פרישת מנהלת הפורום

פרישת מנהלת הפורום

אנו מודים לנועית 10 על ניהול הפורום עד כה, על הובלת קהילה תומכת ואכפתית ומאמציה הרבים למען הנזקקים ומאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. נשמח לפניות מצידכם בנוגע לניהול הפורום, את משרת הניהול יאיישו לפחות שני אנשים . אנו מחפשים אנשים אכפתיים, ישרים, אוהבי אדם ונמרצים שיניעו את גלגלי הפורום קדימה. את הראיונות לניהול הפורום יבצעו קובי ויזל - מנכ"ל לוטוס, נעמה פלד - מנהלת הקהילות של תפוז אנשים ואביהו שאלתיאל - מנהל האשכול. חג שמח לכולכם.
 
ככה קוראים לזה היום - פרישה ?!

חבל שאתם לא מעמידים את הדברים כפי שהם ונותנים את הכותרת ההפוכה - הפרשת ... פשוט בושה וחרפה להקרא הנהלה... במקום לראות מקום טוב של נתינה מהלב כשמו של הפורום יש מישהו שמעדיף לעצום עיניים ולא לראות את כל הטוב אלא להסתמך על קולות צפים שממילא לא פעילים ולא נותנים מכל הלב כפי שנועית נתנה עד היום האמת היא שאף אחד לא מכיר אותי כאן אבל אני דיי קוראת סמוייה כך שלראות את מה שנעשה לנועית פשוט עשה לי באופן אישי עוול וצר לי על כך הבחורה נתנה את נשמתה למען הקהילה ולמען שני הפורומים הללו וחבל שזוהי הוקרת התודה עבורה חבל, חבל, חבל תפוז פספס לפי דעתי את הרעיון ופספס את אחת הבחורות הכי כשרוניות והכי מוכשרות שיש בנושא, נו שויין מישהו אחר יזכה בכך אני בטוחה, מזלנו שהיא שם ואנחנו בקשר אישי איתה!!!
 
ועוד משהו !

נדמה לי שרק מי שהיה במפגש אתמול יוכל להעיד מה באמת נועית שווה, רק לראות מה היה שם העביר בי צמרמורת על כל הטוב שמסביב
 

חדגורית

New member
מחפשים אנשים אכפתיים, ישרים, אוהבי אדם

ונימרצים. חחחח תתבישו לכם הנהלת תפוז הייתה לכם כאן בדיוק מה שאתם מחפשים , לקרוא לזה פרישה לא נורא אתם הפסתדם ובגדול. ניקח אותה לניהול הקומונה המקסימה שהקמנו - ושתתפוצצוווווווווווו ומה עכשיו? תחסמו אותי ??
 

סוזי10

New member
הנהלת תפוז היקרים-אכזבתם בגדול

אני כמשתתפת די פעילה בלפחות ב 20 פורומים של תפוז לא ניתקלתי בשום פורום ביחס כפי שניתן לנו ע"י מנהלים שמיניתם בפורומים היקרים לנו כל כך, איך הנהלה כל כך חכמה שהצליחה להוביל פורומים הכי מעולים ומצליחים ברשת, מרשה לעצמה לטעות כל כך בגדול, זה רק מוכיח שוב, שיש אנשים אטומים כנאמר מזמן "מי שלא ידע רעב לא יבין את זה שבטנו רעבה" אתם לא חסים ואין בכם טיפת הערכה ורגישות לגולשים שלכם, להילך הרוח, ולדברים הנאמרים על ידי הגולשים בפורום, שבזכותם הרי הפורום קיים, אנו לא מעונינים בשליט כמנהל פורום "מנהלינו אינם מושלים אלא משרתים שזכו לאמון", ותפוז אמורה לשרת את קהל לקוחותיה שבשלב זה קהל הלקוחות אינו מרוצה , אז מחליפים את המנהל כדי שהלקוחות יחזרו,זה הסבר פשוט בדיוק כמו שמסבירים לילדים, מנהל פורום אמור להיות בדיוק מה שנועית וטל היו לפורומים הכל כך רגישים. אולי ישנה סיבה כלשהיא, שלתפוז יש אינטרס להנחית מנהלים שלא מספיק טובים לנהל פורום מסוג זה ואולי דוקא בניהול פורום אחר יוכלו לתרום יותר. אנחנו הלקוחות שמקבלים סחורה מסוג ירוד . אז למה שנחזור? תנו לנו סיבה או תירוץ שלא יבייש את האינטליגנטים שבנינו, ואז נהיה מוכנים שוב לנסות ולטעום את הסחורה. החליפו את שלום ורונה ואני סומכת עליכם שתמצאו במהרה מנהלים חדשים, ואולי אחד או שניים מפעילי הפרומים שיתנו מענה לצרכים הכל כך שבירים בפורומים הנ"ל. איך מוותרים על אחת כמו נועית, תגידו מה? העולם השתגע? הרי רק בזכות אנשים כמו האנשים בפורום או מחוצה לו שנותנים כדי לתת נטו, העולם עדיין לא נחרב. עברתי כמו כולם לקומונה "נתינה מכל הלב"
 
הכי פשוט-לחסום

חוסמים את האמת.נועית היא הכח הממריץ והמניע כאן.חבל,עצוב,כואב.אגיב בהרחבה על כל הביזיון שנעשה כאן ובפורום המקביל כשאהיה ליד מחשב.ובטוחה שנועית תמשיך בעשייה המבורכת שלה בלי קשר לתפוז.ומי שלא היה אתמול במיפגש פשוט הפסיד!
 

0ziris

New member
פרישה?? חה חה חה חה ../images/Emo6.gif

תפוז- ההפסד כולו שלכם ובגדול
 

סאג 1

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo128.gif , קל להרוס קשה לבנות.אנחנו נמשיך

יחד עם נועית הענקית קדימה .
 

דגנית11

New member
פרישת המנהלת. חה חה

הייתם צריכים לראות מה נועית10 סחבה אתמול באוטו שלה ואיך ארגנה את הערב. השקעה ונתינה אינסופית. הפסדתם.
 

איציק78

New member
מחפשים מנהלים רצינים

מצחיק מאוד ............... אם נועית לא רצינית מי כן רציני ???
 
אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק

נועית היא ה-בולדוזרית בפורום, נתנה את כל כולה, על חשבון ביתה, למען הקהילה. חבל שלא הודיתם בטעות. נראה לי גם מיותר למחוק את הפורום הזה, לאחר כל הפעילות העניפה והברוכה שנעשתה בו, באמצעות נועית, ולפתוח פורום בשם "תפוז למען הקהילה". כמתנדבת במשך כ-4 שנים, קשה ועצוב לי לראות את כל ההתפתחויות בתקופה האחרונה וסגירת פורום נתינה מהלב ולמען הקהילה. כי תכל'ס, פתיחת תפוז למען הקהילה, הוא סגירת כל הפעילות העניפה של נועית וחבל. מקוה שתוכלו לתקן את הטעות ולפחות תשאירו את שם הפורום על כנו, על כל הודעותיו ופעילותה של נועית. והגיע באמת הזמן לפתוח דף חדש ולתקן את העוולות שנגרמו.
 
פניתי לאחרונה בהצעה בפורום וזכיתי לסיוע מדהים

לא ידעתי מי זו נועית אבל היא ממש הציפה אותי במסרים עם המון מידע ורצון טוב לעזור. לא הספקתי להגיב וכבר היא נעלמה מפה. חבל.
 

lee E

New member
../images/Emo7.gifאיזה הפסד.

הפסדתם את האדם הכי תורם ועם ה
הכי רחב. ממש הפסד.
 
למעלה