פורים מתקרב

פורים מתקרב ../images/Emo149.gif

שנה שעברה עשינו, אני והילדים, סעודת פורים בבורגר ראנץ
, היה כיף. קמנו בבוקר, שלחנו מנות
לחברים ושכנים, התחפשנו
ויצאנו לטייל לקניון. חזרנו אחה"צ עייפים אך מרוצים. אם יש דבר שגורם לי לקנאה (מותר לא?) זה לראות משפחות עם ילדים מחופשים מסתובים ביחד ומטיילים. זה חסר. איך אתם חוגגים?
 
אפשר לתת לך מחמאה?

זה באמת מרגש שעשית לילדים שלך סעודת פורים עצמאית בבורגר ראנץ! ולא הכרחת את הילדים שלך להיות צלע חמישית בסעודת פורים של משפחה או חברים (כי צריך גבר?!), לפחות לילדים שלך לא יהיו טראומות כאלו, ואני מקווה כי הם יאהבו שבתות וחגים!.
 
אין כמו המבורגר ../images/Emo21.gif

כדי לעשות מצב
לילד... תראי, אם אני אגיד לך שאני מעדיפה לקחת אותם למסעדה במקום לעשות עם משפחה- אני אשקר. אבל, וזה אבל גדול!!! אני לא נותנת למצב להעכיר את האוירה. אין משפחה? חברים לא מזמינים? לא צריך
!!! אנחנו נסתדר לבד יופי ויהיה לנו הכי כיף בעולם
. רק בריאות
וסבלנות
 

lahadam

New member
שבלולית (וכולם) שלום

אני קוראת בפורום הזה כי אני בת להורים גרושים דתיים (אני נשואה, לא דתיה). הרעיון לקחת את הילדים לבורגר ראנץ' הוא נפלא, ובוודאי מכניס אווירה "פורימית" לגרעין המשפחתי. יחד עם זאת, מאד כאב לי לקרוא את שתי המילים שכתבת למעלה "אין משפחה". זה שאין אבא ביום-יום לא אומר שאין משפחה. האם באמת אין לכם משפחה מורחבת ו/או חברים שיכולים להזמין אתכם לחג? מה קורה בשאר החגים? אני חו"ח לא כותבת את זה כדי להציק, רק רוצה להבין את החוויה יותר טוב. תודה וכל הכבוד על היוזמה בפתיחת וניהול הפורום. כאחת שמכירה את הקשיים שבסיטואציה, אני מבינה כמה זה חשוב.
 
אז ככה...

משפחתי אינה שומרת מצוות ואין אצלם סעודת פורים. שבתות וחגים זה הכי קשה. אנחנו לבד. יש לי זוג חברים שמדי פעם מזמינים אותנו ואני אותם. בראש השנה האחרון הזמינו אותנו ונורא שמחתי כי לא יכולתי לדמיין את עצמי עושה ראש השנה לבד עם הילדים
. בפסח האחרון הבנתי שאני לבד אז הזמנתי... את האקס שלי. היה נחמד והילדים שמחו. לשאלתך אם אין חברים שיזמינו, אז יש את הנשים הטיפשות שחושבות שכל גרושה היא שודדת בעלים בפוטנציה... ואם אמרת שלום לבעלה היא כבר בהיסטריה... אבל שלא יתקבל רושם שאנחנו סובלים חלילה, למדנו להנות מהמשפחה הקטנה שלנו.
 
יש משפחות ויש משפחות

חיכיתי ששבלולית תענה, כדי לענות אחריה. גם משפחה דתית אם היא לא משפחה חמה ומפרגנת, אלא ביקרותית או מתנשאת וכו', מוטב לא להכריח ילד להיות בשבת וחג (שאי אפשר לברוח באמצע, אלא להשאר כל השבת וחג) ולגרום לילד טראומה משבתות וחגים, ילד שמרגיש שהוא גלגל חמישי במשפחה שלו - זה לא מחזק את האישיות שלו.
 

lahadam

New member
טוב שאתם מטפחים את הגרעין המשפחתי

היותר מצומצם שלכם. נכון, חגים הם הקשים ביותר כי יש אווירת "מישפוחֶה" במדינה. אני מצטערת לשמוע שיש היום נשים שחושבות שאת "טורפת גברים". זה פשוט לא יאומן. אולי תתחפשי למכשפה??
 
../images/Emo190.gif חחח

זה לא שהן חושבות שאני טורפת גברים... אבל זה שאני פנויה והבעל בסביבה, לא עושה להן טוב בלב...
ואני לא שופטת אותן חלילה... אבל זה המצב... אפרופו תחפושות.... אני מתה להתחפש.. יווו כמה שנים לא התחפשתי
 
למעלה