פנייה לשירות לקוחות DHL

יש לי משלוח מאייהרב שהזמנתי דרך DHL ואמור להגיע אליי היום במשלוח עד הבית. (כפי שבחרתי בהודעה שהתקבלה אצלי ואושרה במייל). אני מנסה לברר מה סטטוס ההזמנה אבל עד עכשיו הצלחתי להגיע רק למענה ממוחשב. במענה הממוחשב נאמר שהמשלוח הגיע למרכז ההפצה בישראל בסביבות השעה 15:30, וזה העדכון האחרון. יש דרך ליצור איתם קשר ולקבל מענה אנושי כדי לדעת אם יש עוד התקדמות עם המשלוח? מוזר לי שמשעה 15:30 הוא עדיין תקוע במרכז ההפצה...
 
מתקנת טעות: המשלוח הגיע למרכז ההפצה בשעה 13:10 ועד עכשיו לא הגיע אליי. שזה עוד יותר מוזר. גם לא קיבלתי שום הודעה על כך שהמשלוח צפוי להימסר.
 

TCH_ma

Active member
תמתיני בסבלנות, זה יקח עוד יום יומיים ותקבלי את החבילה, מרכז הפצה זה אינו אומר
שתוך כמה שעות תקבלי אותה, בדרך כלל אין בעיות עם DHL ואני עובד איתם שנים.
סבלנות, זה הכל, יש לחץ במשלוחים ויתכן שיעבירו למסירה לחברת BUZZER כשיש לחץ.
בכל מקרה תקבלי מסרון מי ומתי תבוצע המסירה.
 
למעלה