פחדים וחששות מנרגילה...

פחדים וחששות מנרגילה...../images/Emo182.gif

היי, אני עושה עבודה לאוניברסיטה ואני צריך כמה שאלות לשאול אותכם אודה לכם אם תהיו כנים ולא תזרקו סתם תשובות... א. מדוע התחלתם לעשן? איזה מניע הניע אותכם? (סקרנות וכדומה) ב. באיזה גיל התחלתם לעשן? ג. כשאתם ביניכם לבין עצמכם, בלי אף אחד אחר, האם יש לכם איזה מחשבה עוברת על פחד מהעישון או מהשימוש בנרגילה? ספרו לי מה בדיוק המחשבה .... ד. האם אתם רוצים להיגמל מזה ? אם כן, מדוע ואיך תעשו את זה ? ואם לא , למה ?
 

TiKiMAN

New member
תשובות:

א. התחלתי בגלל שאני הייתי משועמם. ב. אם אני זוכר נכון אז 13 (עכשיו אני 16) ג. ראסמי לא..הפחד היחידי זה מאמא. ד. כבר נגמלתי. אני בלי נרגילה כבר חצי שנה. (כי יש לי עכשיו דברים יותר טובים =]) -מקווה שזה טוב בשבילך...בהצלחה עם העבודה!
 
אני התחלתי יחסית מאוחר בגיל 15 אני

עכשיו בן 19.התחלתי בגלל שכל החברים שלי היו מעשנים וגם רציתי, והמשכתי לעשן בגלל הסתלבט שבעניין ,לשבת על ראש עם חברים וידידות .אחלה דרך להעביר את הזמן וגם הטעם לא רע.. אני בהחלט חושב להפסיק כי טוב זה בטוח לא עושה לגוף,אבל אני לא מעשן הרבה, רק פעמים בשבוע ,מקווה שעזר לך
 

i g o r e k

New member
אממ

עוד מעט בן 19 התחלתי לעשן לפני איזה חצי שנה... בקטנה מדי חודש בחודשיים-שלוש האחרונים זה הפך להרגל של 2-3 ראשים בשבוע.. התחלתי לעשן כי לא הייתי מעשן סיגריות ואמרו לי שנרגילה זה יותר נחמד.. אז ניסיתי... אהבתי.. ואממ זהו התגלגל לזה שאני מעשן. מעשן כדי להעביר את השיעמום בדרך כלל... כמובן שאני חושב על להפסיק כי מן הסתם עשן לא עושה טוב לגוף... אבל עוד מעט אני מתגייס אז בינכה אני יעשן רק פעם בשבוע מקסימום..
 


א. מדוע התחלתם לעשן? איזה מניע הניע אותכם? (סקרנות וכדומה) לחץ חברתי וסקרנות ב. באיזה גיל התחלתם לעשן? 13 ג. כשאתם ביניכם לבין עצמכם, בלי אף אחד אחר, האם יש לכם איזה מחשבה עוברת על פחד מהעישון או מהשימוש בנרגילה? ספרו לי מה בדיוק המחשבה .... יש פחד מעישון, במיוחד כשעכשיו יש המון מודעות לנזקים. ד. האם אתם רוצים להיגמל מזה ? אם כן, מדוע ואיך תעשו את זה ? ואם לא , למה ? מנרגילה לא. כי אני לא מעשנת את זה על בסיס יומי. אבל מסיגריות בהחלט כן, ואני חושבת שאני אעשה את זה עם המון שליטה עצמית.
 
תשובות

א) אממ אני תימני וכל המשפחה שלי (בני דודים, סבא וכו') היו או עדיין מעשנים...חוץ מההורים שלי אז ככה שרק שמעתי על זה אבל לא נסיתי ורציתי גם... ב) יום הולדת 15 (היום אני כבר 17 וחצי) ג) אממ לא ממש...אני מודע לסיכונים...סרטן חלל הפה ואבנים בכליות אבל גם ככה אני לא מתכוון להגיע לגיל מבוגר (רציני)...75 מספיק לי :)) ד) לא...נסיתי לפני שנה והפסקתי לחודש ואז חזרתי ואז שוב הפסקתי לחודש.. ראיתי שאני לא מכור אז הבנתי שאני יכול לחזור...למרות שהיום אני מעשן הרבה יותר... ואני לא רוצה להגמל היום כי זה כיף לי, זה מעביר את הזמן ולשבת עם חברים בלי נרגילה זה משעמםםםםם... מקווה שעזרתי :))
 

Star Adder

New member
תשובות

א. התחלתי לעשן נרגילה בטיול שנתי בכיתה י. הסיבה, לא יודע, סקרנות אני מניח. כנ"ל לסיגריות ב.נרגילה - 15 , סיגריות - 17 ג. לא, למען האמת אין לי מחשבות כאלו. ד. מסיגריות אני כל הזמן מנסה להיגמל, אבל לא ממש הולך.
 

yoci12

New member
תשובות

1.התחלתי בגיל.. 15 נראה לי תחילת כיתה ט' לא זוכ ראיזה גיל זה (אני בן 21) 2. בהתחלה עישנתי הרבה ( הררררבה) ועכשיו פחות התחלתי סתם מתוך סקרנות 3.אין כזה דבר להגימל מנרגילה נרגילה מעשנים כי רוצים זה לא ממכר (מנסיון) 4. אני עכשיו מעשן אולי פעם בשבוע ככה שנראה לי שזה נקרא להיגמל 5. ובריא זה בטח לא.. אבל חיים פעם אחת אז כוס עמק זה עדיף מסיגריות.. מקווה שעזרתי
 
למעלה