פורים בדרך אלינו- מה בדבר אולי מפגש?

Kingeh

New member
פורים בדרך אלינו- מה בדבר אולי מפגש?

כן, אני יודע שהמילה מפגש היא טאבו בפורום הזה ומעולם לא נעשה מפגש רשמי של הפורום וזה חבל שאחרי 3-4 שנים שאני כותב פה עדיין לא היה מפגש אחד. לעומת זאת בשנה האחרונה כבר יצא לי פעמיים לראות סוג של מיני מפגשונים בארועים שונים שאומנם היו תחת כותרת הגמדיה (ע"ע השידור של בליזקון וכמובן ההשקה של Cata) ושמתי לב שיש הענות גבוהה יחסית מהאנשים שכותבים פה. למשל בהשקה של Cata אני חושב שעמדנו בשלב מסויים משהו כמו 12 אנשים מהפורום במעגל והחלפנו מילים. לכן חשבתי שיהיה מאוד נחמד אולי לקיים מפגש רשמי של הפורום הזה אחרי אלוהים יודע כמה זמן שאנחנו פעילים. משהו רגוע, שקט ולא מופרז. לשבת באיזה מקום לכמה שעות, לראות את הפנים שכותבים בפורום הזה כל כך הרבה זמן ואחרי זה ללכת הביתה. כמו שכתבתי, פורים בדרך אלינו, אומנם יש קרוב לחודש עד שיגיע, אבל יש לי הרגשה שלארגן מפגש לפורום הזה (בהתחשב בנסיונות העבר) יכול לקחת משהו בסגנון החודש. אני פותח את השרשור הזה כדי לראות את ההענות של האנשים בפורום כדי לראות האם יש פואנטה להתאמץ ולארגן באמת מפגש כזה. אישית אני מאוד מקווה לראות הענות סוחפת של כולכם. זה לא משנה כמה זמן אתם כותבים בפורום, אם הפסקתם לכתוב, הפסקתם לשחק וכן הלאה. אם הייתם חלק מהפורום ואתם חושבים שמפגש זה רעיון נחמד ששווה נסיון תגיבו עניינית בבקשה. כל פרט לגבי מיקום, זמן וכן הלאה יתוכנן בהמשך אחרי שנראה אם יש טעם לתכנן בכלל משהו (בכל זאת, אני לא מתכוון לנסות לתכנן מפגש אם זה רק אני ופאנטי שרוצים.) אז קדימה אנשים, להגיב!
 

erez1985

New member
אני בפנים.

לא משנה לי התאריך, רק שלא יהיה ביום חמישי כשאני חוזר עם מח נמס מהאוניברסיטה. אפשר להפגש באיזה פאב שלא רועש מדי, או אולי אפילו באיזו המבוגריה ע"ע אגאדיר \ meatball ודומיהם (כי לא רועש שם, אין מינימום הזמנה ויש טווח מאכלים בין אם זה משהו קל או שמישהו רוצה לטחון 500 גרם, ויש שולחנות שמאורגנים בהתאם לעד 12-15 איש בלי בעיות) אבל לאן שלא נלך אני בעד, במיוחד שבמפגש השקה פגשתי חלק מהאנשים שעשו רושם לא רע בכלל :p
 

Fanty S

New member
כמובן שאני בעניין ../images/Emo13.gif

ורוצה להוסיף שלהיות סמוי, לא לכתוב הרבה, לא להכיר אנשים באופן אישי וכו' אלו לא סיבות לא לבוא! בתכלס 99% מהאנשים פה לא באמת מכירים אחד את השני. אחרי הכל, לא היה אף פעם מפגש רשמי של הפורום. אני ממש אשמח להכיר את כל מי שנמצא כאן, גם אם הוא לא כותב הרבה (או בכלל)
תבואו - יהיה כיף!
 

O s w a l d

New member
Physically do it

Doesn't necessarily mean that I broke a leg. Meaning if I can physically make it due to work, location and so on.
 
אחלה רעיון

רק כרגיל....זה יהיה כאב ראש לקבוע מתי ואיפה לכולם נוח אני חושב שכדאי לקבוע סביב פורים ולא ממש בתאריך כי בטח לכולם יש מסיבות אחרות, אז בשבוע לפני או אחרי באיזשהו מקום במרכז הארץ (רצוי עם הרבה בירה...) יושבי בית המרזח (the brewmaster) נ.ב. :) סתם עלה לי רעיון...באמת פרוע....מה דעתכם על משחק ביחד - כלומר להביא כמה לפטופים - לעשות איזה premade יחד או איזה רייד - להתרשם מסגנונות המשחק - ללמוד דברים אחד מהשני.. כמובן שצריך לארגן wifi אבל עוד לפני הרזולוציות האלה..מה דעתכם ? "סדנת warcraft" שכזאת
 
במחשבה שניה..

רייד או premade הם בעייתים למי שלא מאותו שרת (באמת הרעיון היה קצת פרוע וגולמי) אבל בכל אופן - בודדים, או שחקנים מאותו שרת.. שרוצים להראות דברים..אני אישית בטוח רוצה לראות. אז בכל זאת....מה דעתכם ?
 

Fanty S

New member
נראה לי שזה קצת מפספס מהעניין... ../images/Emo13.gif

המטרה של המפגש היא להכיר את הפרצופים שאחרי המסכים, ולא את הפיקסלים :) מפגשים וירטואלים אפשר לעשות גם בלי להיות פיזית קרובים אחד לשני, ולחקור אחרים אפשר בצורה מעמיקה ביותר דרך הארמורי, אז אני לא כל כך רואה טעם לזה. מה גם שזה מסורבל, לדעתי, ורוב האנשים פה לא משחקים על מחשב נייד.
 

Kingeh

New member
אנשים, תגיבו בשרשור הרלוונטי עכשיו

ותכניסו את התאריכים שאתם יכולים. אנחנו צריכים להריץ את זה כדי שזה יקרה. אל תהיו יותר מדי שאנטי ותענו לפאנטי
 
למעלה