פרויקט חדש עם יהל???

atombomb

New member
פרויקט חדש עם יהל???

האם נמרוד לב וההרכב מקליטים פרויקט חדש עם יהל??? או שזה סתם שמועות???
 

m a r l o

New member
אין לנו מושג אבל נשמח

לכל מידע מבוסס שיש לך חג אורים שמח דרך אגב האם משהו כאן שומע את התוכנית של נמרוד לב ברדיו צפון? אחלה תוכנית אחלה מוסיקה ומלא דיבורים של טעם.
 

atombomb

New member
לא אין שום שיתוף חדש...

שאלתי את יהל בפורום באתר שלו, הוא אמר שבנתיים לא!
 

E l i a n

New member
הממ..

אני לא שומעת את התוכנית .. אני גרה קרוב לרחובות, ולכן, הרדיו שלי לא קולט רדיו צפון. האם ידועה לך דרך שבה אני יכולה לשמוע את התוכנית לא דרך הרדיו? אגב, גם ביס זה לא משודר.. מה המאפיינים של התוכנית? איזה מוסיקה נימרוד שם? דיבורים על מה הוא מדבר? .. לגבי שיתוף הפעולה עם יהל. מה דעתכם? כדאי לנימרוד לשתף איתו פעולה בעתיד? אהבתם את השיתוף פעולה ביניהם בשיר צ'יינה? ובכלל, מה דעתכם על הדרך האלקטרונית שבה נימרוד צועד עכשיו? יותר או פחות טוב מהרוק שהוא עשה קודם? באותו נושא,אבל בעקיפין: מי מכם שמע את גרסת הדאנס ל"זה כל הקסם" מהדיסק "כולם רוקדים עכשיו"? שמעתי אותו ברקע,בקניון,ולא אהבתי בכלל.. מה דעתכם? ובכלל, מה דעתכם על לקיחת שיר שמבוצע היטב, והפיכתו ללהיט דאנס? כי באותו דיסק יש גירסאות דאנס לעוד שירים מוכרים וטובים.. המשך חג שמייח
אליאן.
 

atombomb

New member
בטח שכדי לו להמשיך באלקטרוני!!!!

ככה הוא יתפרסם יותר!!! ולפי דעתי הסגנון יותר יפה מהרוק הישן שלו!!!
 

E l i a n

New member
האם באמת הוא יתפרסם כך יותר../images/Emo35.gif

אני הייתי בהופעה שלו,בתמונע (ת"א), לפני כמה שנים, ואני חושבת שבסגנון הרוק שלו הוא "נגע" ביותר אנשים, מאשר הוא ייגע אם הוא יעשה מוסיקה אלקטרונית. מוסיקה כזו היא לא טובה להופעות אינטימיות ומפגש בין הזמר - יוצר לבין הקהל שלו. אני חושבת שהסגנון האלקטרוני די מטשטש את הרגשות של היוצר, כי המשקל ברובו נופל על המוסיקה,ופחות על המילים שמדברות על הרגש.. אשמח לעוד דעות בעניין
 

atombomb

New member
את צודקת...

אבל בכל מסיבה ובכל מועדון השמיעו את גרסת המועדונים של "צ'יינה" וכולם רקדו ושרו את השיר, זה היה ממש יפה!!!
 

E l i a n

New member
כנראה שאני ממש מחוץ לעניינים ../images/Emo9.gif

מודה. לא הייתי באף מסיבה שהשמיעו את זה. אבל אם אתה אומר - סבבה
טוב לקרוא את זה. אגב, לא ברור לי הקטע של לשיר את השיר תוך כדי ריקוד.. אבל אולי זו רק אני
אליאן.
 

atombomb

New member
כן זה היה ממש להיט מועדונים

אני חושב שעד עכשיו שמים את זה במסיבות
 

מלאניD

New member
מה קורה לך אליאן

אלקטרוני מטשטש את רגשות היוצר כי הדגש הוא על מוסיקה? איזה שטות, שיר זה מוסיקה ומילים ואני לא רואה שהמילים בצ'יינה או בעולמות אחרים פחות טובות עולמות אחרים --------------- איך שלא נסתכל על זה אנחנו שנינו במחול אחד בתוך השני איך זה לא נקבל את זה הרי מחוברים בנצחים וזה לא מצב זמני אני אוהב לראות אותך צוחקת כאילו שאמרתי שטות או סתם כי לא הייתה סיבה עולמות אחרים שאין בהם פחד אם תרצי שאבוא איתך נלך בהם יחד איך שלא ייגמר כל זה זה הסיפור הכי יפה שנכתב מעולם אז תספר אותו עוד פעם איך אפשר לוותר על כל זה לפחד מלהרגיש זה כמו לא להיות קיים עולמות....... ואני מדגישה "לפחד מלהרגיש זה כמו לא להיות קיים" התשובה לגבי הרגשות של היוצר נמצאות בשיר האלקטרוני הזה ובכלל מי שבאמת אוהב מוסיקה לא מסווג אותה במגירות של רוק, אלקטרוני קאונטרי, ג'אז או היפ הופ. אני אוהבת מוסיקה טובה לא משנה הסגנון ואני אוהבת את הרוק שנמרוד לב עושה כמו בשיר על הכביש אני אוהבת את הבלדות כמו זה כל הקסם וגם את האלקטרוני שהוא עושה סוף הדרך, כמו כל דבר שהוא עושה, הוא עושה הכי טוב. כשזה רוק זה הרוק הכי טוב שיש פה ומשתווה לחו"ל כך גם האלקטרוני , אף אחד במיינסטרים פה בארץ לא עושה אלקטרוני ברמה של צ'יינה ועולמות אחרים אני ממש מחכה להפתעה הבאה כי הוא כל פעם מפתיע אותי מחדש ביכולת היצירתית שלו בתעוזה והתפתחות שלו. הוא מקדים את זמנו ונדמה לי שהקהל פה עדיין לא מספיק מפותח בשביל המוסיקה שלו. וכן צ'יינה הוא להיט מועדונים ואת שמנהלת את פורום נמרוד לב אפילו לא יודעת זאת? מה שאומר שהוא אפילו מקדים את המעריצים שלו.
 

