פוסט-דוק חשוב נדחה/בוטל בגלל המצב- מה עושים?

BoringNikName

New member
פוסט-דוק חשוב נדחה/בוטל בגלל המצב- מה עושים?

חברים,

הפוסט דוק שלי בחו״ל נדחה או בוטל (כרגע נדחה) ושנת הלימודים הקרובה הייתה ההזדמנות היחידה שאוכל לצאת לחו״ל עם המשפחה. שנה לאחר מכן הדבר כבר לא רלוונטי מסיבות משפחתיות.

איך אני מתגבר על כך? איך אני מסביר את זה בקורות החיים כשנסיון חו״ל הוא בגדר חובה כמעט בכל מקום בארץ?


(מדעי החברה פה)
 
מצער

אבל זה המצב כרגע. מקווה בשבילך שהמצב ישתפר בזמן הקרוב (אצלנו נערכים לכך שלפחות עד יולי לא יהיו הקלות משמעותיות). כמעט בכל מקום לא מתחילים עכשיו פוסטים חדשים או מגייסים חברי סגל חדשים.
בקורות החיים אתה יכול להוסיף סעיף של הפרעות ועיכובים ולציין את זה, אבל זה לא יפתור את הסיבות המשפחתיות שלא מאפשרות לך לצאת לחו"ל מאוחר יותר. ייתכן שאפשר יהיה לנהל מו"מ על זה בגלל הנסיבות יוצאות הדופן ולקבל מינוי גם בלי פוסט בחו"ל- אולי עם התניה של קביעות ביציאה לחו"ל מאוחר יותר (אני מכיר מקומות שהיו מוכנים לכך בעבר). בכל מקרה, בלי קשר כמעט בכל מקום בעולם קשה מאד היום לקבל משרה במסלול קביעות ועל כל משרה יש לא מעט מתחרים.
 

BoringNikName

New member
אכן

יש עדיין פוסטים שעוד לא שלחו לי תשובה. שווה לכתוב להם כבר עכשיו מראש לגבי מינוי מרחוק או משהו או שעדיף לחכות קודם לתשובה?
 

22ק ו ס ם

New member
אין הרבה מה לעשות

כל העולם נמצא כרגע במצב אי וודאות והמתנה. אף אחד לא יודע מתי דברים יחזרו להיות נורמליים. לכולם ברור שהדברים לא כתמול שלשום ומתעכבים ולכן מה שקרה לך צפוי. יש לקוות שעוד כמה חודשים יהיה יותר ברור מה קורה שנה הבאה ותוכל לתכנן בהתאם.
 

BoringNikName

New member
שאלת המשך

האם פוסט דוק מרחוק (אותם תנאים, רק ללא-רזידנס לאור המצב) ייחשב בקו״ח כפוסט דוק רגיל בחו״ל?
 

22ק ו ס ם

New member
לא שמעתי על פוסט דוק מרחוק

אבל אם זה מה שיקרה בעקבות המצב אז אין שום אפשרות לדעת איך יתייחסו לזה. מה שחשוב זה בעיקר הפירסומים שיצאו בעקבות זה ואם יראו שהייתה פרודקטיבי כמו בפוסט דוק רגיל אז לא נראה לי זה ישנה הרבה.
 
סטודנטית לשעבר שלי מסיימת עכשיו פוסט מרחוק- בערך

רשמית, היא פוסט-דוקטורנטית באונ' Laval בקוויבק. מעשית היא נמצאת בטורונטו. זה לא לגמרי מרחוק כי היא נסעה לשם לפעמים, וגם יש להם איזשהו מרכז בטורונטו ששותף למחקר, אז יש לה גם מקום פיזי שם. אבל המנחה נמצאת בלוול
 

22ק ו ס ם

New member
זה דווקא שמעתי

מישהו ששהה זמן קצר במקום של המנחה ואז הלך לחקור במקום אחר. בסך הכל פוסט דוק הוא מחקר עצמאי שכתלות בתחום לא דורש מגע יומיומי או אפילו שבועי עם המנחה. אני מניח שכל עוד לא צריך מעבדה שיש רק במקום מסוים זה עקרונית אפשרי.
 
למעלה