פורום חביב

harhanegev

New member
פורום חביב ../images/Emo13.gif

כרגע נראה לי שאני הנציג הדרומי ביותר של מדינת ישראל בפורום, מעניין מתי זה ישתנה.
 

harhanegev

New member
ומנוכחותך בפורום הזה, האם עלי להסיק ש:

[1] סיימת לימודי הוראה ואת באה ללמד כאן [2] את באה ללמוד כאן במכללת לוינסקי באילת [3] אין לך שום קשר להוראה ואת סתם בשביל הכיף בפורום הזה [4] אף תשובה איננה נכונה ? (בתמונה המצורפת: מבט על מפרץ אילת ממקום שנמצא כ-12 ק"מ מאילת, ומשלב לחות אילתית וטמפרטורות ירושלמיות)
 

harhanegev

New member
באיזה בי"ס את הולכת ללמד, ומה תלמדי שם ?

האם נושא הדיור כבר סגור ומסודר ? אגב, אני מורה למתמטיקה, השנה עקב לימודי עובד מעט מאוד, אבל באופן כללי אני מתפרנס בעיקר משיעורים פרטיים לחט"ב ותיכון (אני מורה פרטי כבר 17 שנה, ובתי ספר יצא לי ללמד כיתות ד-ט עד כה, במשך 5 השנים האחרונות) [התמונה המצורפת מהרי אילת, ממסלול נחל גישרון]
 

מורני !

New member
מה זאת אומרת סגור?

חוץ מהעבודה כלום לא סגור, וגם אחרי זה אני עדיין לא סגורה על עצמי. :) אני אלמד באחת מחטיבות הביניים, חינוך כיתה ט..
 

harhanegev

New member
יפה יפה, עבודה רצינית ולא קלה,

שיהיה בהצלחה ! אגב, אצלנו באילת אין דבר כזה חט"ב בפני עצמה (חוץ מחטיבת הביניים הדתית לבנים, בה יש רק ז',ח' ואין ט'). יש 4 בתי ספר שהם חט"ב ותיכון ביחד, לטוב ולרע שבזה: בי"ס גולדווטר לא רחוק מחוף הים, בי"ס בגין צמוד להרי אילת (ממש ממש צמוד), בי"ס רבין שנמצא צמוד לואדי מדברי יפיפה החוצה את אילת, ואולפנת תהילת ישראל (ממ"ד לבנות בלבד) שנמצאת אי שם באמצע שכונות המגורים. אם תרצי עזרה לגבי עניינים הקשורים במציאת דירה, אשמח לעזור. למשל: הסבר על שכונות שונות, בדיקה פרטנית של "איך הבית בכתות הזאת והזאת", וכל דבר אחר שתושב ותיק יכול לעזור (אני לא מאוד מאוד ותיק, רק 9 שנים). אשתי ואני והבן המתוק שלי (מצורף בתמונה, מומלץ להקליק על התמונה להגדלה) נשמח מאוד לעזור לך ולקבל אותך בסבר פנים יפות.
 

מורני !

New member
כן אני יודעת :) לגביי החט"ב

בנתיים אני עוד לא כל כך יודעת מה אני עושה. עוד אין לי דירה, ואני מתלבטת בעיקר בשל הנעלם העיקרי - המשכורת. אף אחד לא יודע כלום :) הבנתי גם שבהתחלה תמיד יש בעיות עם המשכורת והיא מגיעה רק אחרי חודשיים, שזה שיקול מאוד מאוד חשוב מבחינתי. תודה רבה על ההצעות :) מחמם את הלב.
 

harhanegev

New member
אגב,

כמה שנים את כבר מורה ? (לא תכעסי עלי ששמתי את הבן שלי עוד פעם בתמונה ?)
 
למעלה