פרסום של עידן יוסף על פתח תקוה כעיר מודל לתחצ

מצב
הנושא נעול.
פרסום של עידן יוסף על פתח תקוה כעיר מודל לתחצ

פרסום של עידן יוסף על פתח תקוה כעיר מודל לתחצ
 

droriko

New member
תכניות זה דבר יפה

פרסום של עידן יוסף על פתח תקוה כעיר מודל לתחצ
תכניות זה דבר יפה
השאלה מתי הן יוצאות לפועל, וכמה מאיתנו נישאר בחיים עד אז. חשוב לציין שאי אפשר להפעיל את התכנית בלי הקו האדום שגם הוא לא נראה באופק.
אני מקווה רק שמי שיתכנן את הקוים זה לא אותו גאון שאחראי על הרפורמה בתל אביב.
 
אפשר להפעיל את התוכנית בלי הקו האדום

תכניות זה דבר יפה
השאלה מתי הן יוצאות לפועל, וכמה מאיתנו נישאר בחיים עד אז. חשוב לציין שאי אפשר להפעיל את התכנית בלי הקו האדום שגם הוא לא נראה באופק.
אני מקווה רק שמי שיתכנן את הקוים זה לא אותו גאון שאחראי על הרפורמה בתל אביב.
אפשר להפעיל את התוכנית בלי הקו האדום
לא צריך לחכות לקו האדום בשביל קווים לתחנות הרכבת, הפעלת המסוף ליד הקניון הגדול, שבילי אופניים, שיפור הבטיחות במת"צ ז'בוטינסקי, שינוי הרמזורים ופיתוח נת"צים נוספים בעיר.
הקו האדום זה תירוץ כפי שהמכרז שהיה אמור להיות ב-2013, אחר כך ב-2014 וכעת כבר מדברים על כך שייצא רק ב-2015 הוא לא יותר מתירוץ.
אפשר לבצע שיפורים רבים ללא קשר למכרז או לקו האדום, צריך רק רצון ואיכפתיות של משרד התחבורה, עיריית פתח תקוה וחברות דן וקווים.
 

droriko

New member
אגב בשביל שיפור קוים לרכבת

אפשר להפעיל את התוכנית בלי הקו האדום
לא צריך לחכות לקו האדום בשביל קווים לתחנות הרכבת, הפעלת המסוף ליד הקניון הגדול, שבילי אופניים, שיפור הבטיחות במת"צ ז'בוטינסקי, שינוי הרמזורים ופיתוח נת"צים נוספים בעיר.
הקו האדום זה תירוץ כפי שהמכרז שהיה אמור להיות ב-2013, אחר כך ב-2014 וכעת כבר מדברים על כך שייצא רק ב-2015 הוא לא יותר מתירוץ.
אפשר לבצע שיפורים רבים ללא קשר למכרז או לקו האדום, צריך רק רצון ואיכפתיות של משרד התחבורה, עיריית פתח תקוה וחברות דן וקווים.
אגב בשביל שיפור קוים לרכבת
לא צריך שם טחון כמו "תכנית אב". אפשר לשפר קישור קוים לרכבת בכמה וכמה ערים בו זמנית,מבלי להשתמש בתארים מרשימים. למה למשל שלא ישפרו את התח"ץ לרכבת בפתח תקווה/כפר סבא/באר שבע בו זמנית. אני צריך לחכות ל"תכנית אב" בשביל שיעשו קישור נורמלי לרכבת?
 
