פורומים חדשים מחפשים מנהלים

פורומים חדשים מחפשים מנהלים

חושבים שיש לכם את הכישורים לנהל פורום? רוצים להיות באופן רשמי במשפחת
? בואו להציע מועמדות לניהול אחד מפורומים הבאים:
מעצר בית סדרה חדשה בה קיציס ופרידמן מגלמים את עצמם.
רוקדים עם כוכבים חוזר לאקרנים ואיתו הטירוף.
אל תפיל את המיליון - שעשועון ריאלטי מצליח מהעולם שמקבל גירסה ישראלית מושקעת.
חיים אחרים - דרמה בכיכובו של עוז זהבי כבחור חרדי לשעבר המשתלב בעולם המחול.
הסדרה איש משפחה מספרת את עלילותיה של משפחת גריפין המתגוררת בעיירה הדמיונית קוהוג.
צ'ארלי מתוך הסדרה שני גברים וחצי הוא רווק הולל המצוייד במיטב הקלישאות: בית על החוף, יגואר ונשים כמו גרביים, הוא עובד כמלחין ג'ינגלים לפרסומות ונהנה מהחיים.
עוד פורומים שרוצים להיפתח: חסמבה, בלו נטלי, הבורר. רוצים לדבר עליהם? זוהי ההזדמנות לפתוח בית חם לתוכניות ולסדרות שאתם אוהבים. לטופס בקשה לניהול פורום הקלק כאן: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp בברכת חג שמח והמשך גלישה מהנה בתפוז אנשים
 

A m o s 2 9

New member
פלאש בוטלה אחרי עונה

היא התחילה ממש טוב, באמצע הייתה שממה ולקראת הסוף היא קצת חזרה לעצמה והשאירה טעם של עוד. אז אם בא לך לראות סדרה עם אמצע קצת משעמם וסוף לא סגור, את מוזמנת. אציין גם שדומיניק (צ'ארלי) וסוניה וולגר (פנלופה) שם, אז זאת סיבה טובה לראות. ובקשר לפרינג', ראיתי כמה פרקים ואני אישית לא אהבתי.
 

dar dahan

Member
לטעמי גם באמצע וגם בהתחלה פלאש...

טובה, עוד לא ראיתי את הסוף אבל אני מניח שהוא סבבה למרות שהוא לא סגור כי תיכננו לעשות מספר עונות מה שלא יצא כי ביטלו את הסדרה בטענה למיעוט צופים (כל הסדרות הטובות נופלות על זה, מעניין מה זה אומר על הצופה הממוצא...). דווקא אהבתי את הנושא הכללי של הסדרה וחבל לי שהסדרה לא תמשיך, אבל לפחות נהנתי מסדרה טובה. אגב איזה עוד סדרות בסגנון פלאש פורוורד יש בטלוויזיה ולא משודרת בישראל, שמעתי שיש איזו תוכנית חדשה שיצאה כבר על איזה משהו פוליטי שגורם לבעיות וצריכים למצוא לו פתרון (ככה אני זוכרת מהטריילר) וזה משהו מד"ב או פנטזי.
 

A m o s 2 9

New member
נדמה לי שאתה מתכוון ל-The Event

סדרה בהחלט מומלצת. ואני מאמין שאתה תאהב גם את No Ordinary Family, סדרה על משפחה שמתרסקת עם מטוס באמזונס ואחרי שהם חוזרים לארה"ב הם מגלים שיש להם עכשיו כוחות על. הסדרה מומלצת במיוחד גם למי שמתגעגע לגיבורים (במיוחד לעונה הראשונה).
 

rayneclouds

New member
פרינג' סידרה מעולה

הסיגנון הוא של סידרת חקירות\משטרה מעורבת עם סידרת מד"ב. בעיקרון העלילה מתקדמת ממש (ממש) לאט כי הם מנסים שכל פרק יעמוד בפני עצמו. אבל סך הכל הפרקים מעניינים ואני ממש אוהב איך שהם מנסים להתעמק במדע שמאחורי התופעות הבילתי מוסברות. בקשר ל-The event ראיתי בינתיים את ה5 פרקים שיצאו, עכשיו בפרק הראשון אמרתי לעצמי שזה הסידרה הכי דבילית שראיתי בחיים שלי. בפרק השני זה רק הלך והדרדר. אבל איכשהו בפרקים הבאים הסידרה נהייתה ממש טובה. היא לא מצליחה ליצור אווירה של מיסתורין כמו באבודים, אבל היא כן יודעת לבנות טוב את המתח וממש מזכירה לי את נמלטים בקטע הזה.
 
למעלה