פניתי לתפוז לפני כשבועיים ע"מ לנהל את הפורום

StarSeed

New member
להנהלת תפוז

אנו מבקשים ממכם לא לסגור את הפורום. נושא זה של תקשור וריפוי עם חוצנים שונה מהנושאים שבפורומים השכנים כגון -פורום עבמי"ם וחוצנים ופורום תקשור והתפתחות רוחנית, ולכן לנושא זה צריך פורום משלו. the breezer נראה כמו אדם שמיתמצא בתחום ולכן הוא האדם המתאים לנהל את הפורום.
 
אם המנהל\ת של תקשור עם מלאכים לא מתעסקת

בריפוי עם חוצנים וגם לא מטפלת בתחום, אז לא ניתן לאחד את שני הפורומים האלו.
 
יסלחו לי רבותי המלומדים

אבל א-ב בתקשור הוא שהמתקשר הוא צינור והוא חלק ממהות רחבה אם לא כן הרי שלא היה נקרא הדבר תקשור אני מתקשרת אף עם חוצנים ואני לא חושבת שזה הופך אותי ליותר או פחות וכל אלו שמתהדרים בנוצות לא להם....כבתי חולים מרחפים... שיבושם להם ממה אתם פוחדים מכך שהמידע שעובר דרכם לא שייך רק לכם? בוקר טוב אליהו!!!!
....
.....
.....
 

the breezer

New member
עושה רושם שלקחת את הדבר להתנצחות אישית וחבל.

עצם העובדה שאת מתקשרת ישויות אור אינה מעלה או מורידה בפני העובדה שישנם מתקשרים העובדים עם חוצנים. מלבד הזלזול העמוק שלך בתחום הריפוי עם חוצנים (שאגב הוכיח את עצמו לא פעם, לא פעמיים ולא שלוש), איננו ששים להתהדר בנוצות לא לנו... נהפוך הוא, רוב האנשים שבאמת עושים עבודת קודש, הינם אנשים צנועים שאינם תרים אחרי רשרוש הכסף, בניגוד למספר לא מבוטל של שרלטנים 'מייעצים בתקשור', "חוזי עתידות עם מלאכים" וכיו"ב. אני מרגיש ממך אנרגיה לא חיובית במיוחד, אנרגיה של פחד ושתלטנות המבקשת לשייך את "התחום" ולקרקע אותו לאופן השיפוט והראיה שלך בלבד. עצם העובדה שאת מנסה לשלול את אופן קיומו של תחום פורה שכזה, טיפול עם חוצנים, מעורר אצלי תמיהות ושאלות רבות אודות היכולת שלך להבדיל בין התחומים. אולי תעשי 'שאלת רב' ותשאלי את הישויות אותן את מתקשרת, האם יש אמת בדברי.
 

the breezer

New member
איך מישהי שעוסקת בתחום איזוטרי מרשה לעצמה

לשלול תחום איזוטרי אחר? האין זה מעין על יכולתה של הלה להבין מהו תחום איזוטרי?
 

העין3

New member
אני מנסה להבין את הסתסיסה שלכם ולא מצליח...

אולי תפנימו כבר שתפוז הוא אתר מסחרי נטו !!! הנהלת תפוז ורק הנהלת תפוז מחליטה איזה פורומים עולים לאויר ומה שמם של הפורומים... כל השירשור הזה נראה כמו התמודדות על תפקיד פוליטי !!! אם כבר אתם רוצים שני פורומים נפרדים אז למה שלא תבקשו גם שני אתרים נפרדים? אפשר בהחלט לפתוח פורום אחד שיעסוק בשני הנושאים עם יותר ממנהל אחד לפורום ... כאשר כל אחד מביא את הצד שלו והידע שלו לפורום... עד היום הפורום הזה נוהל בצורה רודנית ומתנשאת של מנהלת שכל מבוקשה היה פירסום ופרנסה מהפורום... הנהלת תפוז לא ראתה זאת בעיין יפה והחליטה לשנות דברים כאן... מי שרוצה לנהל פורום יכול לפנות להנהלת תפוז ולבקש זאת ואין צורך לנהל דיונים חסרי תוכן כאן אשר רק גורמים להתנצחויות שלא לצורך... יותר חשוב ונכון זה שתתחילו להעלות נושאים לדיון ומאמרים מעניינים. יום נפלא ושניפגש כולם בפורום אחד פורה ונעים. ערן.
 

the breezer

New member
אין שום תסיסה ידידי העין, ולא ברורה לי החתירה

שלך לאחד את הפורומים. אין כאן שום מאבק פוליטי, ובטח שלא מאבק. יש כאן הסבר מפורט ומנומק מדוע יש מקום לשני הפורומים להתקיים זה לצד זה.
 
