פורום נתניה - הסוף

פורום נתניה - הסוף

כפי שצפיתי לפני שבוע, רמת הפעילות בפורום מועטה כל כך שכבר אין צידוק לקיומו. מסתבר שגם הנהלת הפורומים חושבת כך והפורום עומד להיסגר.

הייתי יותר אופטימי כשפתחתי אותו, אבל מסתבר שבנוסף לאופטימיות צריך פורום גם מידה רבה של השקעה מצד המנהל - מה שלא תמיד התאפשר לי - ובעיקר, יותר תנועת משתתפים, וגם לזה לא הצלחנו להגיע.

צריך לזכור שהסיבה הישירה לפתיחת הפורום היתה גל של ידיעות שליליות על נתניה בעיתונות הארצית, שבמרכזן היה אז אירוע הדריסה בידי שושן ברבי והמרדף המתוקשר אחריו. המגמה היתה להצליב את הידיעות האלה, שמקור רבות מהן היה ממשטרת המרחב שמסרו אותן לכתבים מקומיים אשר תרמו לסטיגמה הותיקה של נתניה, עם מידע אמין יותר שמקורו בעיתונות המקומית. לשמחתי - גם אם לא בזכותנו - פסק אותו גל כמעט לגמרי.

ראיתי גם צורך בכלי תקשורת מקומי ועצמאי לחלוטין, שאין בו שום דריסת רגל לעיריה. השפעת העיריה על המקומונים באמצעות פירסום או אי פירסום מודעות היא תופעה מתמשכת ומוכרת, גם אם אין מקומון אחד שיודה בכך. כמה קבוצות פייסבוק שכונתיים הוכיחו רפיון ידים כשמדובר בעיריה, בין משום שהוועדים השכונתיים שניהלו את הקבוצות הפכו בעצמם לכלי שרת בידי העיריה או שאנשים מטעמה ניהלו את הקבוצות מלכתחילה, בגלוי או במוסתר. זו תופעה מעוררת דחיה שאין לה שום מקום או צידוק.

שום דבר מכל אלה לא הספיק כדי להחזיר לפורום זה את הראש מעל המים. פורמט הפורומים נחלש מאוד בעידן הפייסבוק וקשה לפתוח פורום פעיל כשפורמט הפייסבוק יותר נוח ועכשווי.



תודה לך, יוסי יערי, על השתתפותך הרציפה ותמיכתך מיומו הראשון של הפורום, ולך זהר - על האופטימיות שהבאת לכאן והרצון למשוך לכיוונים חדשים. תודה למשתתפים שהיו פעילים ועזבו ולאלה שהגיחו מפעם לפעם. תודה לכם כולכם.

אשמח להשתתף בעצמי בכל פורמט - פורום או פייסבוק - איכותי שייפתח ושיקיף את העיר כולה: כרגע, כאמור, יש ביטוי רק לשכונות ספציפיות.

להתראות, שלכם

אורי
 

ZoHaRoT

New member
חבל לי מאד...

בתור נתנייתית גאה שמחתי שיש את הפורום הזה, בגלל כל המטרות שלו שציינת... אבל זה נכון שביימינו פורומים כבר לא יכולים לעמוד בפני עצמם בלי דחיפה בילתי פוסקת מההנהלה והמשתתפים... מצטערת שלא הייתי פה מספיק, אבל כמו שאומרים- סוף הוא תמיד התחלה של משהו חדש:]

תודה לך אורי על ניהול נהדר וידיעות מעניינות. תמסור גם לכלבה שלך תודה:]

מקווה שנפגש שוב בדרך כלשהי,
להתראות!
 

NLO

New member
היה מהנה לבקר פה

אפילו שלא הייתי ממש פעיל אלא בעיקר קורא.
תודה
 
למעלה