פורום יקר

פורום יקר ../images/Emo68.gif

שימו
ששמות המנהלים לא מופיעים בצבע כחול. זה בגלל שקצת הסתבכתי עם שינוי השם. הדבר יתוקן כשאסתי תחזור- אני מקווה שזה יהיה היום. בכל אופן- אסתי, תהיי בריאה!!! בינתיים אני אחראית על הפורום (הצטרפתי אל "ההנהלה", הודעה רשמית תקבלו כשאסתי תחזור\ כשגרי יחזור) בקשר לאתר "תמוז"- בבקשתכם להכניס אותו גם אל הקישורים. הוא היה אמור להתווסף. אל דאגה הכל יהיה בקרוב. יתווסף טאג ליין נוסף בעוד מספר דקות. אז מזל טוב לי, יום נעים לכם. וזהו! אוהבת, רחי
 

במבה1

New member
מסניפה יקרה קבלי ברכות

מה צריך לעשות כדי לנהל פורום? זה פורום חדש וכבר יש לו שלושה מנהלים האם כל ממזר מלך? אני לא כל כך נלהב שתפשת פיקוד כי הצהרת למטה שאת לא אוהבת מוסיקה מזרחית האם זה אומר שלא נוכל לכתוב פה מה חושבים על זמרים כמו אייל גולן ושרית חדד? ומה עם שלומי שבת לא כותבים עליו בכלל פה. אבל כתבת יום נעים. אמנם היום כבר נגמר אכשיו אז שיהיה לך לילה עוד יותר נעים
 
במבה יקירי. ../images/Emo68.gif

לא כל ממזר יכול לנהל פורום. כבר כמה חודשים שאני שולחת בקשות לניהול פורום, אך נטע, אחראית הפורומים לא מחזירה תשובות כ"כ מהר.. זכותך לא "להתלהב" שגם אני הצטרפתי לניהול. בכולופן, גרי ואסתי הציעו לי לנהל יחד איתם את הפורום, ועד שהחזרתי תשובה, הפורום כבר נפתח. לכן הצטרפתי "כביכול" מאוחר יותר. אני שמחה שהצטרפתי לפורום הנפלא הזה, ולמנהלים הנהדרים (אתה באמת צריך לשמוח שדווקא גרי ואסתי מנהלים. ואם לא תראה את זה עכשיו, אתה תשים לב לזה בהמשך). נכון, הצהרתי שאני לא אוהבת מוזיקה מזרחית, אבל זה לא אומר שלא ידברו על זה בפורום. הפורום הזה כולל את כל סוגי המוזיקה העברית, וזה ממש לא אומר שאני אתחיל למחוק הודעות שקשורות למוזיקה מזרחית. שיהיה לכולם בוקר טוב.
רחל
 

mitgo

New member
בשביל זה יש פורום מוסיקה מזרחית!

חשבתי שלשם כך קבעו כאן את השם החדש "מוסיקה עברית"... אחרת במה הוא שונה משאר הפורומים? (אתה לא תראה אותי מטריד אנשים בפורום מוסיקה שחורה על נחליאלי של מתי כספי..) עמית.
 

במבה1

New member
סלח נא לי מר עמית.אבל במה שאמרת

עכשיו יש מן גזאנות לא מקובלת בחברה מטוקנת. עוד מעת גם תכתוב שכאן זה פורום למוסיקה לבנה. האם השירים עם העופי המזרחי אינם בשפה עברית? האם אם נחותים משירים של יפי הנפש? קך נא את הדברים שלך בחזרה. והארה למנהלי הפורום. האם אתם מסכמים להודעות מהסוג הזה? ראיתי שמחקתם את כל ההודעות של השרשור של ההאלבות הקודמות. אנא אל תשאירו את זה זו שארוריה שאין כדוגמתא. אסור אפילו לחשוב ככה.
 

עופר ב.ה

New member
במבה, אתה לא מגלה קוהרנטיות יתרה

עם שגיאות הכתיב שלך. כשאתה רוצה אתה יכול לכתוב בלי שגיאות יפה מאוד. אז די בבקשה. כאן זה לא גן ילדים
אני דווקא מסכים שיש בפורום מקום גם למוסיקה מזרחית, בתנאי שהדיון רציני, כמובן. יש גם דברים טובים במוסיקה המזרחית, ואין סיבה לשלול מראש ז´אנר שלם. אני גם לא שותף להתרפקות הנוסטלגית של כמה מהמשתתפים ל"שירים העבריים" במובנם המקובל. היו דברים טובים בזמנו, והיו דברים גרועים (אם תקראו את מילות שירי הלהקות הצבאיות, רבים מהשירים מטומטמים להחריד). גם היום יש דברים טובים ויש דברים גרועים. נכון, אין את מדורת השבט, את התמימות (או שמא - התמ-ימות) והקונצנזוס של אז, אבל התמוגגותם היא לדעתי תהליך חיובי שעברנו, והיום הקריטריונים ל"שיר טוב" הם פשוט אחרים, לא טובים פחות.
 
במבה1

מחקנו את מה שאנו חושבים שהיינו צריכים למחוק. אנו חוזרים ואומרים כי יש מקום לכל אחד וההעדפות שלו. אתה אוהב מוזיקה שחורה? לך לפורום מוזיקה שחורה! רוצה מוזיקה מזרחית? לך לפורום מוזיקה מזרחית. כאן אפשר לרשום את דעתנו בכל דבר שהוא, גם אם היא טובה או רעה. אך לכל אחד מכם צריך להיות קו אדום שאין לחצות אותו, ולהתחיל ללכלך על שאר סוגי המוזיקה. ואנא הפסק עם טעויות הכתיב. זה באמת מתחיל לעבור את גבול הטעם הטוב. תודה.
 

mitgo

New member
אני רק רוצה לציין

שלא שללתי שום דבר, ולא צריך להתמם כל כך.. בסך הכל אמרתי, שכשישנם מספר פורומים שונים בנושאי מוסיקה, ולכל פורום יש הגדרה יותר ספציפית למוסיקה, הייתי מצפה מפורום שעונה לשם מוסיקה עברית (בפרט שלצידו קיים כבר פורום "מוסיקה ישראלית" להתמקד ב"מוסיקה עברית" כמו שרבים מכירים..(ולא אני המצאתי את הגדרת השירים העבריים בתור השירים הישנים ואיכותיים, מה לעשות...מוסיקה מזרחית לא עונה להגדרת שירים עבריים..(כמו גם שירים רבים אחרים..) (על אף העובדה שהשירים בעברית, זו ההגדרה ולא צריך להתחכם). אם יש בפורום מקום להתמקד בנושאים שאינם קשורים לפורום (לא שזה רע לגוון מדי פעם) אז לשם מה הגדירו את שמו כפי שהוא..) לא רוצה ליצור חס וחלילה פרובוקציות, בסך הכל ציינתי את דעתי.. אה, ועוד דבר אחד..: שגיאות הכתיב המזוייפות שלך (במבה) באמת מתישות את העין, ובאמת שלא ברור מה אתה מנסה להשיג בכך. עמית.
 
למעלה