למה ואיך?

היי למה ואיך :" אין לו לאדם אלא את רוחו וגופו" ? [ ככה מופיע בחתימה שלך ] אומנם גוף ורוח הם "כלים" שדרכם אנחנו חויים ותופסים את עצמנו, במציאות הזאת אבל..אין לנו יותר מזה? או שאולי מתכוון שאלו הכלים העיקריים שיש כרגע...תתמודדו? או שאולי תכוונת על משקל הכל הבל הבלים...אין לנו מאומה מלבד זה? או שאולי הכל טמון בהבנת המושג "רוח"...אם המושגים מובנים אז גם המשפטים. מה זה "רוח" להבנתך? אין הבנה אחת ואבסולוטית למושג "רוח"..כך שלא אתווכח איתך על זה, אבל אולי על הדרך אני אקח משהו האני מתחברת אליו וגם אבין יותר את הכוונה למשפט שכתבת. לא יודעת למה המשפט הזה תפס אותי.. זה נושא שלא קשור לשירשור אבל בינתיים, למה לבזבז זמן עד שיתעוררו הישנים משנתם והנרדמים יקיצו מתרדמתם. ובכל זאת..חוצנים לא? בני אדם מבזבזים זמן בהוכחות [ עבורי לפחות זה בזבוז ] בלחפש עבמ"ים במקום להתחיל לדבר עם יושבי העבמ"ים , מוזר אבל זה יותר פשוט וקל. לשחות לא לומדים בהתכתבות, להכנס למים גם אם לא יודעים, מתחילים זה יגיע.. לשפר ביצועים במיטה, חייב להכנס אליה...צפייה בפורנו לבד לא תעזור. " נעשה ונשמע " [ זה הסוד ]. ובעבור אלו ששוללים, רוצים הוכחות ולהבין לפני שבכלל...אין לי מה להגיד בכלל חוץ מהמשפט הידוע : " מול טיפשות אפילו האלים חסרי אונים " אני בכללי לא מטפלת איתם באנשים [ לפעמים כן תלוי בנסיבות ] הם בי זה כן ברמה יומיומית . מה שאני עושה זה מחברת בין מטפלים לבינם. מטפלים שמעוניינים בעוד כלי טיפולי רפואי [ לא תיקשור של מידעים כמו למה אין לי כסף, אהבה זיון ואושר.. ] אני מראה להם את הכיוון לפתיחת הערוץ הזה שכבר קיים [לא כולם כאן בישביל להשתמש בו בסיבוב הזה בחיים, לכן לא צריך להתעקש ולהסביר לכול אחד]. אך לא נעשה בו שימוש מכל מיני טעמים - בורות, פחד, בלבול וחוסר מודעות. מכווננת בכמה רמות, תלוי מה הגורם המפריע או זה שצריך שיפור. פחד בורות יש גם בין מי שנחשב הילר, מטפל, מתקשר. לפעמים יותר מאשר לאדם " רגיל". אני די עצלנית, מבקשת שיגיע מי שמוכן ורוצה ויאללה לעבודה.., לא מתעסקת עם אנשים ששואלים יש בכלל חוצנים ובלה בלה בלה. את "העבודה" איתם אני עושה בארץ ובחו"ל ויש תוצאות יפות ומספקות. בהצלחה לך במשך [ בכל המשך ] אנדרומדה מסקרן מה יצא מהפורום הזה זה משעשע גם " אותם".
 

the breezer

New member
הצלחת לסקרן אותי...

מהי העבודה שאת עושה?, רוצה לפרט לנו? לגבי המשפט החתימה שלי - אני אתן תיאור ממוקד ומתומצת : מבחינתי, אנו מוקפים בעולם של דמיונות, הכח המדמה שלנו (הדמיון) עובד שעות על גבי שעות, החכמה היא לנסות להבחין ולהתעלות מעל רצף הדימויים הסובייקטיביים שהמוח שלנו קולט (קרי -"מציאות היום יום") עד למצב בו נתפסת מציאות רחבה בהרבה מהמציאות הנורמטיבית היום-יומית, וכל זאת בסיוע של עבודה עצמית ממוקדת ומעגלית.
 
למעלה