פטריית הריישי

z a b

New member
פטריית הריישי

שלום, מעוניין לדעת מה עמדתכם בנוגע לפטריית הריישי (מכונה גם: Ling Zhi, Ganoderma Lucisum) הנמכרת בקפסולות ובשקיקי תה. בנוסף, מעוניין לדעת מה המינון הנדרש על בסיס יומי לצורך טיפול באבדן שיער. תודה.
 

ינוקא1

New member
עמדתי היא שכל צמח

הוא טוב ומועיל כאשר ניתן במקום ובזמן הנכון. בדרך כלל נדרש אבחון על ידי מטפל , ובדרך כלל לא ניתן צמחים בודדים אלא פורמולות המורכבות ממספר צמחים - נתינת צמח בודדת בדרך כלל איננה מאוזנת. (לפי האנרגטיקה של הצמח הוא יכול לעזור גם באבדן שיער , אך לא ידוע לי השימוש הזה עבורו. יש צמחים אחרים שידוע שעוזרים לזה כמו HE SHO WU).
 

nitzano

New member
תודה

על פי הרפואה הסינית הפטריה טובה לחיזוק הגוף, השקטת הנפש, הפסקת שיעול וסילוק ליחה. היא מחזקת צ'י ודם. ההתיחסות היחידה שאני מכיר לשימוש בפטריה זו למצבים של נשירת שיער היא למקרים בהם נשירת השיער נגרמת עקב לחץ נפשי והנשירה הינה נקודתית (קרחות קטנות על הראש ולא התקרחות של הקודקוד או החזית).
 

z a b

New member
מעניין.

מקורות מידע רבים ברשת מציינים שפטריית הריישי מעכבת את האנזים אלפא-5-רדוקטאז, המגיב עם טסטוסטרון ויוצר את ה-DHT, האחראי להתקרחות גנטית. לעומת זאת, מקורות מידע בנוגע ל-He Shou Wu מציינים כי הוא מסייע במקרים של אבדן שיער, ללא כל התייחסות לאנזים הנ"ל.
 
למעלה