פיצוי על שחרור לא הוגן

פיצוי על שחרור לא הוגן

האם אני יכול לקבל פיצוי על שחרור לא מוצדק? נתנו לי פרופיל 21 נפשי שלא מוצדק לדעתי, ועוד אגף שיקום נכים של משרד הביטחון מסרב לתת נכות לפי חוק הנכים תגמולים ושיקום. האם יש קשר בין שני הדברים?
 
שחרור על פרופיל נפשי

היי
לפרופיל 21 יש מגוון סעיפי ליקוי והשאלה מה הסיבה שקבעו לך פרופיל כזה, כלומר מהו סעיף הליקוי. מעבר לכך אתה יכול לערער תוך 30 ימים אם הפרופיל אינו מוצדק.
מתי נקבע הפרופיל ומה סעיף הליקוי?
 
פרטים

שלום, עו"ד ברונו. הפרופיל נקבע בשנת 2002. סעיף הליקוי הוא 32627. יש עוד סעיפים, אבל אני חושב שזה הסעיף הנפשי. אינני יודע מה משמעותו. אני נפצעתי בפיגוע אז ופשוט סולקתי מהצבא, על אף שלא הבעתי רצון להשתחרר. מצד אחד זרקו אותי מהצבא, מצד שני לא נותנים לי נכות לפי חוק הנכים תגמולים ושיקום על אף שכשנתנו לי את הסעיף הזה ושיחררו אותי מהצבא היו סבורים כנראה שיש לי ליקוי קבו שיפגע בתפקוד שלי בצבא, זאת אומרת שזאת נכות. האם יש דרך משפטית בשבילי או להיפטר מהפרופיל הזה, או לקבל פיצוי כלשהו, או אפילו להתגייס לצבא? תודה רבה לך.
 
ערעור על פרופיל צבאי

עברו למעלה מ-14 שנים מאז שנקבע לך הפרופיל, לדבריך. תקופת ההתיישנות עומדת על 7 שנים. ללא בדיקה פרטנית של מסמכי התיק ולימוד העניין, אינני יודעת להשיב אם ניתן לפעול בנושא.
 
למעלה