיות נטו. חוצמזה, אתה מכיר אותי. אני בעד שמי שמעוניין בעזרה יעשה איזה צעד.
 

keoser

New member
../images/Emo45.gif קניתי

חשבת לעסוק במכירות פעם?
אוהב, יוסי :)
 
למעלה