``פורום זה על שום מה`` - הודעת פתיחה

שרון-ב-

New member
``פורום זה על שום מה`` - הודעת פתיחה

פורום זה על שום מה? על שום שיש פורום לכל נושא שבעולם, אין לך נושא בעולם שאין עליו פורום... זרוק נושא... יש פורום! זרוק עוד נושא... יש כמה פורומים!!! מה שלא תצליח למצוא זה פורום על כלום?!?!?!?!?!?!? זה מה שזה הולך להיות... פורום על שום דבר! לא כתיבה יוצרת, לא אקטואליה, לא ספרות, לא גרושים, לא נשואים, פשוט פורום על כלום! ומה כותבים בפורום על כלום? אתם שואלים - ובצדק. שום דבר שאנו לא עושים במייל הפרטי, באי סי קיו, בטלפון או אפילו סתם על כוס קפה עם חברים.... אבל פה זה שונה... פה אנו בעצם עושים...משהו כמו.... סקס בפומבי.... אוקיי אוקיי אם לא סקס אז נגדיר זאת ככה...משהו פרטי/אינטימי.... תוך שאנו מאפשרים לאנשים להציץ עושים משהו על במה...בראש חוצות... מרשים לכולם להסתכל, לבדוק, להביע דעה, לפעמים אף להידחף... יש בזה משהו..........מציצני אפשר להגיד, או אולי מצצני אם תרצה. ובכל זאת...פה אנו מחליטים עד לאן לתת לכולם לראות, עד לאן להרים לנו את החצאית ולפעמים רגע לפני האקסטזה פשוט מורידים את הוילון ומשאירים לכל אחד להשלים את ההמשך על פי יד הדמיון הטובה עליו. פה אנו יכולים לצעוק משהו בקולי קולות, במקום לצאת החוצה להר גבוה ולצרוח שכל העולם ישמע, פה אנו נותנים פורקן לעצמנו להוציא החוצה את מה שלא תמיד נוציא בנוכחות אנשים מולנו, מה גם שמשחקי מילים כתובות הרבה יותר מגרים ומחדדים לנו את החשיבה...אפילו אם הנושא ``פעוט וטיפשי`` ופה בעצם אפשר להיות הכל, הכל לפי מצב הרוח הזמני שלנו..... לא כל הפרטים אמיתיים, לא כל רגש הוא מדויק, לא כל דבר צריך להיות הכי נכון והכי אמיתי, לעיתים בא לכם לכתוב בציניות אף אם הנכם אחרוני הצינים, לעיתים בא לכם לפלרטט גם אם אינכם יודעים איך עושים זאת יום אחד את הכי סקסית יום אחד מכוערת עד אימה, יום אחד סובלנית יום אחר עצבנית וחסרת מנוחה ערב אחד אתה נהדר ומקסים ערב אחר סתם אנטיפט, יום אחד רע ואכזר יום אחד נשמה טובה וטהורה לשעה קלה את מפגרת לשעה קלה את חכמה לדקה אחת את מטומטמת לדקה אחת מדהימה ואתם מחליט בכל יום, רגע ושעה מה תהיה, את מחליטה איך כמה למה ומדוע, את מחליטה מה היא האמת שלך לשניות בהן את כותבת אתה מחליט מה נכון לך לעכשיו, ובבוקר הסניליות תוקפת וכבר שכחת פרופיל מדוייק שלך לא יצליחו לעולם להרכיב, כי בכל יום את/ה מישהי/ו אחר/ת זה אתה - ``הוירטואלי הכותב`` זה פורום שאפשר להביא בו לשחיטה את הפרות הכי קדושות. זה פורום ללא שופטים וללא מוציאים לפועל. זה פורום שלא ינתחו אותך פה כי אתה לא קיים. זה פורום שלא יעשה לך חשבון בכלל. זה פורום שהוא על כלום ובעצם על הכל. סיינפלד עשה מזה הרבה כסף לא ? בברכת ``תנו דרור לפלרטוטי לשונכם`` סופטי ושרון
 
מאחר ויש לי

קצת זמן עד שהשיעור יתחיל, רוצה לאחל לך את כל ההצלחה שבעולם. חייב ללכת.
 

שרון-ב-

New member
שיהיה בהצלחה !

הייתי חייבת להיות המעלית הפעם לאחר שראיתי שזו הודעה נבחרת הופה, רק התחלנו כבר נבחרו !!
 

יערית

New member
על שום.......??????

ארבעים השנה שהלכנו במידבר?????? מה פתאום!!!! על שום היובש בגרון,על שום שיבש בנשמה, על השום ששמים יותר מידי באוכל, על שום ובצל על עוף מתובל בתנור, על שום החברים שלי שיטגנו אותי חיה תיכף:))))) על שום כל השטויות שצברנו בתוכינו(למרות שתמיד יוצא לכם שטויות) על שום החכמה שתלמדו כאן מזיקני העם! יאלה התחפפתי... אני אצל השכנים אם תחפשו אותי.. השכנים הגרושים.. מממממ אולי יפול בחקתי דג:) יערית(שלשונה דבקה לחיכה)
 
חריימה עם שום

האם חכתך העלתה דג ? האם נפל הדג בחיקך ? וגם השום (דבר) בסיר הרבה עגבניות לציר ואם את נוסיף הרבה פלפל חריימה ליום שישי נקבל ליעריתוש שבקרוב תפסיק לבשל ... ותתחיל לאכול ????
 

יערית

New member
אין חריימה בעדתי!!!!

שיבינו את זה אחת ולתמיד!!!!!! שרוניייי הצילו!!!!!!! אני מרוקאית,לא טריפוליטנית..... ואני אומנם מפסיקה לבשל בביתי בקרוב,אך מה חשבת שאני יוצאת לחופשה? אמא שלי משוגעת על הבישולים שלי... יודעת מאיזו חומר קורצתי:) אז אני יתחיל לאכול עצבים שם.. אין לי מחשבבבבבבבבבבבב!!!! אני כבר רואה את ערבי הדיכאון שלי... מתחילה לשיר שירי אבי ביטר, ושרית חדד.... אנא אלך ? אנא אפנה? אין לי חבר שיפתח מחשבו.... אנא אלך? אנא אבוא?. מי את מיקלדתו ישאיל ליערית? יערית(בקטע פיוטי דיכאוני)
 

softy

New member
ישששששששששששששששששששש

ראית מה זה? ככה זה כשמוצא מין את מינו? ישיבות ההנהלה שלנו היו מה זה מפרות! סופטי.
 
למעלה