פעם הייתי המון בנט

העצלנית

New member
פעם הייתי המון בנט

כי פשוט לא היה לי משהו אחר לעשות ובגלל שאני גרה במקום קטן גם לא הייתה לי חברה (אני בת 15) עשיתי שלושה דברים קראתיספרים ראיתי טלויזיה וגלשתי ככה מליתי את הימים שלי ולמרות שאי אפשר להגדיר אותי כמכורה הייתי תלויה בנט בחברה של אנשים אחרים. בתחילת השנה הזאת עברתי לפנימיה ואין לי מחשב זמין והזמן שלי מולו הוא כל סוף שבוע שני שאני באה הביתה ואז אני מרשה ליצמי לחרוש אותו. בשאר השבוע אני חיה נמצאת בחוץ קוראת וכמעט לא נוגעת במחשב ובטלויזיה ותאמת אני הרבה יותר אוהבת את זה ככה אין לי מוסג מה אני מנסה להגיד במכתב הזה אולי סתם לשתף דפנה
 

e-magine

New member
אגב מה שאמרת, יש התמכרות לטלוויזיה?

אולי לסדרות מסויימות, לדמויות, להמשכיות?
 

e-magine

New member
שמעתי אבל לא התקרבתי

חוץ מזה ממש אהבתי את סיינפלד, אבל זה לא הפך להתמכרות.
 

העצלנית

New member
ברור שיש

כמו שאמרו יש אופרות סבון טלנבולטת וסתם סדרות מה שאני (ואני רואה את זה גם אצל אחרים) עשיתי זה היה לשרוף זמן ולא להרגיש לבד לא השתגעתי עם הפסדתי תוכנית או משהו כזה (גם היו לי שני ערוצים).אח שלי כל היום מול תוכניות מצוירות והיום קשה לי להבין איך הוא לא מתחרפן אבל אני מבינה שגם אני הייתי ככה.
 

ashlaya

New member
מכורים לטלויזיה

כן יש דבר כזה חבר שלי מכור לטלויזיה וזה מתבטא 1. ברגע שנכנסים הביתה - קודם כל מדליקים טלויזיה 2. השלט תמיד אצלו ביד 3. לא עונה לטלפונים(כבר ישיגו אותו) בכל תוכנית וזמן צפיה פשוט לא שומע אותם 4. שוכח לאכול ועוד ועוד....... מכור או לא?
 

2B LoOnY

New member
שכחת משהו

או שלא אוכלים בכלל או שאוכלים מול הטלויזיה-וזו אחת מהסיבות להשמנה וגם כשיוצאים להביא את האוכל-זה בפרסומות
 

סרפד

New member
תת משקל

אני לא מכורה לטלויזיה, אבל מכירה את עניין ההתמכרויות והאכילה. שוכחים, שקועים מדי, או עסוקים מדי. לי אישית גם פשוט אין עניין באוכל בד``כ. סתם טרחה. התוצאה הצפויה - תת תזונה.
 
למעלה