פיחת פורום המוחדש באורט!

  • פותח הנושא cubic
  • פורסם בתאריך

cubic

New member
פיחת פורום המוחדש באורט!

לגולשים יקרים,אחר צהרים טובים לכם! אני מודיע לכם שאני פותח פורום המוחדש באורט שיחליף את פורום הנוכחי(הישן)והוא יהיה עם שם משתמש וסיסמא! הרשמה לפורום תופיע לכם שאחרי תרצו לכתוב הודעה אז תופיע לכם שם משתמש וסיסמא ותחתית לאלה מופיעה הרשמה ותלחצו עלייה ותרשמו וזה בפעם ראשונה ובפעם הבאה רק תרצו לרשום את שם משתמש וסיסמא שלכם! לידיעתכם אני מאשר למי שאני חושב לנכון,האישור יקח לכם יום עד שלושה ימים וישלח לכם באיימל שלכם! אז הקישור לפורום המוחדש הוא: http://demo.ort.org.il/ortforums/scripts/forum.asp?pc=658068829 הפורום הנוכחי ימשיך להיות פעיל אך ביום שני הקרוב(5.7.04)תייחסם כתיבת הודעות חדשות לפורום הנוכחי(הישן)! אז מצפה לראותכם בפורומי המוחדש! שיהיה לכם סוף השבוע נעים ושקט! בברכה,יעקב אוליאל מנהל פורום "זיכיות חרשים" באורט!
 
זיקיות, זכיות או זכויות?

למה בדיוק אותה הודעה בשני כינויים שונים?
ברכות על פתיחת הפורום החדש
 
ומי חזר להעתיק דברים של אח"א

1. למרות שאינו חבר אח"א 2. ולמרות שמעולם לא היה חבר אח"א, ובוודאי לא חבר וועד באח"א 3. ולמרות שאינו שולט בשפת הסימנים 4. ולמרות שמעולם לא הזמין שירות תרגום מאח"א 5. ומי הגיב בצורה פאשיסטית צפויה
 
מטה המאבק לעומת זאת

חיבר תקנון ובו סעיפים המנוגדים לחוק העמותות, כפי שכתב רשם העמותות במכתבו למטה המאבק הנושא את השם "הסתדרות הנכים" - שם בלתי חוקי... מיהו "בלש גשש" - טען שהוא "עולה חדש" (שקרים אלה נמחקו ע"י מנהל הפורום) אבל ידע בדיוק מתי התקיימו הבחירות ומי נכנס במספר כינויים? 1. האם חרשים וכבדי שמיעה קיבלו דמי תקשורת - כן או לא? 2. האם חרשים קיבלו שירותי תרגום במשך השנים האחרונות - כן או לא? 3. האם מועדוני החרשים פועלים ברציפות ברחבי הארץ - כן או לא? 4. האם מתקדמים השיפוצים במועדון גדול של חרשים - כן או לא? 5. האם המאזנים הכספיים של אח"א אושרו ע"י רואה חשבון וע"י האסיפה הכללית - כן או לא? 6. האם הנכים מעורבים בפעולות של מטה המאבק כפי שהחרשים מעורבים בפעולות של אח"א - כן או לא? 7. האם מטה המאבק של הנכים סיפק אי אלו זכויות לחרשים - כן או לא? 8. האם כבדי שמיעה שכותבים על אח"א שטויות בפורומים הם חברים באח"א - כן או לא? 9. האם כבדי שמיעה "חוששים" ממטה המאבק ובאותו זמן עושים מה שאפשר כדי לכתוב נגד אח"א - כן או לא?
 
האם זכאי כבד שמיעה

לנכות רפואית של 60% המקנה פטור מאגרת רכב מלאה? האם כדאי לכבד שמיעה לכתוב בפורום על החזר רטרואקטיבי שקיבל אחרי שביקש לפני חצי שנה? במי מדובר? לעומת זאת יש מי שמבינה שאם איננה חברה באח"א ואיננה יודעת שפת סימנים, אך הפיקה תועלת מהמודעות שאח"א עוררה בקרב הציבור - הרי כדאי לדבריה למנוע את נפילת אח"א במקום להתווכח מה לעשות או לא לעשות.
 
"שיניים" בהודעה של אהרון 33?

הודעה ארוכה ושלמה לצירים ולחרשים, ובסופה כלום? האם הצירים קוראים את הפורום או שעדיף לפנות אליהם באסיפה הכללית? אולי כדאי לנהל באינטרנט את האסיפה הכללית? חסכון בנסיעות ןבהוצאות? תם עידן ה"קפה ועוגה"?
חוץ מ"אמרתי לכם", "הזהרתי אותכם" ו"אני עסוק עכשיו" - אין כלום בדבריו של אהרון 33. שאלה יש לי: האם התקבלו תרומות בעת הפגנת "ממשלה חרשת"? מה בדיוק קרה עם התרומות האלו? היכן הן הופקדו?
 
התשובה

שכבדי השמיעה חיפשו בנרות, גפרורים ופנסים מתחת לעמוד החשמל הבלתי נכון. ועדיין לא הבנתי למה הוא ענה בהודעה ראשית חדשה.
 
למעלה