פטנט נחמד באוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

danii22

New member
פטנט נחמד באוטובוסים


פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
 

danii22

New member
כמה זמן לתמונה תפוז????

פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
כמה זמן לתמונה תפוז????
 

subatoi

New member
באמת רעיון נחמד.

פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
באמת רעיון נחמד.
זה מונע ירידה מקדימה, אבל לא מונע להגיע אל הנהג, אם זה לשאול שאלות או לברר בירורים, וטוב שכך.
 

danii22

New member
אני גם נדהמתי מהפטנט

באמת רעיון נחמד.
זה מונע ירידה מקדימה, אבל לא מונע להגיע אל הנהג, אם זה לשאול שאלות או לברר בירורים, וטוב שכך.
אני גם נדהמתי מהפטנט
שדוקא בתחבורה כמו ברודוס חשבו על זה. בפראג למשל ראיתי שהנהגים בכלל סגורים בתוך תא משלהם,ואין להם קשר לנוסעים.באוטובוס ברודוס,מי שאין לו מחסום כזה,יש פשוט שלט שאוסר על הירידה מקדימה וגם הנהג לא יפתח את הדלת הקדימית לצורך ירידה. במצב הביטחון שיש לנו בארץ ,אני חושב שצריך פטנטים דומים וטיפה יותר חזקים בכדי למנוע גישה לנהג ובכלל.
 

mister K

New member
זה לא פטנט של רודוס, זה פטנט של מרצדס.

אני גם נדהמתי מהפטנט
שדוקא בתחבורה כמו ברודוס חשבו על זה. בפראג למשל ראיתי שהנהגים בכלל סגורים בתוך תא משלהם,ואין להם קשר לנוסעים.באוטובוס ברודוס,מי שאין לו מחסום כזה,יש פשוט שלט שאוסר על הירידה מקדימה וגם הנהג לא יפתח את הדלת הקדימית לצורך ירידה. במצב הביטחון שיש לנו בארץ ,אני חושב שצריך פטנטים דומים וטיפה יותר חזקים בכדי למנוע גישה לנהג ובכלל.
זה לא פטנט של רודוס, זה פטנט של מרצדס.
גם בסיטארו של עפיפי שנוסעים בנצרת ובצפת, קיים המחסום הזה. הוא מגיע עם הסיטארו המוגמר לפי הזמנה.
 
הוא מגיע בכלל עם הזמנה. גם במ.א.ן הוא קיים

זה לא פטנט של רודוס, זה פטנט של מרצדס.
גם בסיטארו של עפיפי שנוסעים בנצרת ובצפת, קיים המחסום הזה. הוא מגיע עם הסיטארו המוגמר לפי הזמנה.
הוא מגיע בכלל עם הזמנה. גם במ.א.ן הוא קיים
ולא רק.
 

kobiz99

New member
לעניות דעתי היו מחסומים ידניים כאלה בלילנדים

זה לא פטנט של רודוס, זה פטנט של מרצדס.
גם בסיטארו של עפיפי שנוסעים בנצרת ובצפת, קיים המחסום הזה. הוא מגיע עם הסיטארו המוגמר לפי הזמנה.
לעניות דעתי היו מחסומים ידניים כאלה בלילנדים
הבינעירוניים של אגד לפני הרבה הרבה שנים.
ד"ר מה אתה אומר?
 

easyJet

New member
פטנט מצוין !

פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
פטנט מצוין !
אבל יבוא הישראלי הברברי שיאכוף את זה בדרך כזאת או אחרת.
 

