פאזל מתנה ליומהולדת של אשתי

ofir1985

New member
פאזל מתנה ליומהולדת של אשתי

היי
אשתי מתה על פאזלים.. כל החיים הם סובבים אותה, למשל, אחרי שהשתחררה קנתה לעצמה פאזל של 4500 חתיכות (4 דירות עברנו מאז שהכרנו והוא עדיין תלוי אצלנו בסלון) מצחיק בטירוף, כל הפאזל מלא בקריקטורות קורעות.. סיימה אותו תוך פחות משבוע. אפילו קנינו פאזל של 9000 חתיכות של מגדל בבל שלצערנו לא שרד את כל מעברי הדירה.

מה אתם ממליצים?
1. פאזל תלת מימדי מאתגר מאוד (פנוי להצעות)
2. פאזל 2000 חתיכות (יש ילדה בת 10 חודשים, כך שאין מקום על הרצפה, אני מוותר על השולחן עבודה שלי בשביל שתוכל להרכיב אותו עליו)
3. פאזל משולב, קצת סדיסטי אבל הרעיון הוא לקחת 4 פאזלים שונים של 1000 חתיכות, לקחת מהראשון 75% מהחלקים, מהשני והשלישי 10% ומהאחרון 5%. אני איש ביג דאטה, שמעתי הרצאה על התחום והמרצה, גם איש פאזלים השתמש ברעיון הזה בשביל לחקור את התחום, סיפרתי לאשתי והיא שהתלהבה מזה. כמובן שבלי תמונה..

מה אומרים?
 

ramit4

New member
זאת המתנה- לוותר על שולחן העבודה :)

תלת מימד האמת שעדיין לא ניסיתי אז קשה לי להמליץ או לא.
נשמע על פניו מורכב ושווה להתנסות בו.
אני אוהבת את הפאזלים הרציניים (אלף ומעלה). זה לוקח זמן, דורש שיתוף פעולה ואם אתה מוותר על השולחן עבודה בשביל זה, אז זאת אהבה והמתנה האמיתית :))
זה אישית מה שאני יותר מתחברת לזה.. לא מזמן הזמנו פאזל עם תמונה משפחתית (הזמנו מפיקפאז- תבדוק איתם). זה נותן משהו קצת אחר מקריקטורות מגניבות, ואח"כ זה משמש כתמונה לכל דבר . אחלה רעיון לדעתי למתנה..

מזל טוב!
 

ivory

New member
הפאזל הכי מאתגר שהרכבתי

אומנם היה רק של 500 חלקים, למרות שאני מעדיפה 4000 חלקים ומעלה.
אבל הוא היה פאזל הולוגרמה.
כל זווית שאתה מסתכל על החלק, יש לו צבע אחר..
אתגר שווה
&nbsp
 
למעלה