פידבקים

פידבקים

קיבלתי פידבק נייטרלי מקונה שם הוא מציין שהתאכזב קשות מגודלו של המוצר. הבחור לא יצר איתי קשר לפני השארת הפידבק. בליסט עצמו מצויין במפורש גודל המוצר . הגבתי על אותו פידבק וציינתי שהמידות היו רשומות . יצרתי איתו קשר והצעתי לו להחזיר את המוצר ושיקבל את כספו חזרה . הוא לא הגיב. ועכשיו לענייני ההתלבטות - האם להשאיר לו גם נייטרלי ? הוא אמנם שילם אבל גם כקונה יכול היה ליצור איתי קשר והייתי פותרת לו את הבעיה . .. איך הייתם נוהגים במצב כזה? אני יודעת שרוב המוכרים שמשאירים להם שלילי יחזירו בשלילי (אם לא יצליחו לבטלו) ובנייטרלי?
 

ACE OF SPADES

New member
פידבק נייטרלי שמו כן הוא:

הוא נייטרלי , הוא אל טוב אבל הוא גם לא שלילי וזה חשוב מאוד. הפידבק לא נכנס לך למאזן הפידבקים השליליים. אבל בכל זאת רצוי לנסות לשכנע אותו , אולי הוא עוד יחזור אליך... בכל מקרה לא שווה להתנגח עם לקוחות בקטע של הפידבקים אם הפידבק שלילי אז מילא , אבל אני לא בטוח שהייתי נותן פידבק נייטרלי ללקוח , פשוט לא הייתי נותן פידבק נקודה.
 
אני הייתי נותן פידבק חיובי...

כדי לנסות ולשמר אותו כלקוח שיחזור לבצע רכישות בעתיד...
 

ווטרס

New member
האמת? הייתי מחזיר לו באותו המטבע.

תבקש ממנו שיסיר את הפידבק, ואם לא, תן לו פידבק שלילי: Buyer of the worst kind - refuses to communicate. זה כבר ילמד אותו פעם הבאה מה זה לטעות ולהאשים אחרים. (בהנחה ובאמת המידות רשומות).
 
תודה

האמת שההתלבטות שלי היא כזו - אם אני משאירה לו שלילי או בכלל לא . חיובי הוא לא יקבל בטוח ונייטרלי נראה לי מיותר קצת וקטנוני. באותה שנייה שראיתי את הפידבק הייתי בטוחה שאני משאירה לו שלילי אבל לא בא לי שימשיך להגיב על הפידבקים אצלי , דבר שתופס מקום ותשומת לב . את מעלה ליסטינג יפה ,מציינת מידות מ ד ו י ק ו ת , מוכרת , אורזת יפה , שולחת מהר ואח"כ מקבלת כזה פידבק בלי שאפילו מנסה לדבר איתי:(( מרגיז!!
 

doroni10

New member
ראשית הייתי מסתכל מה אחרים אמרו עליו

אם תראי למשל שהפידבקים שלו לא טובים- אפילו ניטראלים יותר מדי, כדאי אולי שתוסיפי פידבק ניטראלי רק על מנת להזהיר מוכרים אחרים. אם זו היתה גלישה חד פעמית, אולי באמת כדאי לוותר על השארת פידבק בכלל, ורק להשאיר הערת המשך בסמוך לפידבק שנתן על כך שהמידות רשומות כך שאת לא מבינה את האכזבה שלו. ניתן להשאיר הערה/תגובה לפידבק שנרשם בכל מצב (חיובי, ניטראלי, שלילי)- ההערה נרשמת מתחת לפידבק ומופיעה יחד עם הפידבק. דורון,
 

taltal0n

New member
את לא חייבת להשאיר לו מיד פידבק, פשוט תנסי...

תנסי לשכנע אותו למשוך את הפידבק ולהשאיר לך אחד חיובי . הוא יכול למשוך את הפידבק עד 30 יום (אל תיתפסי אותי במילה) . דברי אל ההיגיון שלו , יש לך זמן, לא הכל חייב להיעשות מהר ועכשיו, החיפזון מהשטן . אם בכל זאת הוא לא מושך את הפידבק , תשאירי לו גם פידבק נייטרלי . אם את אומרת שכתבת את המידות של המוצר , זה בעיה שלו ,הוא יכול להחזיר את המוצר , אבל הוא בחר גם להשאיר אותו ! הביקורת שלו צריכה להיות מופנית כלפי המוצר ולא אישית כלפייך !!! אם תיתני לו (במידה והוא לא השתכנע) פידבק נייטרלי - עשית עימו חסד, לפי דעתי הוא צריך וואחד שלילי !
 
טלטל

הוא כבר לא יוכל להשאיר חיובי.הנייטרלי ימחק אם יסכים אבל הכיתוב יישאר. והביקורת שלו היתה כלפי המוצר לא כלפיי - הוא רשם שהתאכזב קשות ממידות המוצר. הוא לא מגיב ולא עונה. תודה לכולכם , כרגע אני לא משאירה לו בכלל .
 
למעלה