DarkShadow89

New member
לשים כזה גם בדלת האחורית

פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
לשים כזה גם בדלת האחורית
אבל לכיוון העלייה לאוטבווס, יחד עם ולדיטור רב-קו. מעבירים רב-קו - המחסום נפתח וניתן להיכנס לאוטובוס.
הבעיה היא עם המוני אנשים שרוצים להיכנס, והפתרון לזה הוא מחסום מסתובב כמו בתיקוף כרטיסים ברכבת ישראל.
 

danii22

New member
בהחלט

לשים כזה גם בדלת האחורית
אבל לכיוון העלייה לאוטבווס, יחד עם ולדיטור רב-קו. מעבירים רב-קו - המחסום נפתח וניתן להיכנס לאוטובוס.
הבעיה היא עם המוני אנשים שרוצים להיכנס, והפתרון לזה הוא מחסום מסתובב כמו בתיקוף כרטיסים ברכבת ישראל.
בהחלט
 

9168901

New member
הרכבו במפעל הארגז מחסומים כאלה ב 3 אוטובוסים

לשים כזה גם בדלת האחורית
אבל לכיוון העלייה לאוטבווס, יחד עם ולדיטור רב-קו. מעבירים רב-קו - המחסום נפתח וניתן להיכנס לאוטובוס.
הבעיה היא עם המוני אנשים שרוצים להיכנס, והפתרון לזה הוא מחסום מסתובב כמו בתיקוף כרטיסים ברכבת ישראל.
הרכבו במפעל הארגז מחסומים כאלה ב 3 אוטובוסים
שמסתובבים בדלת קדמית פנימה ודלת אחורית החוצה פי פטנט שהיציע משרד הבטחון ומימן את זה 3 אוטובוסים ניסיונים נגד הטרור הרצחני שהיה אז באוטובוסים , אולי יש למישהו תמונות ? בקיצור ,הנהג יותר עמד בתחנה מאשר נסע ,מבוגרים שהיסתבכו עם עגלות השוק והסלים ,נשים עם עגלת תינוק ,מהר מאוד ירדו מן הרעיון הגאוני,
 
זה היה מחסום עצום בגודלו, משהו כמו הסבסבות

הרכבו במפעל הארגז מחסומים כאלה ב 3 אוטובוסים
שמסתובבים בדלת קדמית פנימה ודלת אחורית החוצה פי פטנט שהיציע משרד הבטחון ומימן את זה 3 אוטובוסים ניסיונים נגד הטרור הרצחני שהיה אז באוטובוסים , אולי יש למישהו תמונות ? בקיצור ,הנהג יותר עמד בתחנה מאשר נסע ,מבוגרים שהיסתבכו עם עגלות השוק והסלים ,נשים עם עגלת תינוק ,מהר מאוד ירדו מן הרעיון הגאוני,
זה היה מחסום עצום בגודלו, משהו כמו הסבסבות
ברכבת. זה לא דומה למחסום הקטנטן בתמונה.
 

עלה13

New member
הראיון, לאפשר ירידה מהדלת הראשית....

לשים כזה גם בדלת האחורית
אבל לכיוון העלייה לאוטבווס, יחד עם ולדיטור רב-קו. מעבירים רב-קו - המחסום נפתח וניתן להיכנס לאוטובוס.
הבעיה היא עם המוני אנשים שרוצים להיכנס, והפתרון לזה הוא מחסום מסתובב כמו בתיקוף כרטיסים ברכבת ישראל.
הראיון, לאפשר ירידה מהדלת הראשית....
מבלי להפריע לעליה ותשלום, קיים בנצרת ועובד מצויין, מבוגרים שיושבים מקדימה חוסכים את ההליכה לדלת האחורית, זה שרות מצוין עבור מבוגרים, מעבר לכך, ממש אי אפשר להתפלח מבלי לשלם, גם אם ישום התיקוף העצמאי מאחור, לא ראלי להשתמש מאחור במחסום כזה מפני שהדלת האחורית (אמצעית) משמשת עליית עגלות נכים, יש רמפה, הרעיון מצויין לדלת קדמית ומשפר שירות.
 

