ערב מבוא בתקשורת מקרבת

ערב מבוא בתקשורת מקרבת

היי חברות וחברים שלי, מחר בערב אני מעבירה בכפר-סבא ערב מבוא בתקשורת מקרבת (תקשורת לא-אלימה). שתי מלים על תקשורת מקרבת תקשורת מקרבת היא גישה פרקטית לניהול תקשורת ויחסים עם עצמנו ועם הסובבים אותנו בכל יחידת חיים - הורות, זוגיות, משפחה מורחבת, עבודה, עם חברים ובמצבי תקשורת מכל הסוגים. היא מאפשרת:
העמקת החיבור והאמון במערכות יחסים;
מציאת פתרונות יצירתיים ואפקטיביים במצבי אי-הסכמה;
מניעת מריבות וקונפליקטים בבית ובעבודה;
הנעת אנשים בכל הגילים ללא שימוש בפחד, אשמה או בושה;
יצירת שינוי אישי וחברתי אמיתי. בין היתר הגישה נותנת לכולנו כלים פרקטיים לשאלות שאנשים רבים שואלים את עצמם. לדוגמא:
איך לקבוע גבולות – בלי איומים ובלי ויתורים
איך לקבל ולתת ביקורת ללא תוקפנות – וללא פחד
איך לבטא ולשמוע "לא" – בלי להרוס יחסים
כעס, פחד, אשמה, בושה – למה הם מופיעים ומה במקום?
איך להגיע עם בני-זוגינו וילדינו להבנה הדדית, שיתוף-פעולה והנאה אני מאוד אוהבת את הגישה הזאת ומחוברת אליה כדרך לחיים. בעבר גם סיפרתי לכם על התהליך שאני עוברת שקשור בעצם לכל רובד בחיים שלי ואני אשמח לשתף אתכם/ן בעוצמה וביכולת של הגישה הזאת לשנות את המודעות האישית של כל אחד מאיתנו וגם את המודעות החברתית בעצם עם כל מי שאנחנו באים איתו במגע. בשבילי זו קודם כל שיטה של מודעות והעצמה, ורק לאחר מכן גישה לניהול יחסים. אז אם מתחשק לכן להיות ספונטניות, לקחת איתכן חבר/ה ולהגיע לשמוע – אשמח מאוד לראות אתכן! ואם תרצו להעביר את הודעתי זו לחבר/ה שגרים בסביבה ועשויים להתעניין, הרגישו חופשי לעשות זאת. הערב מתקיים בבית ההורים שלי, רח' השרון 22, כפר-סבא, קומה שנייה, משפחת ארבל. בשעות 20:00-22:00. פרטים נוספים תוכלו לקבל במרכז מיתרים (שבו אני עובדת) – 03-6733522 ו/או להתקשר אליי באופן אישי – 054-7453196 מאוד אשמח לראות אתכם, נ.ב. – אם אתם רוצים להגיע לערב המבוא אבל זה לא מתאפשר לכם מחר, אז תוכלו לקרוא על פעילויות נוספות בתקשורת מקרבת ובכלל במרכז מיתרים בקישור הבא: http://www.meitarim.co.il/newsletter/newsletter0606.html
 
קראתי על הקורסים

במיתרים ודיברתי גם עם בעלי. נראה לי שבסביבות חודש מרץ אוכל להצטרף לאחד הקורסים. (עד אז אני נעדרת ערב אחד בשבוע מהבית בגלל קורס השתלמות מקצועית שלי). אגב איך בדיוק עובדת שיטת התשלום?
 
נשמח :)

שיטת התשלום היא שיטה ייחודית בארץ ומבוססת על שני עקרונות מהותיים של הגישה של תקשורת מקרבת - האחד- עקרון הבחירה (בא"ר - בחירה, אחריות, רצון זוהי תפיסת העולם שלנו לפיה כדאי להניע אנשים לעשות כל מיני פעולות). השני - העקרון לפיו לכולנו יש צרכים, והצרכים של כולנו שווים בחשיבותם. אז הרצון שלנו הוא לקחת בחשבון את הצרכים שלנו ושל האנשים שבאים אלינו, בכך שאנחנו נותנים טווח של מחירים שכל אחד מהמשתתפים יכול למצוא בו את מה שמתאים לו, ומתוך רצון שהמשתתפים שלנו יקחו בחשבון את הצרכים שלהם ושלנו מתוך בחירה שלהם. לכן, ההזמנה של טווח מחירים היא - לשלם בתוך הטווח הזה את המחיר הנוח ביותר מתוך בחירה מלאה, תוך לקיחת שני הצדדים בחשבון. אותנו כנותני שירות ואת הלקוחות שלנו כמקבלי השירות. נשמע הגיוני?
 
נשמע מדהים

ואני מניחה שככל שלומדים לחיות את השיטה התלמידים גם משלמים יותר. אני טועה?
 
אי אפשר לעשות הכללה אבל

אם מתעקשים, אז אחוזים גבוהים של המשתתפים משלמים מעל המינימום. לנו זה בסדר בכל מצב, אנשים שמגיעים אלינו משלמים לפי מה ששווה להם. ושווה להם כנראה.
 
למעלה