פוליטיקה ומשטר באת"א

Enigma48

New member
פוליטיקה ומשטר באת"א

שלום, אני תלמידה שנה א' באונ' ת"א ועלי לבחור קורס חוץ פקולטטי. אני שוקלת לקחת את הקורס "פוליטיקה ומשטר בישראל" (עם המרצה אמל ג'מאל). אשמח אם מישהו שעבר את הקורס יחווה דעתו לגבי רמת העניין, רמת קושי, אם יש הרבה חומר קריאה וצורך לשבת בספרייה. אני למעשה מחפשת קורס קליל ולא משהו כבד לכן זה חשוב לי. תודה.
 

nz1230

New member
אמנם היה לי רק שיעור אחד

ותרגול אחד ! :) אבל, לא הייתי ממליצה לקחת את הקורס !!! קורס כבד ומשעמם עם די הרבה חומר קריאה.. והמון פילוסופיה F: אם כבר את רוצה לקחת את הקורס כי החומר נראה לך מעניין, הייתי ממליצה בחום לחכות לסימסטר הבא ולקחת אותו עם המרצה האחר . הבנתי שהוא הרבה יותר מובן..
 

ESPN

New member
לא! לא! לא!

הקורס הכי קשה ועם הציון הכי נמוך שהיה לי בשנה א'. (אמנם עם יואב פלד ולא עם אמאל ג'מאל, אבל הרעיון הוא אותו רעיון, וגם רב מי שלמד עם ג'מאל סבל). יש דברים מעניינים בקורס, בהחלט, אבל הקורס מאוד עמוס, יש הרבה לקרוא, צריך להגיש עבודה והוא ממש לא נופל בהגדרה של קורסים קלילים. מה את לומדת? את רוצה במיוחד קורס במדע המדינה? אם את מחפשת קורס קליל, אני יכולה להמליץ לך על אחד או שניים כאלו בהיסטוריה- אם זה תחום שמעניין אותך.
 

Enigma48

New member
אני לומדת כלכלה

ואני צריכה לבחור קורס בחירה בין "פוליטיקה ומשטר" או "מבוא לסוציולוגיה"... אין לי יותר מידי אופציות.
 

ESPN

New member
המממ...

זה כבר סיפור אחר. אין לי מושג איך "מבוא לסוציולוגיה". אני מציעה שתשאלי לגביו בפורום סטודנטים ותראי אם את מקבלת תגובות פחות או יותר חריפות ממה שקיבלת לגבי "פוליטיקה ומשטר".
 
למעלה