פרטנית להתמודדות משותפת עם מעצורים

אורגון34

New member
פרטנית להתמודדות משותפת עם מעצורים

אני כיום בן 34, והבעיה שמטרידה אותי נמשכת כבר שנים רבות, בעקבות טראומה שעברתי בסוף התיכון. למדתי במוסד פנימייתי, ובאחד הלילות התעוררתי משנתי בחדר בו ישנתי, וחשתי שמישהו רוכן עלי וממשש את גופי מתחת לשמיכה. לאחר שעשיתי את עצמי מתעורר, הדמות חמקה מבעד דלת החדר ונעלמה, אבל אני כבר לא יכולתי לישון יותר. בלילה שלאחריו לא יכולתי להירדם. האם היה זה חלום בלהות או מאורע ממשי שקרה? האם הדמות תופיע שנית גם הלילה? ומה בכוונתה לעשות לי? האם זה אכן הדבר ההוא (לפני כן לא נתקלתי בתופעת ההומוסכסואליות, והידע שלי בנושא היה עמום ומעורפל)? לא הייתי צריך לחכות הרבה. כאשר חברי החדר האחרים כבר היו בשינה עמוקה, נפתחה הדלת לאיטה והדמות מאתמול התגנבה חרש פנימה. זיהיתי אותו כאחד מחברי המחזור שלי, בכתה מקבילה, הכרנו באופן שטחי אך לא היינו מיודדים. הוא התקרב אלי והתחיל לממש את חלקי גופי, ואני השמתי עצמי ישן – רציתי להיות בטוח שזה באמת מה שחשבתי. ואז, בפתאומיות, זינקתי ממיטתי אחוז חרדה, חסמתי את דלת היציאה, ונסיתי להעיר בזעקות את חברי לחדר הישנים, שלא ממש הבינו מה הולך סביבם. וכך נשתכחה לה הפרשה. הוא ביקש שלא אספר לאיש, הבטיח שזה לא יקרה פעם נוספת, ואני ריחמתי עליו. ובזה היה סוף לפרשה, אבל לא אצלי. מיד לאחר אותו מקרה, באופן חד ופתאומי הפסקתי לחלוטין לקבל זיקפה. עד לאותו יום פשוט עמד לי כל הזמן (כמו שמצוי בגיל הזה), ופתאום כלום, גם לא זיקפות בוקר, גם לא באוננות, כלום. לא אאריך, רק אומר שמשך כמה שנים הייתי בטוח שאיבדתי את היכולת לחלוטין. מאז היו לי מערכות מספר מערכות יחסים ממושכות עם נשים, וגיליתי שכאשר אני אוהב ומרגיש בטוח, גם הגוף שלי מתחיל להגיב. ובכל זאת, זה מעולם לא חזר להיות מה שהיה, ותקופות ארוכות אני מרגיש שלמרות התשוקה, הערגה והרגש, הגוף שלי אינו משתף פעולה. אינני מאמין בטיפול של דיבורים בלבד, ומצד שני, הסתייעות במטפלת מינית (סרוגייט) שעושה זאת לפרנסתה מאד מרתיע אותי. נכון להיום אני מחפש מישהי במצב דומה (או סתם מישהי שרוצה לעזור), ואני משוכנע שנוכל לסייע זה לזו בצורה הרבה יותר מוצלחת מכל טיפול מילולי. מעניין אותי לשמוע את דעתם של חברי הפורום בנושא. וחוץ מזה, אם מישהי מעוניינת, אשמח לקבל מסר אישי. אורגון
 
הנה דעתי...

תראה אחי... טראומה זה שקוף שזה. אני לא חושב שיש נוסחת קסמים ואני חושב דווקא שפסיכולוג יכול לעזור יותר מסקסולוג בקטע הזה. אני עצמי בטיפול פסיכולוגי, שחלק נכבד ממנו הוא מיניות. סרוגייט יכול להיות נסיון נחמד אבל לא פיתרון. יכול להיות שבגלל שבן "בחר" לעלות דווקא עליך משאירה אותך עם המון תהיות, אפילו בגילך. יכול להיות שהתהיות האלו מטמיעות בך חרדות מניות מגוונות כמו חרדות זהות מינית, חרדות ביצוע עם נשים, תחושה של חסך בגבריות... כלומר "הוא בחר לעלות דווקא עלי כי הוא חשב שאני הומו..." אני לא מכיר אותך ולכן קשה לי לענות על כך במדויק. יכולות להיות מלא סיבות. אני חושב שדווקא אם תאזור אומץ במידה ואינך נשוי, לך, תתנשק עם גבר, ותרגיע את עצמך בעניין. יכול להיות שיש לך חרדות זהות מינית שמתסכלות אותך בלי סוף וזה בא לידי ביטוי בחוסר חרמנות או פחד ביצוע. שוב, אני לא פרופסור ואולי מה שאני אומר נשמע כמו שטויות, אבל אני פשוט עונה לך לפי מה שנראה לי והבנתי מההודעה שלך. אל תשכח שאני גם "מדור יותר משוכלל בעניין המיניות ופתוח". אני רק בן 19, ומזה בשבילנו להזדיין או להתנסות עם בני מיננו? למרות שאני סטרייט, אני חושב, שאם אתה בסך הכל יודע שאין לך משיכה לבנים אבל חוסר השקט הנפשי הזה של "למה הוא בחר דווקא בי?" הורס אותך כשאתה יודע שאתה בסך הכל אוהב נשים וזהו, במקום לברוח ממנו, אתה צריך להתמודד איתו. גם אם אתה יודע שאתה לא נמשך לגברים, לך תהייה עם גבר, אפילו לא עד מיזמוז או חדירה, פשוט תתנסה, ובכך תוכיח לעצמך את מה שידעת תמיד, שאתה לא הומו ושאתה אוהב נשים. ואני חושב זה יקנה לך שקט נפשי לפחות בצורה שתאפשר לך לאט לאט להיפתח לעולם המיני מחדש. מה דעתך? ירוק בעיניים.
 

אורגון34

New member
הבעיה שלי אינה בעיה של זהות מינית

אין לי שום משיכה לגברים וגם לא ספקות לגבי המינית שלי בנושא הזה, כך שאני לא מרגיש צורך לבדוק דבר שממש ממש לא מושך אותי. עד כמה שאני מבין, הטראומה נגרמה לי מן הפחד סביב המאורה, ואיבוד הזיקפה גרם לי לתהות "מה הוא עשה לי שם"? זה קרוב יותר לתגובה לאחר אונס מאשר ללבטים בזהות המינית. בכל אופן, תודה על ההתייחסות. אורגון.
 
הממ... כנס אחי.

זה נשמע לי בכל אופן כאילו מה שגורם לך לאבד זיקפה בזמן סקס זה שפשוט המחשבות התורדניות האלה לא יוצאות לך מהראש, ולפעמים עולות דווקא בזמן הסקס או רק בזמן הסקס. ואפשר להבין. אני באמת חושב, שפסיכולוג יכול לעזור. אני בשיחות אצל פסיכולוג וזה מאוד עוזר לי בהמון תחומים. אל תתבייש לפנות לעזרה מפסיכולוג. אם חושב לך העניין, אין פתרון יותר טוב. כי זה בסך הכל משהו שהוא "בראש". ובשביל זה יש לנו פסיכולוגים... נכון? :) ירוק בעיניים.
 
למעלה