פעילות פסטיגל רביעית- גם הם היו

YossihNew

Well-known member
אח, הפסטיגל. מופע ענק עם שירים מדהימים ששרים טובי אושיות הבידור אצלנו. כל הכוכבים הכי גדולים, השחקנים הכי טובים, הזמרים הכי נהדרים, ללא ספק, בכל פסטיגל יש לנו קאסט מצוין של אנשים מוכשרים שייזכרו לעד!

רגע, לא תמיד. כי לפעמים בפסטיגלים היו ליהוקים ממש הזויים שלא הבנת מה הקשר שלהם למציאות. יכול להיות שאלו היו אנשים שלא אומרים כלום לקהל היעד, יכול להיות שמדובר אפילו באנשים שהיום, כשמסתכלים עליהם, אתה לא מבין מה הם חשבו לעצמם בליהוק שלהם, או יותר מזה, מה אנחנו חשבנו לעצמנו שהאנשים האלה פעם היו חשובים...

מוזמנים לצאת איתי למסע בליהוקים ההזויים ביותר שהיו בפסטיגלים לדורותיהם. מוזמנים להיזכר בהם... או בכלל להגיד שאתם לא זוכרים, כי האנשים האלה לא בדיוק עונים להגדרה של כוכבי פסטיגל.​
 

YossihNew

Well-known member
מקום עשירי- דורון מזר (2001)

דורון מזר - הייתי במופע בבית גולדה בפתח תקווה 30.12.19


דורון מזר הוא זמר שמוכר בעיקר בגלל העובדה ששר את "אני חוזר הביתה". מאז הוא לא ממש הצליח, הוא ניסה להמשיך בשירה אבל לא עשה משהו משמעותי.

אבל בקריירה שלו דורון היה מוכר בגלל משהו אחד: הוא אהב לשיר שירים לטיניים. ובעיקר לתרגם שירים מטלנובלות. הוא הוציא כמה כאלה, וב-2001 זה אמר שהוא היה ממש במיין סטרים. כלומר - ב-2001 הגיעו הטלנובלות גם לישראל ואנשים כל כך התלהבו מלגעת באושר, עד שגם הפסטיגל היה חייב לדבר על טלנובלות וגם להשתמש בדורון.

אז דורון מזר שיחק שם את האבא של אושר, ילדה מסכנה שאביה הלך לעבוד בקרקס ולא ראה אותה ואת אימא שלה שמונה שנים. השיר שלו, "את האושר שלי", זכה במקום האחרון. מאז הוא לא ממש הצליח ולא שמעו ממנו.

 

YossihNew

Well-known member
מקום תשיעי- להקת חמסה (2003)

להקת חמסה - ריח בושם - מתוך פסטיגל 2003, פסטיגל סובב עולם - YouTube


ברור לכם ש-2003, כן? כי 2003 הייתה תקופה ממש הזויה, כאילו בין לבין. לא הילדות שלנו, אבל עדיין לא התחילו כל הסדרות המפוצצות באמת. אז העניין היה שב-2003 פרצה לנו להקה הזויה בשם להקת חמסה, שהיא ההגדרה לתופעה שמזל שחלפה.

הלהקה הוקמה בשנת 2000, וב-2001 הגיעה למקום השלישי בקדם אירוויזיון. ב-2003 הן פרסמו את האלבום הראשון שלהן. ואתם יודעים מה בא כאן: "אתה חייב למות עליי"... להיט הזוי שכולם שרו ב-2003. בפסטיגל עצמו הלהקה ייצגה את חופי הבלקן ושרו שיר שבעיניי לא רע בכלל: "ריח בושם", שהיה בקצב המזרחי שלהן.

מעט לאחר מכן הלהקה התפרקה. אבל האמת שלפני כמה חודשים רוברטו בן שושן, הסוכן של כוכבת הפסטיגל הנוכחית, החליט להקים את הלהקה מחדש. אבל כמו שאמרו בתאג"ד, הלהקה תיזכר בעיקר בלהיט האחד שלה, שכולם שרו אז, ואחרי השנה הזאת נעלמה לחלוטין מהתודעה. איך אמר אדם חכם? אני יותר אהבתי את התרנגול.

