פנייה לנציגים דחוף!!!!-ציוני עובר

פנייה לנציגים דחוף!!!!-ציוני עובר

היום פתחתי ידיעות אחרונות וראיתי את ההקלות שנותנים לכל אוניברסיטה במיוחד שמתי לב להקלות בטכניון שבהם ניתן מתן ציון עובר ל4 קורסים לפי בחירת הסטודנט ו3 מועדי בחינות אפשריים. עכשיו מה שטוב לטכניון על אחת כמה וכמה טוב לנו אני קורא לנציגים באגודה נהלו מו"מ קשוח ותגיעו להשגים דומים. למה בטכניון היוקרתי ניתן לקבל ציוני עובר ובבר אילן לא ניתן? הכל עניין של מו"מ וכוח של אגודת הסטודנטים. אני פונה אליכם אל תפקירו את ציבור הסטודנטים ואל תסתפקו בהקלות עלובות מראשי האוניברסיטה. אם בטכניון יכולים לעשות את זה גם אצלנו יכולים אנא עשו כמיטב יכולתכם. נ.ב. אני מקווה שעוד סטודנטים שקוראים את ההודעה יפעילו לחץ על האגודה בעניין הציונים העוברים אם נתעקש על זה נצליח זה עבד בטכניון זה יעבוד גם פה.
 

gadiheiman

New member
אז ככה ...

אקדוחן שלום .. ממש ברגעים אלו יושבים באגדה ומנסחים את ההסכם האקדמי מול ההנהלה שלנו. ההסכם יפורסם בהמשך. כמו כן, אני מבטיח לך שהוא יהיה לא פחות טוב מאוני' אחרות .. המו"מ מתנהל כל הזמן וימשיך גם להתנהל במידה ויצוצו בעיות. לא באמת ציך להתייחס לכל מה שיש בעיתון ... חוץ מזה, שיהיה שוע טוב לכולם וסוף סוף תחיל לימודים מועילים ! גד"י היימן חבר מועצה מטעם מדעי המדינה אגודת הסטודנטים
 

zeevsch

New member
זה נשמע רעיון מוצלח

אני לקחתי שני קורסים סמיסטריאליים שלא התקיימו בגלל שביתת הבכירים ועכשיו אני במצב שבו אצטרך ללמוד אותם עכשיו. לקיחת הקורסים הייתה אצלי לפי שיקול דעת ואין ספק שכל השינויים עושים בלגאן בתכניות האלו. באמת שהבאת מידע מעניין שלא ידעתי, אבל כמו שאמר גד"י, לא צריך לקבל את מה שכתוב בעיתונים כתורה מסיני. אנחנו יודעים כמה פעמים הדברים לא מדוייקים.
 
לא לציון עובר!

ציון "עובר" הוא אזכור מילולי בלבד ואינו כולל ציון מספרי מעשי בקורס. כתוצאה מכך, כל מי שבעתיד ירצה ללמוד תואר שני, ימצא את עצמו בבעיית ממוצע עם הקורסים האלו. דברים דומים קרו בשביתת המרצים הגדולה הקודמת בשנות ה-90. לכן, עדיף לחשוב טוב טוב האם זה רצוי או לא ולטעמי (לטובתכם כי אני במקרה שלי, בוטלו לי רק שני קורסים ושניהם ממילא שנתיים, ואת שניהם תכלס אני יכול לקחת גם בשנה הבאה ולא יקרה כלום)!
 
למעלה