פעילות פסטיגל ראשונה- חוויה חד פעמית!

YossihNew

Well-known member
יש לכם מזל שיש פה אותי.

כי אני החלטתי להביא לכם פעילות שבועית שתקרה כל שבוע עד שהפסטיגל יעלה!

לא פעילות, סתם, רשימה. רשימת דירוגים! כי אם אלינור אוהבת טבלאות, אני חולה על רשימות.

כל שבוע אעלה לפה רשימה מיוחדת שלי שמדרגת דברים בפסטיגל!

והפעם- חד פעמיים.

ברשימה הבאה אני אכלול אנשים שהיו רק פעם אחת בפסטיגל, ולמרות זאת כולנו מתחננים שהם יחזרו ולא מבינים איך לא ליהקו אותם ליותר.
 

YossihNew

Well-known member
מקום 10- אפרת בוימולד (פסטיגל 2005)

1603883347615.png

במקום העשירי נמצאת לנו הגיבורה האמיתית של השיר שלנו, החוזרת בתשובה, הביץ' המקורית, והבמאית הכי מוזרה בעולם, אפרת בוימולד.

בפסטיגל גיבורי על אפרת הייתה כ"שמש קטלנית", גיבורת על שיודעת להשתמש בכוחות אש. מאז אפרת לא חזרה עוד לפסטיגלים אבל כמובן שכולנו ממש מתגעגעים אליה ורוצים לראות אותה שוב.

אפרת אף כתבה שיר לפסטיגל, שעד היום כיף לשמוע. מתי שמש הלילה תחזור?

 

Roei152

Well-known member
מנהל
מתגעגע אליה.. מזל שיש לי עוד כמה פרקים מהשיר שללנו 2...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זה בגלל כל מיני נסיבות שקשורות לדירה שלי..
היס האישי שלי נמצא בדירה , ובהוט זזה עולה כסף נוסף שלא משתלם לי לשלם....
 

YossihNew

Well-known member
מקום תשיעי- תותי ניניו (פסטיגל 2015)
היי סקול פסטיגל - יהודה רוצה שיר - YouTube


איך יכול להיות שגיבורה אהובה של סדרה טובה מככבת בפסטיגל בדיוק פעם אחת?! ועוד חברה טובה שלי?!

תותי הופיעה בתפקיד תותי בהיי סקול פסטיגל, כתלמידה מתבודדת ויוצרת שכותבת את שיר השקופים, השיר שמצית את אש המרד בתיכון גל, כי היא לא תזוז, שמעתם אותה?! לא תזוז! אה, סליחה, זה לא הסדרה הזאת...

בפסטיגל ההמשך של שנה אחר כך תותי לא הופיעה, וחבל. היום היא יותר ביוגה. היא תמיד הייתה יוגיסטית...

 

YossihNew

Well-known member
מקום שמיני- גל גדות (פסטיגל 2008)

הקופסה - גל גדות - מאוהבת - תפוס ת'פסטיגל | Facebook

אני רוצה להיות בראש של מלהקי הפסטיגל באותה השנה. "אנחנו עושים פסטיגל על הים, קוראים לה גל, נלהק אותה!".

אבל כן כן, ב-2008, וונדר וומן כיכבה לה על במת הפסטיגל ואפילו בתפקיד הראשי, וזכתה להיות בת זוגו של גיא זוארץ, בעל לכוכבת פסטיגל בפני עצמה. וכמובן שקראו לה גל, והיא הייתה בתולת ים מרהיבה.

מעניין אם היא תחזור יום אחד. מה שבטוח, מאז אותו פסטיגל גל הצליחה לגמרי והפכה לכוכבת ענקית ושגרירה ישראלית בעולם.

 

Roei152

Well-known member
מנהל
הדמות שלה נקראה גל...
אגב הפסטיגל הזה חזר על עצמו במהדורה לקטנים , ונדמה לי שאודי ואביעד היו גם שם מדוזזות...
 