 

YossihNew

Well-known member
מקום שמיני- לינא מח'ול (2013)

X פסטיגל - לינה מחול בשקט הכחול - YouTube


על פניו, לינא מח'ול הייתה אמורה להיות כוכבת גדולה והליהוק שלה לא היה אמור להיות הזוי. אתם מבינים, באותה השנה היא בדיוק זכתה ב-The Voice. המנטור שלה, שלומי שבת, השתתף גם הוא בפסטיגל כאומן אורח. היא בכלל הייתה זמרת די טובה והיה היגיון בזה שתהיה בפסטיגל.

בפסטיגל לינא שיחקה את אושן, יסוד המים. אבל מסתבר שזה לא הוגן לשים אותה עם היסודות האחרים, שהם תובל שפיר, עוז זהבי ואליאנה תדהר, כוכבי סדרות נוער ענקיים. לינא גם רק שרה את השיר (המוזר והאיטי) שלה בפסטיגל ומיד נעלמה לאחר מכן, בלי שום טקסט. וזה עוד כלום לעומת מה שהיה אחר כך.

לינא לא עשתה הרבה אחר כך, שרה שירים בערבית, דובבה ל-Waze בערבית, חיממה את קווין ו... הפכה לפעילה פלסטינאית. בסופו של דבר, מאז אותו פסטיגל לא שמענו עליה יותר מדי, ואפשר בהחלט לטעון שהליהוק הזוי. בפעם הבאה תלהקו מישהו ברמה של שלושת היסודות האחרים!

 

YossihNew

Well-known member
מקום שביעי- קטלין רייטר (2012)

קטלין רייטר - Home | Facebook

ואם כבר זוכי ריאליטי שבכלל לא מתאימים להיות עם תובל, אליאנה וכוכב ילדים אחר (הפעם אסף הרץ) באותה רביעייה, שנה קודם לכן קיבלנו את לא אחרת מאשר קטלין רייטר, הלא היא קטלין הקוטלת! האמת שהשיר של קטלין היה דווקא יפה, הוא היה קשוח מאוד ונקרא "אל תתעסקו איתי". אבל הקריירה שלה קצת פחות.

קטלין עלתה מקנדה ב-2011 וניצחה גם היא ב-The Voice, בעונה הראשונה שכללה את יובל דיין וצחי הלוי. ואז היא הייתה בפסטיגל וב-2012 נבחרה לזמרת השנה של ערוץ הילדים, וב-2013 הגיע הסוף. קטלין נחשבה למי שתייצג אותנו באירוויזיון, אבל היא טענה שהשופטים משוחדים בגלל שאחד מהנציגים מיוצג איתם באותה סוכנות, ופרשה.

זה היה הסוף של קטלין כסלבריטאית. היא ביצעה את שיר הנושא של "עממיות", והוציאה כמה סינגלים, אבל אלבום לא ממש יצא ומאז לא שמעו עליה. בסופו של דבר, אנשים התעסקו איתה והיא לא קטלה אותם במבט. חבל. אבל היי, השיר שלה מהפסטיגל הוא עדיין אחלה שיר, והאמת שחבל שממנה דווקא לא שמענו יותר.

 

YossihNew

Well-known member
מקום שישי- עמית יגור (2013)

עמית יגור-עוד לחלום - YouTube


ואם כבר חוסר יכולת לעמוד לצד כוכבי נוער, אז יש לזכור שחוץ מתובליאנה ועוז זהבי, גם דניאל מורשת היה באקס פסטיגל. ומי שהייתה אמורה לסחוב את הפסטיגל הזה הייתה מישהי חמודה מאוד שחשבו שתהיה כוכבת ענקית: עמית יגור, הלא היא הגר ששון מהשמינייה הדור הבא. עמית הייתה רק בת 18, וכולם חשבו שהשמינייה החדשה תהיה להיט.

אז ברור שעמית קיבלה את התפקיד הראשי בפסטיגל, וזה הוכרז לפני שהשמינייה שודרה בכלל. אבל את התוצאה כולנו זוכרים: השמינייה החדשה נכשלה, והאמת שזה מפתיע שהיא השתתפה, כי היית בטוח שבתור חוזת עתידות היא הייתה מבינה שיהיה מדובר בכישלון, ולא הייתה נותנת לכתם הגדול הזה להישאר לה בקריירה.

