פורסם מצע התנועה באתר

הפרבולה

New member
אני לא אבחר במפלגה עם מצע כזה

ביחוד אני לא מסכים עם העקרון :

מפלגת התנועה מאמינה כי התהליך המדיני יחזק את מעמדה הבינלאומי של ישראל ויהפוך לאחד ממנועי
הצמיחה החשובים ביותר.

זוהי אמונת שווא, ניסינו את הדרך הזו ולא קיבלנו שום קמצוץ של אהדה נוספת בעולם, ושום התגמשות של הצד הערבי, נהפוך הוא, קיבלנו יותר טרור שינאה ומילחמות.ולראיה 2 המילחמות שבתקופת אולמרט ( לבנון 2 ועופרת יצוקה ) ומילחמת אל אקצא בשנת 2000. לא זכור לי שבוועידת דרבן 2001 היתה איזה התמתנות בפרצי האנטישמיות והשינאה נגד ישראל והעם היהודי בעקבות זה שאהוד ברק\שמעון פרס\שלמה בן עמי\יוסי שריד "הפכו כל אבן" כדי לשכנע את ערפאת להפוך למשת"ף שלנו. התהליך המדיני הביא לההיפך מצמיחה כלכלית והבריח מפה משקיעים שחששו לשים את כספם במדינה שמנהיגיה התעייפו מהציונות ומהמילחמות על קיומה. התירות לישראל היתה בשפל, לעומת היום שהיא בשיא ( למרות מבצע "עמוד ענן" )

העולם לא טיפש, הוא יודע ששום עם שפוי שואף חיים לא יסכים לדרישות הערבית ל"שלום" ולכן הוא רואה באובססיה של השמאל הישראלי ל"תהליך מדיני" צביעות ו\או אי אמונה בזכותינו על הארץ ו\או ניסיון מגוחך למצוא חן בעיני העולם. דוקה מדיניות של עמידה בקול רם על תביעותינו כולל הטריטוריאליות , + מעשים בשטח ( התישבות מעבר לקו הירוק בלי בושה ובלי התנצלויות לאור היום ) מעוררת יותר אהדה אלינו. אנחנו לא צריכים את האהדה המזויפת של האו"ם שאפילו בגבולות 48 לא מכיר.
 

shaycohen2

New member
העולם לא טיפש

שמעתי כבר כמה וכמה אנשי ימין חוזרים על המנטרה הזו - העולם מעריך עמידה על תביעותינו ולועג לויתורים. זו תיאוריה נחמדה מאוד. יש איתה רק בעיה אחת- אין לה שום ביסוס. איזו ממשלה בעולם אמרה משהו שאפילו רומז לנכונות התיאוריה? זו אשליה של הימין. נכון, שונאי ישראל ואנטישמים למינהם יש תמיד, גם בתקופות של תהליך שלום. ההבדל הוא שכשאנחנו מראים נכונות וכוונות לפעול למען השגת השלום, רבות מהמדינות הידידות שלנו תומכות בנו כנגד תופעות כגון ועידת דרבן. לעומת זאת, כשאנחנו מתחמקים מתהליך מדיני, אז גם הידידות הקרובות ביותר שלנו מצביעות בעד הפלסטינים באו"ם.
 

הפרבולה

New member
התנהגות ישראל מזמינה בוז ולעג מהעולם

בכל מיקרה לא צריך ללכת לקיצוניות. אם תקום פה ממשלה שתעשה השמדת עם לערבים וזרים חס וחלילה אין ספק שהעולם יצא לנגדינו ואולי אפילו התערבו צבאית.

אבל אנחנו בקיצוניות ההפוכה, מוכנים לחלק את עיר הבירה ואת המולדת שלנו תמורת חתיכת נייר הקרויה "הסכם שלום". העולם לא מכבד עם שלמוכן לחלק את עיר בירתו תמורת חתיכת נייר.

ודוגמה אחת: שראש הממשלה אולמרט אמר לבוש בזמנו שהוא מתכוון ללכת לתהליך מדיני עם הסורים בוש ממש זילזל בו ואמר "אתה באמת מאמין לאסד". וזכורה הפארסה המבישה שאולמרט ממש רדף אחרי התחת של אסד בוועידה בפריז והלה ממשיך להתעלם ממנו.
 

shaycohen2

New member
אתה ממשיך להמציא מציאות משלך עצמך.

איפה הבוז הזה שאתה מדבר עליו? איזה מנהיג חיזק את "העמידה האיתנה" שאתה מהלל כל כך? אין לתאוריה שום חיזוק במציאות. היא נבראה במוחם הקודח של אנשי ימין והיא מתקיימת רק שם.
העולם לא רואה בשטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים חלק ממדינת ישראל ולא מצפה מאיתנו שנעמוד על זכותינו להמשיך ולהחזיק אותם.
 

fortunecookie

New member
אצביע ללבני בגלל התמיכה בבעלי החיים במצע

אני מה שנקרא "קול מתנדנד" בין יאיר לפיד,שלי יחימוביץ', וציפי לבני.
מה שהיטה את הכף עבורי הוא החלק במצע שמדבר על חוקים בעד בעלי חיים.
אני מקווה מאוד שתעמדו במילתכם וכך תקבלו את קולי גם בבחירות הבאות.
שני.
 
למעלה