YossihNew

Well-known member
מקום שביעי- דניאל גד (פסטיגל 2017)

סטורי של פסטיגל. דניאל גד - HOT Magazine

המקרה של דניאל הוא בדיוק כמו המקרה של תותי. שחקן בסדרה ממש טובה שאנשים ממש אוהבים, אבל משום מה לא הגיע בכלל להרבה פסטיגלים...

זאת למרות שהחברים שלו לגאליס כיכבו כולם בפסטיגלים שנים. דניאל היה בפסטיגל אחד בלבד, ואפילו נווה היה בשניים! בפסטיגל הזה הוא היה החבר הכי טוב של אליאנה וככה קיבלנו שיחזור לטורינו...

דניאל עדיין פעיל בעולם המשחק בסדרות שונות, ואולי יום יבוא והשבאבניק יחזור לשם! אולי אפילו עם אורי לייזרוביץ'...

 

YossihNew

Well-known member
מקום שישי- דניאל ליטמן ושיר מורנו (פסטיגל 2014)

1603884281544.png

אני חושב שהפסטיגל מפלה נשרים. איך יכול להיות שהנשרים הופיעו בפסטיגל אחד, אבל קפטן העורבים המיתולוגי הופיע במלא פסטיגלים?!

אז כמובן שזה כי הפסטיגל הוא יותר של הוט, והוט לא ממש מתלהבים לקדם את החממה. אבל בפסטיגל 2014, ליטמן ושיר לוהקו לשם כחלק ממאבק גאליס-החממה. גאליס קיבלה שבעה שחקנים והשניים, יחד עם ליבי, ייצגו את החממה. שיר שיחקה את קאצ'י ארוכת הזנב וליטמן את ספייק הדורבן.

השיר שלהם עם עומר דרור ושירן סנדל היה מדהים, ואני רק מחכה לחזרה שלהם. בתנאי שליטמן לא מנשק אף אחת...

 

YossihNew

Well-known member
מקום חמישי- גיל ססובר (פסטיגל 1999)

גיל ססובר - הקול (פסטיגל 99') - YouTube


גיל ססובר הוא הילדות של כולנו! בשנות ה-90, האיש פרץ בקומדי סטור, ואז הפך למנחה בערוץ הילדים, כשהוא מנחה את הוגו. הוא היה המגניב, המלך, כולם רצו להיות כמוהו. הוא יצא עם יעל בר זוהר לפני שהיא התעניינה בזמרי לדינו. ואז, עם תחילת שנות ה-2000, האיש נעלם. נעלם לגמרי ונשלחו משלחות חיפוש אחריו, אני נשבע לכם.

לאחרונה הבחור התגלה שוב, השתתף באיחוד של הקומדי סטור, בסברי מרנן, בתכנית בערוץ 20 ואשתו רצה לכנסת מטעם בנט. הוא גם התחיל יותר לחזור בתשובה, שינוי אמיתי מדמות הקול שהייתה כל כך מזוהה איתו בשנות ה-90 העליזות.

גיל היה המנחה שכולנו אהבנו, ובפסטיגל 1999 הוא שר שיר בשם "קול", שיר שבאמת תיאר אותו באותם הימים. בזמנו הוא היה הקול מספר אחת. מוזר שנעלם כל כך הרבה שנים...

 

YossihNew

Well-known member
מקום רביעי- מיקי גבע (פסטיגל 2002)

אודות | מיקי גבע| במאים | יוצרים ועוד | mama ייצוג אומנים ויוצרים


מיקי הוא עוד סיפור מפתיע. ב-2002, כשקיבל את התפקיד בפסטיגל, הוא היה מנחה בערוץ הילדים והיה החקיין הכי מצחיק במדינה. הוא המשיך להיות מנחה עוד שנים, וכיכב באי ובשמינייה, ומשום מה לא לקחו אותו לעוד פסטיגל! זה מוזר מאוד. גם היום, דרך אגב, הוא עדיין פעיל כסטנדאפיסט וכשחקן.

בשנת 2002 מיקי שיחק את מיקו, הקוסם הגדול של עולם הסרטים שבא לעזור לאלי ומריאנו במסעם להציל את שלגיה. כרגיל הוא היה מצחיק מאוד, ובהמשך הפסטיגל הוא אף עשה שרשרת חיקויים.

