פסקת ההתגברות - תיקון חוק מיותר שיפסל על ידי בג"ץ

צורי80

New member
אתה טוען שתעשה את אותו דבר ולא תצביע למשותפת או מרצ

למרות שהיה משא ומתן עם המפלגות הערביות, אתה תמשיך להצביע להם. אז בבקשה בלי סטנדרטים כפולים.
 

סטילהוק

New member
מעולם לא הצבעתי ולא אצביע למשותפת ומרצ ביביסט שפוט

לי יש סטנדרטים שאני לעולם לא אעבור עליהם גם אם חיי יהיו תלויים בכך. ואני האחרון שאפשר לאמר עליו שיש לי סטנדרטים כפולים.
 

צורי80

New member
אתה עשוי להצביע ליש עתיד, למרות שעשו משא ומתן עם המשותפת

על אף שטענת שמי שפעם אחת עובד עליך, לא תיתן לו את הקול. אבל כמו שאמרתי, סטנדרטים כפולים, אחד כלפי עצמך ואחד כלפי מצביעי ליכוד.
 

צורי80

New member
חבל שאתה לא עוקב אחרי הפורום, רק כותב על "ביביסטים"

אני חוזר ואומר שאני תומך בסיפוח זוחל ופחות בסיפוח בחוק. אני חוזר ואומר שאין להחיל ריבונות אם אי אפשר להעביר אותה גם בכנסת ברוב של פחות או יותר 80 ח"כים. נתניהו חוזר ואומר על זה שהוא הולך להחיל ריבונות ואני חוזר ואומר שזה לא מה שחשוב ומה שהכי חשוב זה לבנות ולבנות. זה לא שאני מתנגד להחלת ריבונות, ברור שאשמח בה, אבל היא ממש לא העיקר. כל הודעה שלך כזו מחזקת את התחושה שאתה מגיב באופן אוטומטי (אולי מערכת אוטומטית?) ללא קריאת ההודעות של האחרים. למה שמישהו יעשה את זה? מה הוא מרוויח? משכורת?
 

סטילהוק

New member
ושוב, זה לא מפריע לך להמשיך לתמוך בו ולהצדיקו

גם אם אתה לא חושב כמוהו, למרות שרק לפני שבוע ששמעת שהחלת הריבונות יוצאת לדרך ב 1 ליולי פתאום התחלת לדבר בעד החלת הריבונות. ולא. כל מה שאני כותב זה אך ורק על דעתי ודעתי בלבד. בניגוד אליך אני לא עדר ולא מדבר כעדר. לי יש דעה ומחשבה עצמאית, תמיד היתה לי ותמיד תהיה לי. ושום דבר לא יכול לשנות את דעתי, לא כסף ולא טובות הנאה. כי לי בניגוד אליך ביביסט, איכפת מטובת המדינה ואזרחיה ולא מטובתי האישית או טובתו של המנהיג העליון השרלטן, יהיה מי שיהיה. כפי שכבר ציינתי ולא פעם אחת, עוד לא נולד המניאק שאני אהיה שפוט שלו בכסף או בחינם.
 

צורי80

New member
שוב תגובה עם אלמנטים אוטומטיים.

אני לעיתים מצדיק את נתניהו, ולעיתים לא. אבל גם אם אני לא מסכים בכמה דברים עם נתניהו, זה לא יגרום לי כמוך להצביע למפלגה מגוש השמאל. מה נשאר להצביע? לחרדים? לא מתאים לי. לעוצמה יהודית? לא עוברים את אחוז החסימה. לימינה? לא פוסל, בעבר הצבעתי להם כמה פעמים, אבל בעשור האחרון הליכוד מגיעים להישגים גבוהים יותר. דעתי על ריבונות לא השתנתה, ברור שהיא תשמח אותי, אבל אני מכיר מספיק היסטוריה בכדי לדעת שהיא לא שווה יותר מדי, על הגולן ניהלו משא ומתן וכמעט מסרו אותו למרות שהחילו עליו ריבונות. וזה שיחילו ריבונות לא באמת יתן את הביטחון לשטח. לכן ריבונות צריך להחיל ברוב של 80 ח"כים ומעלה. (אם יגיעו לרוב של קרוב ל-80, אפשר לבלוע את זה). כי המשמעות של ריבונות היא רק אם עומדת מאחוריה הסכמה לאומית רחבה. התגובות שלך על הדברים שאני כותב וליכודניקים אחרים כותבים חוזרות על עצמן ללא תלות בתוכן ההודעה, מכאן יש לי השערה שאולי אתה בכלל מקבל על זה כסף (כסף זר? כסף מקומי?) ולכן אתה כל כך להוט לכתוב שוב ושוב דברים לא רלוונטים עלי.
 

סטילהוק

New member
ואתה מכניס לי מילים לפה שמעולם לא אמרתי

מי אמר לך שאם לא תצביע למי שבגד בך תצביע לשמאל? אולי זו דרך המחשבה שלך, אך לא דרך המחשבה שלי. כפי שכבר אמרתי ואני חוזר ואומר, בי בניגוד איך, מספיק שיבגדו פעם אחת וזו תהיה פעם אחת יותר מדי. מי שבוגד ב לא יקבל את קולי ואמוני שוב לעולם. אתה לעומת זאת אפשר לבגוד בך מיליון פעם ותמשיך לתמוך ואף להצדיק ולהצביע למי שבגד בך. בגלל זה אני אומר, ובצדק, שיודע נתניהו נפש בהמותיו, והוא יודע היטב, כי מעולם לא הראתם לו אחרת, שלא משנה כמה הוא ישקר ירמה ויעבוד עליכם ולא משנה מה הוא יעשה לכם אתם תמשיכו להצביע לו. ושזה מה שאתה משדר לנבחר ציבור אל תתפלא שהוא לא סופר אותך ממטר.
 

