פרויקט ברק- מי שלא מכיר מוזמן לקרוא

barakproject

New member
פרויקט ברק- מי שלא מכיר מוזמן לקרוא

כתב על פרויקט ברק
[URL]http://www.mako.co.il/pride-news/local/Article-942[/URL]ffc58f9ec631006.htm?fb_ref=articleFooter&fb_source=profile_oneline
 

Widsith

New member
יש לי קצת בעיה עם זה

נגיד, אני בעד הקטע של עזרה לתלמידים גאים שנשרו מהמסגרת בגלל קשיים אלה ואחרים, אבל לא חשבתם שבמקום לעזור להם להשתלב בעולם מה שאתם עושים זה פשוט לדחוף אותם לתוך הקהילה ולא להתערות בציבור?

שלא לדבר, שנטייה מינית זה לא תירוץ לחוסר הצלחה בחיים, אלא אם אתה חי במקום כמו איראן (אמנם זה עניין של זמן בלבד עד שישראל תהפוך לאיראן, אך נכון לעכשיו איננו שם). שלא לדבר שאני לא מבין מה "חינוך לערכים" ושאר "פעילות חברתית" רלוונטית לקבוצת לימוד לבגרויות. לכולם יש קשיים בחיים, אחד הומו, שני עיוור בעין אחת, אחר יוצא בשאלה, נוסף עם ליקויי למידה, וכהנה וכהנה אלמנטים שמקשים על החיים בצורה זאת או אחרת, וכמעט כל אחד מופלה בחברה האנושית על בסיס דבר זה או אחר (וזה לא מוצדק, אבל זה מה יש). היחידים שמצבם הוא "מושלם" הם גברים סטרייטים, וזה גם תלוי באיזה סקטור מאוד מצומצם הם נמצאים. בשלב מסוים צריך להתבגר ולהבין שזה שהנטייה המינית שלנו שונה לא אומר שזה תירוץ לחוסר הצלחה, ומתישהו צריך להפסיק את החיבוק הנצחי שלנו לעצמנו מטעם אנשי מקצוע שמנחמים אותנו על זה שאנחנו שונים.
 
למעלה