פעם ראשונה בפורם מקווה שזה המקום הנכון

Apotheosis

New member
זה כמובן לא נותן לגיטימציה לעוינות.!

ובטח שלא לבריונות או ריבים - זוהי דיעה שאני מעביר לפורום הכלי- ואתם רשאים להסביר לי את דעתכם בנושא.
 
לא בטוחה שזה אכן מה שראיתי

אם אפשר לקרוא למה שראיתי ישות... ראיתי יותר סוד של צל כהה של דמות מרחף מעל המיטה שלי ואז הוא נעלם.
אם צילמת, נשמח אם תחלקי איתנו את התמונות, אם תרצי כמובן. ובלי שום קשר, ברוכה הבאה!
 

Apotheosis

New member
מה ניתן לעשות עם תמונה של רוח?

זה משהו שמאוד מעניין אותי כי הוא גם מגיע למדיה דרך כל מיני תוכניות ש"מתעדות" רוחות ו"רוחניות" דרל "עדשת מצלמה מיוחדת" הקולטת אינפרא אדום וכן הלאה..
ואני עדיין שואל - גם אם תשיגו תמונה ברורה של רוח רפאים או כל דר אחר לו אתם קוראים רוחניות - זה עדיין יהיה תעלומה - כי אתם לא מבינים מה התפקיד של מה שצילמתם.

זה כמו לצלם שולחן לפני המצאת העץ - ולצלם אותו ולדון שעות - מה זה באמת שאני רואה בתמונה. על זה חשבתם? באמת ובמים אני שואל את זה - לא מזלזל ולא כלום - אבל מישהו חשב על מעבר ללנסות לצלם דברים? (ועוד רוחניים שזה לא מתקשר אחד לשני - זה לא נותן לך אינפורמציה בכלל - זה סתם מראה לך שיש כאלה יצורים - אם היית מבינה שברוחניות קיימים כבר כמה וכמה שנים "טובות" - הרבה יצורים ויקומים - וממש קוראת חומר על זה - היית מקלה שהתמונה לא ממש נחוצה לך - מאחר ואת מבינה כי קיימים כאלה דברים - ותיעוד של תמונה נראה לי כעוד נסיון "סקפטי" להגדיר מה שאינכם רוצים להבין רוחנית - בפשטות.
 

god child

New member
נשמח לראות את הצילומים שלך מאוד

אני באופן אישי סקרנית מאוד לראות מה צילמת...
אם לא כאן בפורום, אז תוכלי לשלוח לי בפרטי
 

atlantis13

New member
תתקשרו לפפאראצי - ותעלי לפייסבוק תמונות :)

עם הרוחות ששומרות עלייך - תצלמי את עצמך מדברת איתם, עושה איתם כביסה, מדברת איתם על כוס קפה וטארוט - ותצלמי אותם איתך בחתונה שלך - ותעשי בוק לרוחות שעוזרות לך - מה נסגר איתכם? למה שמישהו מהעולם הרוחני יצטלם עמכם - אתם חושבים שזה כמו לפגוש חברה לקפה ולהעלות תמונה לאינסטגרם של מה שאתן אוכלות ותמונות של חברות? לא. וכאילו שבטח ישויות אור יבזבזו את זמנן - ובמיוחד חלקן שחוו את החיים הפיזיים - עוד יתלו לכם לצלמם - ועוד כדי להעלות את זה לפורום - כדי להוכיח שהן קיימות - מה שרק יגרום להן - להתרחק ממכן/ם מהר מאוד - הזסילזול הזה הוא בדיוק מה שהעולם הרוחני לא מייצג ולעולם לא יסכים לו - וזה פשוט בושה שאתם עדיים משוחחים על כך.

סרטים כדי להוכיח את העולם הרוחני - מוסכם.

אבל סתם לצלם תמונות כדי לשעממם מישהו דרך המסך ולסוכיח לאנשים משהנו - למה?< הם אלוהים ששלחו הנה מלאכים כדי להצטלם איתם? ממש לא. צאו מהקטע הזה - הוא מבייש - אתכם.
 

atlantis13

New member
ויותר גרוע מכך..

בתנך כתוב על מלאכים שרצו "לדעת אותם" - ממש לקיים יחסים מיניים עימם - ועכשיו אתם גם רוצים תמונה? פשוט מגעיל ומבייש.
 
למעלה