E l i a n

New member
לא זה העניין, לא הבנת אותי..

מורן היקרה. דיברתי בעיקר על הקליפים כהשוואה בין המוסיקה האלקטרונית ובין המוסיקה המלודית (נראה לי שזו הקטגוריה הנכונה להכניס אליה את השירים של "אין חלום אחר" ושל "מציאות הפוכה"). אני מסכימה איתך,במיוחד לאחר קריאת המילים של "עולמות אחרים" (אגב, מאיפה הן? משמיעה?) שנימרוד לא איבד מקסמו לקלוע למילים שמתארות מציאות,במקרה זה מציאות זוגית שאני יכולה מאוד להזדהות איתה, אבל תשימי לב שהאפקטים בקליפ הם רבים. גם המוסיקה היא חלק נרחב בשיר הזה,ולכן היה לי קשה לקלוט את המילים שלו בשמיעות ראשונות. אצל נימרוד אני יותר אוהבת את המילים של השירים, ואת הנגינה, מאשר את האפקטים. זה לא שאני פוסלת מיד כי זה אלקטרוני. עובדה, אני אפילו אהבתי את הביצוע שלו ל"את לי לילה" של בועז שרעבי במקור. רגשות מובעים בכל הסגנונות. נכון. אבל בשירים שהם לא אלקטרוניים,יש על הרגשות קצת יותר דגש, ולכן אני אוהבת אותם יותר. זה לא מפחית מערך האלקטרוני בעיניי, רק אמרתי שהוא קצת מטשטש את הרגש. איפה לדעתך מובע בקליפ יותר רגש, בשיר "גשרים" או בשיר "צ'יינה"? אין בטשטוש רגשות כל רע,מורן,אני פשוט מעדיפה את הבעת הרגש. האם יש יוצר ישראלי שיוצר אלקטרוני מילולי,בכללי? אני לא מכירה.. וחוצמזה,אני לא חושבת שנימרוד נחשב מיינסטרים. הוא לא מחשיב עצמו כמיינסטרים.. עכשיו שאלה לי: מה הקשר בין מוסיקת המועדונים - סצנת המועדונים - והעובדה שאני מנהלת הפורום שלו? אני יכולה להיות המעריצה הכי גדולה של נימרוד,למרות שאני לא אוהבת את ההגדרה מעריצה,ולא להיות אף פעם במועדון. האם את,מורן,חושבת את עצמך למעריצה של נימרוד,ואת הפורום הזה לפורום מעריצים של נימרוד? לדעתי יש בעייתיות בהגדרת המושג הערצה.
שבוע שקט,ורגוע! *מקווה לשביתה מחר..* אליאן.
 

מלאניD

New member
WHAT EVER

אין לי מושג ל מה את מדברת בין אין חלום אחר לעכשיו עברו כ 5 שנים. העולם השתנה דברים קורים ויש אמנים שמתפתחים ויש כאלה שחושבים שהאומנים שהם אוהבים הם רכושם ועל כן הם צריכים להתקע ולמחזר בשביל אותו קהל. זו איננה אהבה אמיתית אני אוהבת את נמרוד לב של לפני 5 שנים באין חלום אחר אוהבת את הדרך האמיצה שהוא עשה ועושה בצ'יינה ועולמות אחרים כמו בעל הכביש וסיבות טובות להיות לבד. הוא בטח לא ממליץ על קיטלוג מוסיקה ומוסיקאים בסגנונות. הוא מדבר בלי סוף בתוכנית שלו ברדיו על חופש היצירה. את מצפה ממנו להחיות בשבילך איזה רגע שנתקעת בו. הוא יוצר מדהים עם תעוזה וכשרון שמצליח להתפתח ולא לנוסות לשחזר להיט מסויים מאוד . תפקחי עניים אליאן ואולי גם תקשיבי קצת לא רק לעצמך.
 
למעלה