פטורים-תכנית הסבה לרוקחות

רוניי222

New member
פטורים-תכנית הסבה לרוקחות

היי עדיין לא הייתי ביעוץ להסבה , רציתי לדעת אם הביולוגים הצליחו לקבל פטור מהקורסים: ביולוגיה של האדם ; ביוכימיה מטבוליזם וביואנרגטיקה ופזיולוגיה של האדם א ו-ב ? אלה פשוט קורסים שעשינו בתואר הראשון! anyone? תודה.. : )
 

Shichman

New member
מנסיון אישי

ביולוגיה של אדם - כן (על סמך קורס "ביולוגיה של התא") ביוכימיה - כן (על סמך קורס ביוכימיה) - אבל רק בקורס ראשון, לא מביוכימיה פיזיולוגית פיזיולוגיה ב' - פטור חלקי (אצטרך ללמוד את מע' העצבים המרכזית שזה בערך 35% מהקורס) פיזיולוגיה א' - לא לגבי 2 קורסים האחרונים צריך לגשת למרצות ולדבר איתן.אם היו קורסים אחרים בתחום, אולי תצליח לקבל יותר פטורים בקורסי פיזיולוגיה. כל הפטורים ניתנים בתנאי ציון 75 ומעלה והיקף לימודים דומה למה שלומדים ברוקחות. נותנים גם פטור מסמינריון ומקורסי בחירה וניתן לקבל גם פטורים מקורסים אחרים - בהתאם להרכב הלימודים שלך עד 53 נ"ז כולל קורסי בחירה מתוך 153 נ"ז שמיועדות להסבה.
 

Shichman

New member
כן, גם אני ביולוג

כן, גם אני ביולוג, למדתי באוניברסיטת תל-אביב. עובר למעונות גואטמלה בקרוב. מה אתך - איפה למדת, איפה תגור?
 

רוניי222

New member
וואלה:)

כנ"ל (מת"א)- מתי סיימת? (אני סיימתי השנה) ונתנו לי מעונות שטרן שזה די זוועה ואני קצת שוקלת פשוט לעבור לדירה ..אבל נראה.. חוצמזה, נתראה בקורס חזרה הזה של כימיה אורגנית משהו..? :) what's your name?
 
למעלה