פורום חדש...זה רק אצלי או גם אצלכן?

פורום חדש...זה רק אצלי או גם אצלכן?

אהלן- אני כאחת מהוותיקות- נהגתי גם להכנס לפורום הישן- אני לא איזו חיית פורומים אבל מידי פעם היה נחמד להפגש עם מוכרות יותר ופחות בפורום הישן והטוב על כל צרותיו...הטכניות... מאז שאנחנו בתפוז קצת קשה לי- קשה לי עם כל ה"לוח מודעות" שזה הפך להיות- לא בקטע של הודעות של פעילויות ודברים של "קשורי" אלא הודעות ותגובות של גולשות בפורום שאחרי 3 מילים הודעה בא קו ןאז מגילה ארוכה של כישרונותיהן ומעשיהן של אותן בנות- אוקיי אני מבינה שיש מומחיות מתחוםמים שונים ואז רלוונטי לכתוב מה הן יודעות לעשות - אבל גם אצלן יש מקום לקיצור.... אני היחידה שמרגישה ככה??..
 
גם... וגם

הי מיכי, נעים לראות אותך שוב! ראשית, אני מקווה שתגלי שיש הרבה דברים טובים במעבר לתפוז, כמו הנגישות להרבה יותר בנות, קלות ההפעלה והאפשרות לייצר דיונים ערים בנושאים שמעניינים את רובנו בלי לאבד את המומנטום בגלל בעיות טכניים. מצד שני, אני מסכימה איתך שיש בעיה עם המעבר לפורום שפועל במערכת שהיא הרבה יותר פרסומית באופי שלה, מה שגורם לכך שנורמות שמקובלות בפורומים אחרים (אבל לא כל כך עלינו) מחלחלות משם אלינו. אנחנו מנסות להעיר בעדינות כדי לא לפגוע - אין לנו שום עניין אישי נגד פרסום עצמי של אף אחת!! - אבל לא בכל המקרים המסר של פורום ענייני שלא עוסק בקידום אישי מתקבל בהבנה. מאחר וחשוב לנו מאוד לשמור על אווירה נעימה ועל תחושה שהפורום פתוח לכל אם אנחנו נמנעות לפעמים מלהעיר באופן אישי בתקווה שעם התבססות הפורום יפנימו כולן שבכל פורום וקהילה נורמות אחרות - ובעוד שבמקומות אחרים פרסום עצמי מתקבל בברכה אצלנו זה לא מתאים לאופי הדיון. עם קצת סבלנות אני מקווה שנצליח להגיע להבנה משותפת בנושא הזה.
 
ועוד משהו (תזכורת)

נהלי הפרסום בפורום שלנו מופיעים בשורת הטאגליינס, כך שמי שמתלבטת אם היא צריכה לעדכן את החתימה שלה מוזמנת להתעדכן. בנוסף, הפרסום מותר ללא הגבלה בלוחות הפורום (לוח יד שניה, לוח הצעות עבודה, לוח החלפות), ואתן מוזמנות להשתמש בהם. ככל שיהיו יותר הודעות בלוחות יותר בנות ייכנסו אליהם כדי לחפש הצעות מסוגים שונים, וכך תהיה הפרדה ברורה בין התכנים הפרסומיים והתכנים הענייניים בפורום. אגב, אם אתן מעוניינות בלוח נוסף מסוג כלשהו אתן מוזמנות לפנות אלי ולהציע.
 
למעלה