פציעה בבית הספר - מה הייתם עושים?

bananasplit27

New member
פציעה בבית הספר - מה הייתם עושים?

הבת שלי לומדת בכתה א', ילדה אהובה וחברותית. היום, במהלך משחק עם חברה, היא כנראה דחפה אותה וכתוצאה מכך הילדה נפלה ושברה את האף.

מי שהודיע לי על כך אחהצ היתה אימה של הילדה, הבנות חברות וכך גם אנחנו. התפלאתי שלא הודיעו לי על כך מבית הספר, התקשרתי למורה וזו אמרה לי שזו היתה תאונה, שהבת שלי הצטערה מאוד ושהם היו עסוקים בלקרוא לאמא השנייה ולכן לא יידעו אותי על כך.

שוחחתי עם הבת שלי על המקרה, היא לא סיפרה לי עליו מיוזמתה והבנתי שהיא מצטערת ומאוד מודאגת מכך שלא יהיו לה חברים עכשיו. דיברנו על כך שצריך להזהר יותר ולא לדחוף ילדים.

היא ציירה לילדה ציור עם ברכה והציעה לסייע לה בשיעורי הבית בימים בהם לא תגיע לבית הספר.

התנצלתי כמובן בפני האמא אבל אני עדיין מרגישה לא נעים, למרות שזה לא נעשה בכוונה רעה. מה עוד אפשר לעשות כדי להביע את הצער והדאגה שלנו?
 
אני באמת חושבת שאתם עושים כל מה שהגיוני לעשות
עם כל הצער שבעניין, דברים קורים. דיברת עם הילדה, נראה שהיא מרגישה אשמה לגבי מה שקרה, וסביר להניח ש"למדה לקח", ועדיין זה לא יכול להבטיח שלא יקרו תאונות בעתיד.
הילדה יכולה להוסיף התנצלות כתובה לציור (את יכולה לכתוב את מה שהיא תכתיב לך במקרה והיא עדיין לא מסוגלת לכתוב את ההתנצלות בעצמה), לקחת אחריות ולעזור לה להשלים את שיעורי הבית בימים שהיא חסרה. מעבר לכך, אין הרבה מה לעשות, והזמן כבר יעשה את שלו בנוגע לחוסר הנעימות שלך.
אין מה לעשות, ככה זה בחיים. דברים קורים
 
למעלה