פעילות

דבורה49

New member
פעילות

שלום לכולכם: שמי דבורה אני אחראית על הפעילות החברתית של מטופלי דיאליזה מודתלי כליה ונפרולוגיה מטעם "תקווה ומרפא" אנחנו כמו משפחה גדולה וחמה אנו נוסעים לטיולים ומחנות מס' פעמים בשנה ,נפגשים אחרי צהריים לסקר,באולינג,וסתאם יום הולדת.... אם יש בינכם חברה עד גיל 25 נשמח מאד אם תצטרפו אלינו ובכלל אשמח שתהיו בקשר. אתם גדולים מהחיים זה קישורית לאתר שלנו הוא עדין בבניה ולא מעודכן עד הסוף http://www.tikva-umarpe.org/index.html
 

D o r o t h y

New member
איזה יופי.. אבל למה אתם מגבילים גיל?

אחלה פעילות באמת מאד מבורכת
 

Avraham F

New member
הגבלת גיל למה?

שאלה: מה פותח לב וכיס, של גוף או אנשים פרטיים, יותר ? מתי הלב (הנפש) היהודי פועם בחוזקה, יותר ? האם לנוכח עמותה הפועלת בהתנדבות למען ילדים ונוער (עד גיל 25) בלבד ? או לנוכח עמותה כל שהיא המנסה לטפל בכל מצוקות חולי העם, ללא הבדל גיל, מין, גזע או דת ? האם גילאי 26 או 27, כבר לא זקוקים ל"פעילות חברתית" ? חומר למחשבה. אין בתשובה זו משום ביקורת על כל עמותה שהיא.
 

דבורה49

New member
גיל

שלום: אנחנו לא בדיוק מגבילים גיל יש אצלינו גם בחורים ובחורות בני 30 שמגיעים למחנות. פשוט אנו עובדים עם דיאליזה ילדים שיש שם ילדים ופעילות שמתאימה לילד בן 15 לא מתאים לאדם בן 40 . אנו מיזה זמן רב רותים להרחיב את הפעילות לשכבה הגבוהה יותר ולעשות שבתות יחד בבתי מלון ולהרחיב את המעגל. כרגע אין לנו מספיק תקציבים,היות שהכול ממון ע"י האגודה אולי בעתיד נוכל לפתח את זה יותר.... אם תוכלו לסייע לנו מכול הבחינות :רעיונות,מידע וכו' נשמח מאד.........
 

Avraham F

New member
"העולם שייך לצעירים"

על המבוגרים שמים פס ועל הזקנים כבר לא שמים דבר.
 
העולם שייך לא לא רק לצעירים

שלום הרשה לי לתקן ולידע שהעמותה לקידום ושמירת חולי הכליות דואגת לימי כייף ליחידות השונות מידי חודש אנו מוציאים יחידה ולפעמים שתי יחידות לטיול ללא תשלום כמובן . ומארגנים ערבי כייף וימי עיון.ופועלת ברמה הפרטנית ביותר למען מטופלים. ואגב אנו מוציאים גם טיולים לילדים. אז מי שם פס ? מקווה שתצליח להגיע לערב והכי חשוב המון בריאות לכולם.
 

Avraham F

New member
פעילות למטופלים

גב' מיכה, אם רק תרשי לי, ההערה היתה רק לגבי עמותת "תקווה ומרפא". אני לא בטוח שהמטרה בהערה היתה לערוך השוואות על פעילויות של העמותות השונות. כבר הודעתע, שלא אוכל להגיע לערב. בריאות (אחת) טובה לכולם.
 
השוואה

שלום ידידי כוונתי הייתה לידע על פעילותינו ואני שמחה על כל פעילות אשר תורמת ומסייעת ולא חשוב מאיזה אגודה עמותה וכו'.
 

Avraham F

New member
תגובה ../images/Emo8.gif

לי יש העדפות צעירות ויפות האם זה נשמע מוזר ?
 

D o r o t h y

New member
גם אלוהים מרחם על ילדי הגן

פחות מזה על ילדי בית הספר ועל הגדולים לא ירחם כלל ישאירם לבדם לפעמים יצטרכו לזחול על ארבע בחול הלוהט והם שותתי דם כבר יהודה עמיחי אמר והיטיב לבטא את ההבדל.
 
למעלה