וגם השיר שלו היה ממש יפה, שיר על איך שבעולם הקוסמים כל אחד יכול לעשות הכול... הוא כתב את זה בעצמו, דרך אגב. צריך לתת ליותר אנשים לכתוב שירים לעצמם...

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
מקום שלישי- חנן וגיא (פסטיגל 2011)

פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה - לירז צ'רכי - YouTube


שני הפצועים בראש, המצחיקים מעספור והחברים הטובים של עוז זהבי, הופיעו בדיוק בפסטיגל אחד: בפסטיגל 2011, זה שהתחיל את הסיפור של אליאנה תדהר. הם היו הערסים בבית הספר.

טוב, לא בהכרח, בעולם המשחק הם היו הצרובים, שני קבצים צרובים שאוהבים להביא חיקויים של זמרים מוכשרים. ולמרות שהם היו קורעים מצחוק, ואיך לא יהיו קורעים מצחוק, לפסטיגל הם בכלל לא חזרו, לא בנפרד ולא ביחד.

בלעדיהם פסטיגל זה לא שמח. זה לא כפיים. זה לא... לא משנה, אתם לא מבינים שהם חזו את העתיד והיום באמת כל המדינה שכונה וכל הרחובות בבלגן?! בזה הם צדקו לפחות...

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
מקום שני- אליענה בקייר ומייקל לואיס (פסטיגל 2006)

פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה - מייקל לואיס - YouTube
1603885250671.png

רן דנקר היה מגיבורי הממלכה האבודה, אבל היו איתו עוד שניים חשובים שהיה צריך לאחד כדי להביס את מלכת הקור! ואני מדבר על הדוגמן, השחקן והמפגין מייקל לואיס, ועל השחקנית אליענה בקייר הידועה בכינוייה "כוסברה" או "דנה שנירררררררררררררררר". שהשתתפו ביחד בפסטיגל הטוב ביותר שהיה, פסטיגל פנטזיה.

מייקל שיחק את יד הרעם, גיבור שיודע שהטוב צריך לנצח ולא מתבייש בזה. ואליענה בקייר שיחקה את קשת, צלפית מעולה, שכל חץ שלה פוגע בול ותיזהרו להתעסק איתה.

והשירים שלהם אחלה. השיר של מייקל נשמע כמו שיר מחאה שמקווה לעתיד טוב יותר, והשיר של אליענה, החץ המנצח, נחשב בעיני רבים לאחד משירי הפסטיגל הטובים ביותר בעולם. אני לא מבין, אליענה החליטה לעשות כמו אפרת ולהיעלם? את נועה שחר?! מה יש לך?!

 

YossihNew

Well-known member
מקום ראשון- הראל מויאל (פסטיגל 2004)

1603885526807.png

אז בזמנו כל הארץ געשה בגלל ויכוח אחד: איזה הראל טוב יותר?! סקעת או מויאל?! עם השנים סקעת נשאר והמשיך ליצור, והמשיך גם להיות בעוד שלושה פסטיגלים אחרי. אבל ב-2004 זה היה לגמרי הראל מויאל. הוא היה מקום ראשון בפסטיגל והוא היה מקום ראשון בכוכב נולד! מעריצות סקעת לא ידעו את נפשן מעצב!

לצערנו, הראל מויאל לא המשיך לפסטיגלים אחרים. הוא תמיד היה קצת אחר, יותר מחובר לעבר הצבאי שלו, יותר מסתתר, לא סטאר כמו הראל סקעת. ועדיין הוא היה כוכב וממשיך ליצור לפעמים, מפעם לפעם זוכרים אותו.

בפסטיגל ההוא הראל שיחק את זורו, הגיבור הענק מקליפורניה הספרדית ששולט בחרב. אז פיטר פן ניצח אותו ונשאר צעיר לנצח, אבל השיר החד פעמי שעוזי חיטמן כתב לו נשאר איתנו עד היום...

 
למעלה