צורי80

New member
הינה הסטנדרט הכפול שוב מתעופף לו.

לך מותר להצביע למי שחשבו לעשות קואליציה עם המשותפת, למרות שלטענך התנגדת לכך מכל וכל. רק מצביעי ליכוד בהמות שמצביעות למי שהפר את מילתו. כנראה שאצלך היחס לליכודניקים זה סך הכל גזענות ולא יותר מזה.
 

סטילהוק

New member
אני לא אצביע למי בגד בי, לא למי שבגד בך ביביסט

מצידי שיבגוד בך גם 1000 פעם אם אתה כזה שפוט חסר דעה ומחשבה עצמאית ועמוד שדרה. אבל בי, בניגוד אליך, מספיק פעם אחת שבוגדים וזו פעם אחת יותר מדי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל גנץ ולפיד רימו אותך וניהלו מו"מ עם המשותפת

אחרי בחירות ספטמבר ובכל זאת הצבעת להם במר"צ וגם עכשיו לפיד ויעלון ניהלו מו"מ אינטנסיבי עם הרשימה המשותפת ואתה כנראה תצביע להם.
 

סטילהוק

New member
יש הבדל בין לנהל מו"מ לבין להקים ממשלה איתם

ויש לי חדשות בשבילך: גם השרלטן מבלפור ניהל מו"מ איתם דרך חותמות הגומי שלו, ואם הם היו מסכימים הוא גם היה גם מקים איתם ממשלה רק בשביל להישאר בשלטון, כי זה הדבר היחיד שמעניין את השרלטן מבלפור, להישאר בשלטון ושהמדינה כולה תישרף מצידו. חוץ מזה, מי שבגד בבוחריו זה מי שהבטיח שלא יישב בממשלה של נאשם בפלילים חמורים נושאי אות קלון והפר את הבטחתו תמורת אתנן ותענוגות השלטון. לאדם כזה אני לא יאמין יותר לעולם, גם אם ייקח אש בפיו. אדם שאין לו מילה של כבוד אין לי שום כבוד אליו.
 

צורי80

New member
התחלנו עם התירוצים, מה שמראה שזו סתם גזענות (עדתית?)

אתה תמשיך להצביע ליש עתיד, על אף שלולא הנדל והאוזר היו הולכים לממשלת מיעוט, כי לא איכפת לך אם מרמים אותך (או שלא איכפת לך להיות שותף טבעי של המשותפת), רק הליכודניקים הם בהמות כי הם הולכים עם נתניהו. עזוב את הסיסמאות, נוריד את הסיסמאות ותגיד את האמת, הבעיה הליכודניקים הקלאסים היא העדה.
 

סטילהוק

New member
אני אצביע למי שאני אבחר ולא למי שאתה או אחר תבחרו בשבילי

לי יש דעה ומחשבה עצמאית ואף אחד לא יגיד לי למי להצביע ולמי לא. ואין לזה שום קשר לעדות ביביסט, כי לשפוטים אין שום עדה, לא גזע, לא צבע עור ולא מין. שפוט זה שפוט ואני לעולם לא אהיה שפוט של אף אחד.
 

צורי80

New member
רק לך מותר לבחור במי שמרמה אותך, אבל לעדות מסויימות אסור

ואם הם יעשו את זה, תגדיר אותם שפוטים, ביביסטים, ואפילו בהמות. בושה שדברים כאלה נכתבים בשנת 2020 כולם יודעים על איזה עדות מדובר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קודם כל ביש עתיד יש יוצאי מר"צ ועופר שלח

המנסח של המצע המדיני של יש עתיד ובעבר כחול לבן הוא איש שמאל מובהק. וביבי שילם ביוקר על אכזבת בוחריו, אחרי הקדנציה הראשונה שלו עם הסכמי חברון, הסכמי וואי ותקציבים ניאו ליברליים הוא איבד בוחרים גם למפלגת המרכז של איציק מרדכי, גם לאיחוד הלאומי של בני בגין ובעיקר לש"ס והתרסק על 19 מנדטים כשלש"ס 17 מנדטים וש"ס הייתה בדרך להפוך למפלגה השנייה בגודלה. אחרי הקדנציה שלו כשר אוצר ותמיכתו בהתנתקות הוא הפסיד בוחרים גם לקדימה וגם לליברמן והתרסק על 12 מנדטים כשהמדגמים הראשונים הראו שבכלל לליברמן 12 ולביבי 11 וכנראה הסכם העודפים הכריע למי מהמפלגות יהיו 12 מנדטים למי 11. וכשב-2013 הוא מצד אחד ביזה את צה"ל בעמוד ענן ומצד שני חבר לליברמן והפנה עורף לבוחרים המסורתיים של הליכוד, האחים בנט ולפיד כרסמו משני הצדדים ומ-27 מנדטים לליכוד ו-15 מנדטים לישראל ביתינו, המפלגה ירדה ל-31 מנדטים שמהם רק 20 לליכוד ולאחר בחירת ריבלין לנשיאות ופסק זמן של גדעון סער ולאחר הפירוק הליכוד ביתינו הליכוד ירד לשפל של 18 מנדטים. כך שהליכודניקים ידעו טוב מאוד להעניש את ביבי. וגם מבחירות אפריל לבחירות ספטמבר הליכוד ירד מ-35 מנדטים ל-32 מנדטים.
 
למעלה