מאז עמית התאוששה קצת. היא השתתפה ב"כמעט מפורסמת" עם ניב סולטן, ולאחרונה גם ראינו אותה בחממריקאית, בהתחלה כניצבת ואז בתפקיד יותר ראשי שהיה אמור להחליף את איימי. והיא גם למדה משחק ביורם לוינשטיין עם אמיר חורי, יובל שבח, מורין אמור ורועי רביב. ואת הלימודים היא סיימה שנה לפני מורשת, אז הנה לך!

 
נערך לאחרונה ב:

Roei152

Well-known member
מנהל
תראה , עמית השתתפה בשנת הלימודים שבה השמיניה החדשה שודרה .. ה-שנה שלה..
זה כן היה איזשהו קידום לסדרה בתוך הפסטיגל...
היא אף שרה את מול כל העולם עם עדי באותו פסטיגל...
השנה עושים את זה באופן מפורש עם זיגי ... .
 

YossihNew

Well-known member
מקום חמישי- עדי כהן (2005)

אנשים שואלים אותי, 'אז מה, את עדיין שרה?'


מי לא זוכר את הריב הגדול של שנת 2004?! כולנו זוכרים את הריב הגדול של שנת 2004, בה הארץ שלנו הייתה משוסעת ומפולגת. שני מחנות התייצבו אחד מול השני, כל אחד מהם לא מוכן לקחת שבויים. המחנה של הראל סקעת, והמחנה של הראל מויאל. ואפילו לפסטיגל הגיעה המלחמה ביניהם... אה, רגע, והייתה עוד אחת, לא?

עדי כהן הייתה השלישית בכוכב נולד 2. שלישית להראל והראל, אבל בעוד שהם לוהקו לפסטיגל באותה שנה היא לא. אני חושב שהיא לא רצתה עדיין, ולכן היא דחתה את זה ל-2005. ב-2005 היא אכן לוהקה לפסטיגל כסוניק, בעלת קול אדיר שיכול לשבור זכוכיות. אבל האמת היא שחוץ מזה, היא לא ממש הייתה כזאת מדהימה.

כלומר, כן, היא ממשיכה לפעול, היא אפילו משחקת בקאמרי, וממשיכה לשיר, היא אפילו משחקת בפלאשדאנס, אבל יחסית להראל מויאל שהמשיך את הקריירה קצת אחר כך, וכמובן להראל סקעת שעד היום נחשב לכוכב ענק, עדי נחשבת היום לגלגל החמישי במלחמות הראל והראל. זה מה שקורה כשאת שרה בכוכב נולד את "סוף לסיפור".

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
מקום רביעי- יעל דואני (2002, 2003)

יעל דואני עוזבת את תל אביב


סיפורה של יעל דואני הוא סיפור מוזר. היא השתתפה ב"לחיי האהבה" ב-2002 ולכן לוהקה לפסטיגל באותה השנה, וגם בשנה לאחר מכן. היא הנחתה בזאפ לראשון, השתתפה במי שחלם, אפילו הייתה במירוץ למיליון עם אחותה! אה, כן, אחותה... אחותה זה באמת מה שהופך את הסיפור הזה למוזר ביותר, חברים.

כי אחותה של יעל היא רוני דואני, הידועה בכינויה סופרסטאר... כשאחותה התחילה לפרוץ, מי זכר בכלל את יעל? היא לא הייתה מוכרת מדי, לא הייתה לה הכריזמה הנהדרת של אחותה, שבאמת לא עצרה בדרך להפוך לכוכבת ענקית. וזה לא עזר שהשיר שלה בפסטיגל היה פאקינג שיר הדרכת כושר, באמת, זה היה הזוי.

יעל דואני, יקירתי, אם את נסיכה, זה בסדר, כי יש עוד המון נסיכות. אבל נסיכת פופ יש רק אחת, וזאת אחותך. ובסופו של דבר, אחותה של יעל היא זאת שהופיעה ביותר פסטיגלים. היא המרגי למיטל טרבלסי שלה...

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
מקום שלישי- אור גרוסמן (2013)

אור גרוסמן ועדי הימלבלוי לא לילדים בלבד


פאק, מה היה שם ב-2013?! מצד אחד שלישיית גאליס, עוז זהבי, מריאנו וסמו, עדי הימלבלוי ועודד פז, ואפילו מארינה מקסימיליאן בלומין. ומצד שני, חוץ מעמית ומלינא, יש לנו את אור גרוסמן, שהיא סיפור ממש מוזר שאני לא הבנתי אותו עד היום, ועוד יותר לא הבנתי איך נתנו לה שיר עם פאקינג דניאל מורשת, כן?

