פלירטוטי לשון? שוהאדע?

חיננית

New member
פלירטוטי לשון? שוהאדע?

מזל טוב לך שרונית. שמחה שמצאת סוף סוף בית חם עם סופטי .נדדת מאיתנו והתגעגענו אליך אולי עכשיו מדי פעם תתרצי לנו ותשפכי מעטך השנון גם אצלנו כמה טיפות דיו. סופטי שלנו בטח יגונן עליך וישמרך כאן מכל רע ומכל פורץ לא רצוי...:)בואי ..רק תסבירי לי מה זה אצלכם פלירטוטי לשון, כי יש לי תחושה שכל הזמן אני מפלרטטת בלשוני, רק לא מודעת לזה . עכשיו כשראיתי שעשיתם מזה מקצוע או בית ,אז חשבתי לעצמי -היאך לא ידעתי בעצם ? חןחן על הארה ובהצלחה !!!!!!!!!!!! ואם סופטי יציק לך תגידי לי...נטפל בו טיפול קבוצתי מפורש .ראה הוזהרת סופטיון. :cool:
 

softy

New member
פלירטוטי לשון זה...

בערך מה שאנו עושים כל הזמן רק שהפעם אנו עושים את זה עם שוט... אנחנו מזמינים לכאן את כל המצליפים וכל אוהבי ההצלפות. ואל תדאגי, אני הוא השבוי של שרון, עלי צריך להגן לא עליה. סופטי.
 

שרון-ב-

New member
תודה חיננית :)

תמיד שמחה למגן אנושי אך אנו החלטנו שפה אנו כלל לא אנושיים, כך שמודה לך על העזרה. פלירטוטי לשון......עוד מעט תפורסם הודעה על הפורום החדש ובתקוה שזה יבהיר כמה דברים. תודה רבה על הפירגון, באמת ומכל הלב, רק הבהרה קטנה-לא פרשתי מהפורשים, פרשתי מהמחשב וכשחזרתי פשוט לא מצאתי את עצמי שם ואם לאמר את האמת לא בא לי לכתוב באותה צורה שוב בא לי רק לכתוב שטויות ואם מדי פעם מישהו פה יבוא ביציאה טובה נצדיע כולם לחוכמתו הברוכה ;-) מממ..פורום עם סופטי ??? נראה לי שהשם שלי השתרבב שם בטעות... אז החלטנו לעשות רוטציה, מחליפים משמרות, וכשכולם ישנים נעשה ביחד.. ברוכה הבאה חיננית ! שרון ודרך אגב...סופטי יודע על מה הוא מדבר....
 

חיננית

New member
אחרי שהבהרת בהודעת הפתיחה הבנתי

אתם פשוט מעונינים לחקות את סיינפלד,מאחלת לכם הצלחה והשתטויות מוכשרות כמו המקור שאני מתה עליו. שטותניקיות אבל מקצועית ומרתקת. ראיתי כל פרק כ4 פעמים . .אז אקפוץ..לבקרכם.
 

שרון-ב-

New member
את רואה ? ידעתי שיש בך משהו ;-)

ואם היו 5 עונות של סיינפלד הייתי רואה 5 פעמים כל פרק !!! זה היה פשוט ענק ענק ענק !!! חן חן חנחנית....בטוחה שתהני את משתלבת בתנועה נהדר שרון. לאמר את האמת (הרגעית העכשוית) המילה סיינפלד יצאה לי מהראש רק בסוף ההודעה.. ממש ככה החליקה לה...כשלפתע זה חדר לתודעתי (הוירטואלית...)
 
למעלה