עתידים

  • פותח הנושא wiz
  • פורסם בתאריך

wiz

New member
סופסוף יש כזה פורום בתפוז !!!

ולי יש המון שאלות...
אז
על הפורום החדש, ובהצלחה בתפוז ! אני עכשיו בי"ב, מגמת אלקטרוניקה. בפסיכומטרי הוצאתי 650, והמוצע בגרויות שלי הוא די טוב (90 בערך, בינתיים...
). יש לי סיכוי להתקבל ללימודי חשמל ואלקטרוניקה או חשמל ופיזיקה? אולי יש למישהו את הנתונים המדוייקים מבחינת מוסדות הלימוד השונים, בקשר לציונים הדרושים... ושאלה נוספת - האם אפשר להירשם לעתודה טכנולוגית (י"ג - י"ד) במקביל לרישום לעתודה אקדמית (או פרוייקט "עתידים"), ובמידה ולא מתקבלים לאקדמית אז ללכת לטכנולוגית? בלשכת הגיוס אמרו לי שאי אפשר, אבל היום בביצפר, בהרצאה של "עתידים" אמרו שזה אפשרי... תודה רבה, wiz
 

aassaaff

New member
אחלה פרוייקט

אני מבין שזה פורום חדש אז בהצלחה.. רציתי לספר לכם על הפרוייקט שאני נמצא בו.. קודם כל האירגון שלו מצויין וממש איכפת לאנשים ששם שנצליח והם נותנים את כל העזרה האפשרית, קוראים לפרוייקט "עתידים" הוא מיועד לצעירים מעיירות פיתוח בקיצור אחלה פרוייקט הם גם נותנים לכל עתודאי בפרוייקט הזה מחשב נישא בקיצור אני מבסוט לאללה מהפרוייקט..דרך אגב אני בן 19 לומד הנדסת חשמל ואלקטרוניקה שנה א...
 

bucksay

New member
עתידים

הייתי רוצה לדעת מהו המצב הכלכלי הדרוש על מנת שיקבלו אותי לתוכנית
 

Anat_18

New member
עתידים או פסגות?

אני מתלבטת בין אם להגיש מועמדות לפרוייקט "עתידים" לבין תוכנית "פסגות" יש לי נתונים מתאימים שכנראה יספיקו (717 פסיכו ובערך ממוצע 108 ) הייתי רוצה לקבל חוות דעת מאנשים שיודעים יותר טוב ממני.
 

G.O.D

New member
שלום לך ידידי, ובכן המצב הוא כזה:

כל שנה ושנה המידרג של הטכניון משתנה בהתאם לביקוש ולהיצע, כך שלא ניתן לומר לך בדיוק מה קורה, אלא תאלץ להתקשר ולהזמין את עלון ההרשמה. אבל... מניסיון של אנשים רבים גם אם יאמרו לך שציוניך אינם מספיקים להנדסת חשמל תמיד תוכל לעבוד בשיטת "קודם כל להיכנס"... כלומר תיכנס למגמת הנדסה אחרת שקל להתקבל אליה בגלל ביקוש נמוך (כמו אוירונאוטיקה שזה קשה לאללה ללמוד אבל פשוט להתקבל) ואחרי סמסטר אחד תבקש לעבור אני בטוח שלא תיהיה לך בעיה לעבור. בהצלחה!, גילי.
 

ofirgaon

New member
עתידים זה בכלל תוכנית של מלגה

לסטודנטים בעיירות פיתוח ואזורי מצוקה.. פסגות זו תוכנית שבמסגרתה לומדים לתואר משולב הנדסת חשמל ואלקטרוניקה ופיזיקה... מה ההתלבטות אני לא מבין.
 

ronen1981

New member
אין התלבטות.