אור הייתה דוגמנית. היא התחילה כדוגמנית ב-2009, ושיחקה בנשות הטייסים. לאחר מכן הצטרפה להכול דבש, הייתה דוגמנית עם עוז זהבי ושיחקה בעספור. והיא הייתה הדוגמנית של דיזל. וב-2013, בלי שום סיבה אמיתית, בלי שהיא עשתה משהו חשוב בכלל, היא צורפה לפסטיגל כפלאש, נערת הפוסטר של הקרקס.

כאילו, אם הכוונה הייתה שהיא תשתף פעולה עם עוז זהבי, שותפה המקצועי, זה לא ממש קרה במופע, היא שיתפה פעולה עם הצעיר יותר מחבורת האי... ובכלל, מאז היא די נעלמה. אחד מהליהוקים המוזרים ביותר שראיתי. אבל ליבי כתב לה שיר, לפחות זה...

 

YossihNew

Well-known member
מקום שני- יהונתן גטרו (2000, 2001)

רק תאמיני-יהונתן גטרו - YouTube


זה בן אדם שאין לי מושג מה הוא היה קשור לפסטיגל, אבל כנראה שהתקבל לשם רק בזכות פרוטקציה. אתם מבינים, בשנת 2000, יוני גטרויר הפך לגטרו, ומעריב לנוער ומיקי פלד (המפיק של הפסטיגל) עזרו לו להוציא אלבום. ובאותה השנה הוא לוהק לפסטיגל. וגם בשנה הבאה. והוא חימם את המופעים של היי פייב, וסטלייף ומלאסי סי מהספייס גירלז.

הוא היה דוגמן והנחה, וב-2002 הבחור החליט לעזוב את ישראל לטובת לוס אנג'לס. רק לאחר ארבע שנים הוא חזר לישראל וניסה לחזור לשיר. אה, וברביעיית רן הוא ניהל רומן עם הבעל של מיכל ינאי, בן אדם, זאת מנהלת חנות הצעצועים שלך! זה ממש לא יפה!

אבל משום מה השירים שלו בפסטיגל היו יותר זכורים, כי כנראה שהפקת הפסטיגל מאוד חפצה בייקרו. עם זאת, זה אחד מהאנשים הכי מוזרים שהגיעו לפסטיגל מימיו... אז מי יכול לנצח אותו? טוב...

 

YossihNew

Well-known member
מקום ראשון- ליאל קולט (2002)

ליאל קולט – ויקיפדיה


כשאתה צריך להמציא לעצמך הגדרה משל עצמך כדי להיות בפסטיגל, אתה ליהוק הזוי, וזה בדיוק מה שקרה עם ליאל קולט. תראו, ליאל, בת קבוצת כנרת (איזו ירידה מאז נעמי שמר) זכתה במקום הראשון בבראבו בשנת 2000, ובתואר חביבת הקהל בתחרות הבינלאומית. עדיין לא הבנתי למה שנתיים אחר כך היא הייתה בפסטיגל.

הבעיה הייתה שליאל, כבת שלוש עשרה, הייתה מבוגרת מדי בשביל להיות ילדת פסטיגל (בניגוד לשירה נאור אהובתי), וצעירה מדי כדי להיות זמרת בוגרת. כתוצאה מכך היא הייתה צריכה לעלות אחרי החלק העלילתי עם השיר שלה. מאז היא שרה לשמעון פרס ביום ההולדת שלו עם ביל קלינטון, ופוטרה מתפקיד של עופרה חזה. מאז, עשור, לא שמעו עליה.

האמת שיש כאן סיפור מאוד מעניין... בכתבה שנעשתה לאחרונה על ילדי פסטיגל שהפכו לכוכבים בעצמם (עם שירה לוי אהובתי ושירי מימון המהממת), בן אל תבורי, שהשתתף באותו פסטיגל כילד בעצמו, אמר שהוא ממש היה מאוהב בליאל. איזה מוזר זה, הוא הפך להיות יותר מוכר ממנה. אבל היי! השיר של ליאל לפחות היה משהו...

 
נערך לאחרונה ב:
למעלה