עתידם של הפרילנסרים

vanishing point

New member
לאיגודים השונים יש כוח מסויים

בכל מה שקשור להפקות שמקור הכסף שלהן הוא ציבורי. החל מפיצ'רים של הקרנות ועד הפקות של הטלוויזיה המסחרית.(והערוץ הראשון אם יקום במתכונתו החדשה)

עדיין יש מספיק הפקות שנעשות בכסף פרטי(כמו סרטי תדמית) ששם חוברים מפיקים נצלנים ובוגרי קולנוע נואשים. תמיד יהיה מי שינצל ומי שפשוט ישמח לעבוד רק כדי לצבור ניסיון ולהעשיר את הרזומה.
אני לא מכיר בוגר קולנוע אחד שלא עבר את זה.
 
למעלה