כפי שהבחור אמר עתידים זה לאיזורי מצוקה בעיקר. ולפסגות מצטער להודיע לך אבל לא תתקבלי עד כמה שהסגיך מרשימים, הם לא מספיקים . אם תבדקי את הסכם שלך (פסגות לומדים בטכניון) תראי שהוא אולי 90 (הערכה גסה) כאשר קבלה רגילה למסלול המשולב של פיזיקה והנדסת חשמל היא מינימום 92 (וזאת עוד לא במסגרת פסגות).
 
סליחה אבל אין דרך אחרת להגיד...

את זה...אתה פשוט מזיין את השכל!!!!!!!!!! א)92 הוא הסכם מקסימלי!!!להנדסת חשמל +פיזיקה(ואגב יש סיכוי שיורידו את הסכם הנדרש לעתודאים)ב)יש לי חבר אשר לומד בפסגות ויש לו 660 בפסיכו´ ו110 ממוצע בגרויות...הוא פשוט הפציץ במבחני הקבלה לתוכנית. אז לעתיד,כשאתה לא בטוח במשהו אל תדבר...כי אתה מטעה אנשים סתם!
 

flugzeug

New member
למה ההתנפלות הזו ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

לצערי זו כבר מגיפה בפורומים, אנשים משתלחים זה בזה במקום "לדבר" בצורה תרבותית. לא יפה!
 

ronen1981

New member
למה את\ה כה כועס.

ראשית אני אמרתי את האינפורמציה כפי שידוע לי (הכי טוב זה לפנות למשרד למועמדים ולשאול שם מידע הכי עדכני), ומאוד תמוהה שחברך התקבל (מתי התקבל?) לי היה ממוצע 110 עם פסיכומטרי 680 ולא התקבלתי לחשמל פיזיקה (וזה היה לפני שנתיים וחצי ,ושנתיים) . ולפני שנה וחצי בערך הדרישות היו סכם בין 90-92 ,וכיום עלפי הידוע לי הם עומדות על מעל 92 . שנית נניח ואני טועה ויש לך הוכחות חותכות לכך אתה יותר ממוזמן להביא אותם לכאן לטובת השואלת ,כאשר יש דרך טובה וראויה יותר לחלוק על דברי מזו שבחרת בה שהינה בוטה וגסה ולא ראויה לאדם משכיל. רונן.
 

ronen1981

New member
לאחר בדיקה מדוקדקת יותר.

בדקתי את הסכם שלה עלפי הנוסחא (ולא באופן גס כפי שקודם נהגתי) ומתקבל לה סכם של כ89.1 (קצת פחות מכך האמת בסדר גודל של עד כדי מאית). אתה מוזמן להתחבר לאתר של הטכניון http://www.technion.ac.il/admissions/sidrset.htm שם רשום שדרישות הקבלה לחשמל פיזיקה לסטודנט רגיל חזויים בין 90 -92 ( המינימום של סף הקבלה שיכול אולי להיות פחות ממה שאמרתי אני מודה השאלה מתי עידכנו אינפורמציה זאת לאומת זאת הידוע לי וכמובן שלעתודאים יכול להיות הסף גבוה יותר) ומכל מקרה 89 זה פחות גם מ90 . אם היא רוצה היא יכולה לנסות (אני ניסיתי עם סכם נמוך משלה) אבל שלא תבנה יותר מידי צפיות או תקוות. לילה טוב רונן.
 
קודם כל...

אני מצתער אם נשמעתי כה בוטה.לא התכוונתי להעליב או לפגוע או שום דבר כזה,אז סליחה! בכל מקרה רציתי שתדע שמי שמתקבל ל"פסגות" לא חייב סכם כמו כל סטודנט ועתודאי שמתקבל לחשמל-פיזיקה.המועמדים עוברים מבחני קבלה,מבחני קצונה וגם סיווג ביטחוני.מי שעובר את שלושת אלו נכנס לפרוייקט.אם יהיו שני מועמדים עם אותן תוצאות במבחנים או עם תוצאות דומות ייקחו את אלו בעל הסכם הגבוה יותר. פייד
 

ofirgaon

New member
רגע רגע רגע...