מוישל

New member
פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
לא מתאים כאן בארץ מבחינת
בטחון.‏ וגם מבחינת בטחון כללי לדוגמא אם קורה שריפה וכדומה זה מאוד מוזר איך שמתקיניםם דבר כזה בעולם מה זה אנשים עולים לאוטובוס או בבית סוהר ואתה עוד כטתב רעיון זה שה עוול נורא ובושה אנשים הם לא כלבים והנהג הוא לא מלך.‏ קצת שכל
 

אר ים

New member
לא מתאים כאן בארץ מבחינת
בטחון.‏ וגם מבחינת בטחון כללי לדוגמא אם קורה שריפה וכדומה זה מאוד מוזר איך שמתקיניםם דבר כזה בעולם מה זה אנשים עולים לאוטובוס או בבית סוהר ואתה עוד כטתב רעיון זה שה עוול נורא ובושה אנשים הם לא כלבים והנהג הוא לא מלך.‏ קצת שכל
די עם הביטחון בכל מקום...
בזמן חרום כל סבסבת חד כיוונית נופלת באופן אוטומטי, אז באוטובוס זה לא יכול לעבוד?
 

מוישל

New member
די עם הביטחון בכל מקום...
בזמן חרום כל סבסבת חד כיוונית נופלת באופן אוטומטי, אז באוטובוס זה לא יכול לעבוד?
ממש לא
הייתי באוטובוס פעם שהיה חשש לשריפת המנוע ותוך שניות כולם ירדו מהאוטובוס נו מי עשה את מצב החרום בקושי הנהג הבין שצריך לפתוח הדלתות וזה מה שהיה חסר לנו שהנהג צריך עוד לבטל הגלגלת ומה עוד ‏
 

danii22

New member
די עם הביטחון בכל מקום...
בזמן חרום כל סבסבת חד כיוונית נופלת באופן אוטומטי, אז באוטובוס זה לא יכול לעבוד?
ביטחון כן ,מה לעשות
אנשים שכחו מה שקרה לקו 405.
וכמו שאמרו פה,בישראל צריך מחסום כמו ברכבת מסתובב,שאפשר יהיה להכנס רק עם רב קו.
 

danii22

New member
לא מתאים כאן בארץ מבחינת
בטחון.‏ וגם מבחינת בטחון כללי לדוגמא אם קורה שריפה וכדומה זה מאוד מוזר איך שמתקיניםם דבר כזה בעולם מה זה אנשים עולים לאוטובוס או בבית סוהר ואתה עוד כטתב רעיון זה שה עוול נורא ובושה אנשים הם לא כלבים והנהג הוא לא מלך.‏ קצת שכל
אל תשכח שהאוטובוסים בחו"ל
הם לרוב לא כמו בארץ,רוב האוטובסים שם מה שאני ראיתי זה עם 3 אוו ארבע דלתות,לכן העליה היא רק מהדלת הקדימית ויש ירידה מעוד 2-3 דלתות אחרויות. נ.ב:אני אישית לא זקוק לאוטובוס בארץ,אבל אני הרבה פעמים רואה איך הנוסעים עומדים ליד הנהג ,משגעים אותו ומוצאים אותו מריכוז הנהיגה שבו הוא צריך להתמקד.
 
היה מחסום כזה באבטיפוס של המפרקית של דן

פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
היה מחסום כזה באבטיפוס של המפרקית של דן
שהייתה פה ב-2003 וחזרה לגרמניה. אני אחפש את התמונה.
 

mister K

New member
קיים גם בארץ בסיטארו של ש.א.מ ונתיב אקספרס.

פטנט נחמד באוטובוסים

חזרתי מרודוס השבוע,ולמרות שהתחבורה שם לא ממש מפותחת,נתקלתי בפטנט מצוין של מחסום חד כיווני מאחורי הנהג,כאשר הנוסע עובר במחסום,הוא לא יכול לחזור אחורה ובוודאי בוודאי לא לרדת מהדלת הקדמית. אני חושב שפטנט כזה עושה קצת סדר באוטובוסים,והכי חשוב זה נותן ביטחון לנהג שלא ניתן להגיע אילו במהלך הנסיעה. מעניין למה זה לא קיים בארץ. שנה טובה!!!
קיים גם בארץ בסיטארו של ש.א.מ ונתיב אקספרס.
אבל זה לא ממש מחסום מכיוון שאין שום בעיה לפתוח אותו גם מבפנים ולעבור, אפילו שכיוון הפתיחה הוא פנימה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה