עשיתי פריסה ממוחשבת לשאלה

nirasaf

New member
עשיתי פריסה ממוחשבת לשאלה

"איך תהיה הקריירה שלי ?" וקיבלתי את התוצאות הבאות (מימין לשמאל) : כוח נער הגביעים יום הדין קוסם גלגל המזל ולסיכום שש חרבות מה זה אומר ? האם ביצעתי את הפריסה בסדר ? אם לא איך והיכן אני צריך לעשות את הפריסה. תודה מראש. נ.ב. אני לא יודע אם הגיל חשוב אבל אני בן 25
 

צוף3

New member
לילה טוב לך ניר ../images/Emo140.gif

אנא תן רקע לשאלה שלך. במה אתה עוסק ומה מצבך כיום בתחום. לא ניתן לשאול "האם" מאחר ואין אנו יכולות לנבא עתיד. לאחר שתספק לנו רקע נפנה אותך לשאלה ולפריסה המתאימות. מחכים לך :)
 

nirasaf

New member
אוקיי...אז הנה פרטים...

סיימתי את הלימודים שלי לפני כחצי בתחום מדעי המחשב ומנהל עסקים ומשבוע אני יתחיל לעבוד בחברה מוכרת בתחום הטכנולוגיה והעסקים. עוד פרטים ? מה השאלה שאני צריך לשאול ?
 

צוף3

New member
אתה יכול לשאול...

מה אני יכול לעשות כדי להבטיח הצלחה במקום עבודתי החדש בחצי שנה הקרובה סיכום עשה פריסת שאלה ובחר 6 קלפים, קלף הסיכום ייצא לך אוטומטית. העתק את הפריסה לפורום. הפריסה הזו מתאימה משום שטרם התחלת לעבוד במקום החדש. בהצלחה :)
 

nirasaf

New member
אז הנה התוצאות...(מימין לשמאל)

מלכת המטות שוטה מוות שמונה מטבעות שתי חרבות אביר החרבות סיכום שלוש חרבות
 

nirasaf

New member
עוד הערה...

האם זה משנה אם אני מכניס את השם שלי למעלה או משאיר את זה אנונימי ? וכיצד ייתכן שאם אני לוחץ שוב ושוב על "פרוס" יוצאים לי דברים שונים לחלוטין. האם זה לא אומר שהכל שטויות ? בכל מקרה, בהודעה הקודמת שלי יש את הפריסה הראשונה שיצאה לי, אבל עם השם "אנונימי" ולא עם השם שלי... אם רוצים את הפריסה שלי, כשאני מכניס את השם האמיתי שלי אז הפריסה יצאה : שבעה מטות כוח הכוהן הגדול קיסרית ארבעה גביעים חמישה מטבעות סיכום שמונה מטות
 

צ ל י ל 8

New member
שלום לך..

ברור שכאשר עושים פרוס עשר פעמים בכל פעם יצאו לך קלפים אחרים, נו מה חשבת? אבל זה לא עושה את העניין "שטויות" כהגדרתך. מספיק לעשות פעם אחת בלבד כי זו הפעם הקובעת. אני אתייחס לפריסה האחרונה שהעלית: מה - 7 מטות אני - כוח יכול לעשות - הכהן הגדול כדי להבטיח הצלחה - קיסרית במקום עבודתי החדש - 4 גביעים בחצי שנה הקרובה - 5 מטבעות סיכום - 8 מטות בוא נאמר שאתה לא ממש מתלהב ממקום העבודה המדובר. אתה דיי אדיש לגביו, אולי בגלל שהמשכורת נמוכה לדעתך. אתה מרגיש שאתה נלחם כדי למצוא עבודה. ההצלחה שלך דיי מובטחת, נראה שיש לך הכישורים המתאימים, קח בחשבון שייתכן שעל אף שהמכורת לא תהיה גבוהה, כדאי לך להישאר שם כי צפויות לך הפתעות נעימות.
 
למעלה