למה סכם? למה לא ללכת לאוניברסיטת תל אביב? בחוברת של פסגות כתוב שאפשר ללמוד או בטכניון או בתל אביב. עכשיו, לפי האתר של תל אביב, היא מתקבלת. הוכחה- לי יהיה (לדעתי) ממוצע בגרויות 106.9 ויש לי פסיכומטרי 708, שזה יוצא סה"כ ציון התאמה של 689. לפי האתר של תל אביב, הנדסת חשמל ופיזיקה דורשת 685 בציון התאמה. זהו..
 

אבשי ג

New member
ברוך הבא אסף ../images/Emo24.gif

סוף סוף יש לנו פה נציג מפרויקט עתידים! מה שנקרא בהשאלה נערי מופז (על משקל נערי רפול). זה באמת פרוייקט מוצלח וחשוב, גם באופן אינדיבידואלי וגם באופן חברתי. תוכל לספר לנו עוד על המסלול?
 

יואב.ט

New member
"נערי מופז" , אהבתי ../images/Emo8.gif

אז מסתבר שיש כאן עוד חברים בפרוייקט "עתידים" והם גם באים בדמותו של מנהל פורום כדורגל בתפוז (כן כן, ממש פה קמה קומות מתחת, אנחנו אלו שעושים כל הזמן את הרעש בשבת בערב.) אני אנסה לבקר פה מדי פעם ואולי אפילו לכתוב קצת...
 

ShiRaNuSh

New member
אולי יש לך......

אסף יש לך איי סי קיו ? כי הייתי רוצה לשאול אותך כמה שאלות בנוגע לעתודה...
 

haim9798

New member
מאלקטרונאי לאלקטונאי

טוב אז אני שנה ראשונה בטכניון , במסלול של הנדסת חשמל ( תת מסלול מחשבים) , ואני ינסה לענות לך כמיטב הבנתי שכן אני התחלתי השנה ועברתי את המסלול הזה שנה שעברה. פיסכומטרי 650 הוא די גבולי כי הוא ממש משאיר לך אפשרות להכינס לטכניון עם ממוצע משוכלל של 100+ , לפחות ככה זה היה שנה שעברה. בקשר לחשמל פיזיקה aka "פסגות" , אני לא חושב שהסיכוי להיכנס הוא גדול גם בגלל הפסיכומטרי , שדי דפק אותך, ובגלל המבחנים המיוחדים שיש לפסגות. ניתן להירשם לעתודה אקדמית ולי"ג י"ד בו זמנית אבל לקראת תחילת הלימודים של בי"ג תצטרך להחליט מה אתה רוצה ולוותר על אחד מהם וזאת בשל התחלת לימודים בזמן שונה. דבר נוסף שאתה צריך לקחת בחשבון זה שלא תדע אם התקבלת ללימודים באוניברסיטה בזמן ששנת הלימודים התיכונית(י"ג) מתחילה אז בעצם ההרשמה היא בערבון מוגבל. אני חושב שלא תוכל להירשם לי"ג ולנסות להתקבל לעתודה אקדמאית בו זמנית אלא תצטרך להחליט בערך באמצע הקיץ מה אתה רוצה. בקשר לבגרויות , זה מאוד תלוי במה הוצאת ציונים גבוהים , מקצועות כמו תקבילית ומיקרו מחשבים נחשבים מאוד לחישוב הממוצע בעוד תנ"ך והיסטוריה נחשבים פחות. בעיקרון עם ממוצע לא משוכלל של 90 ומעלה במקצועות המוגברים ובעיקר עם ציון טוב במתמטיקה לדעתי תוכל להתקבל. יותר פרטים תמצא באתרים של האוניברסיטות השונות , ואני מאחל לך הצלחה במה שתבחר. חיים ששמח שעברנו לפורום הזה , המערכת טובה יותר מוואלה , ובכלל ככה כל הפורומים שלי מרוכזים במקום אחד.
 
למעלה