פירוש השם ליה

engi76

New member
פירוש השם ליה

אני אמורה ללדת בחודש הבא בת וחושבת לקרוא לה ליה . מהי משמעות השם ? בנוסף רוצה להוסיף לה עוד שם וחשבתי על השם תאיר או אור . אשמח לשמוע כיוונים, הצעות וכו'. תודה רבה לכולם והמשך יום טוב.
 

doingood

New member
בוקר אור

ליה - עוצמה ונוכחות (נשית), אנשים עצמאיים ומקרינים בטחון. תאיר - אנשים צנועים מאוד, אוהבים, מחפשים את מקומם בחברה ואת הדרך הייחודית שלהם להתבטא בה ("מיוחדים"). אור - אנשים פשוטים וצנועים, אוהבים להיות בחברה ולעזור לאחרים. יום טוב.
 

ilanamysticana

New member
תוספת על הנאמר

מבחינה נומרולוגית ליה ואור זהים. תאיר שונה. אמנם יש לציין שיש הבדלים נוספים שמתבטאים במפה נומרולוגית. ליה ואור (בנפרד מתאריך הלידה) מבחינה נומרולוגית נותנים אנושיות ועוצמה .השאיפה להשיג ולעשות דברים בגדול זקוקים לחופש ומרחק. יכולת ביצוע טרנצפורמטית. אנשי קצוות. תאיר מבחינה נומרולוגית( בנפרד מתאריך הלידה) אנשים בעלי יציבות,אוהבי מסגרת, גבולות , סדר (גם אם חיים בבלגן יש סדר גם בו) בעלי אנרגיה מעשית מאורגנת קשורים בכל הוויתם למציאות המוחשית. כדי לתת הבהרה נוספת כל השמות מכילים אותיות א,ה,ו,י וזה בהחלט שמות תומכים. שם הפרטי הוא הכלי של האדם לביצוע התכנית האנרגתית שלו ,הכלי לישום ודרך הפעולה בחיים. שיהיה בשעה טובה ושיהיה רק טוב.
 
למעלה