פגי אולסון

Or Amit

New member
לגבי הנקודה האחורנה (
?)

צריך לזכור שאז לא היה את הידע שיש היום, וגם היום קורה שבנות (אמנם צעירות יותר) מוצאות את עצמן יולדות מבלי שהן ידעו שהן היו בהריון. החברה הקתולית של שנות ה-60 לא ממש מסבירה על איך מגיעים ילדים לעולם או מעבירה שיעורי חינוך מיני
 
אבל


בפרק הראשון פגי הולכת לרופא כדי לקבל גלולות.
היא לא לחלוטין בורה בנושא.

אני מסכימה לגבי התקופה וקתולים (וזה עד היום לא להאמין!), אבל לא חושבת שפגי נכנסת לנישה הזאת.
אני באמת חושבת שהיא היתה בהדחקה של המצב כמו שכתבו פה.
והיא כנראה בהדחקה עד היום.
 

Or Amit

New member
ראיתי את הפרק הזה עוד פעם

היא לא הולכת מיוזמתה. ג'ואן שולחת אותה.אנחנו לא יודעים אם היא בכלל יודעת מה לעשות עם הכדורים האלה (מה גם שבאותו היום שבו היא נפגשת עם פיט אחרי מסיבת הרווקים שלו היא כנראה עדיין לא לוקחת אותן)
 

Or Amit

New member
נדמה לי שדווקא

איפשהו בפרקים האחרונים דון שואל אותה בקשר לזה והיא עונה לו 'אני לא חושבת על זה עד שאני חושבת על זה' או משהו בסגנון.
וככה זה גם בסדרה עצמה - התעלמות מוחלטת מזה עד שעולה משהו שמזכיר את זה שבעצם היא אמא - אם זה הפעמים הראשונות שלה עם אייב (או מארק) שאומר שהוא רוצה להיות הראשון שלה, אם זה התקופה שפיט וטרודי מנסים להביא ילד ופיט עובר בדיקות (למרות שאנחנו יודעים שהוא האבא) אם זה הפלרטוט עם הכומר בזמנו והדוגמה האחרונה היא כמובן ארוחת הערב עם אמא שלה שעדיין נוטרת לה טינה על העובדה שהיא הביאה ילד מחוץ לנישואים, חיה בשקר ועכשיו גם מפגינה כלפי חוץ את העובדה שהיא 'חיה בחטא' (כלומר גרה עם מישהו שלא בנישואים - זה היה טאבו רציני בזמנו).

אגב, גם כשג'ואן הביאה את הילד שלה למשרד (שגם הוא נולד מרומן מחוץ לנישואים עם תקציבאי - רוג'ר) היה ברור שפגי מרגישה מאד לא בנוח.

להערכתי מתישהו במהלך העונה הזו זה הולך להתפוצץ. קתרין תשתמש בילד נגדה עם מארק או משהו בסגנון.
 
למעלה