יש תוכנית "שילובים" שזה היעוד שלה

אגב בשביל שיפור קוים לרכבת
לא צריך שם טחון כמו "תכנית אב". אפשר לשפר קישור קוים לרכבת בכמה וכמה ערים בו זמנית,מבלי להשתמש בתארים מרשימים. למה למשל שלא ישפרו את התח"ץ לרכבת בפתח תקווה/כפר סבא/באר שבע בו זמנית. אני צריך לחכות ל"תכנית אב" בשביל שיעשו קישור נורמלי לרכבת?
יש תוכנית "שילובים" שזה היעוד שלה
אבל רק למעלה למעלה (ואני מתכוון להכי למעלה שיש, לא לשר התחבורה וגם לא לראש הממשלה) יודעים מה הקריטריונים וסדר העדיפויות להפעלתה.
כנראה שאם מפעיל מסויים (למשל קווים בפתח תקוה) לא מעוניין לבצע אותה, אז היא לא מבוצעת ואין מי שיכפה את הפעלתה.
ואם אני טועה - חובת ההכוחה על משרד התחבורה.
 
ההוכחה

יש תוכנית "שילובים" שזה היעוד שלה
אבל רק למעלה למעלה (ואני מתכוון להכי למעלה שיש, לא לשר התחבורה וגם לא לראש הממשלה) יודעים מה הקריטריונים וסדר העדיפויות להפעלתה.
כנראה שאם מפעיל מסויים (למשל קווים בפתח תקוה) לא מעוניין לבצע אותה, אז היא לא מבוצעת ואין מי שיכפה את הפעלתה.
ואם אני טועה - חובת ההכוחה על משרד התחבורה.
ההוכחה
 

Ynhockey

New member
ציר ז'בוטינסקי בפתח תקווה

פרסום של עידן יוסף על פתח תקוה כעיר מודל לתחצ
ציר ז'בוטינסקי בפתח תקווה
כתוב בכתבה:

"לאחרונה הוסרו החסימות הזמניות בנתיב התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי, שכונה "ציר המוות" לנוכח המספר הרב של התאונות שהיו בו. זאת, לאחר כשנה בה עיריית פתח תקוה (בעלות של מאות אלפי שקלים) שמרה על הנתיב בכוחות עצמה כדי למנוע תאונות. משרד התחבורה נענה לקיים סדרה של "שולחנות עגולים" ולאחר לחץ רב, אישר הסדרי בטיחות קבועים לנתיב והחל לדאוג להסדרי בטיחות קבועים בנתיב עד שיימצא לו פתרון, שיעמוד בכל תקני הבטיחות החמורים שהעירייה מציבה מאז, לפתיחתו."

אני נוסע שם כל יום הלוך ושוב ולא ראיתי שפתחו את הציר. פעם ראשונה שאני שומע על זה. מישהו יודע למה הכוונה ומה הולך כאן?
 

droriko

New member
כנ"ל

ציר ז'בוטינסקי בפתח תקווה
כתוב בכתבה:

"לאחרונה הוסרו החסימות הזמניות בנתיב התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי, שכונה "ציר המוות" לנוכח המספר הרב של התאונות שהיו בו. זאת, לאחר כשנה בה עיריית פתח תקוה (בעלות של מאות אלפי שקלים) שמרה על הנתיב בכוחות עצמה כדי למנוע תאונות. משרד התחבורה נענה לקיים סדרה של "שולחנות עגולים" ולאחר לחץ רב, אישר הסדרי בטיחות קבועים לנתיב והחל לדאוג להסדרי בטיחות קבועים בנתיב עד שיימצא לו פתרון, שיעמוד בכל תקני הבטיחות החמורים שהעירייה מציבה מאז, לפתיחתו."

אני נוסע שם כל יום הלוך ושוב ולא ראיתי שפתחו את הציר. פעם ראשונה שאני שומע על זה. מישהו יודע למה הכוונה ומה הולך כאן?
כנ"ל
 
לא פתחו את המת"צ, אלא החליפו את החסימות

ציר ז'בוטינסקי בפתח תקווה
כתוב בכתבה:

"לאחרונה הוסרו החסימות הזמניות בנתיב התחבורה הציבורית ברחוב ז'בוטינסקי, שכונה "ציר המוות" לנוכח המספר הרב של התאונות שהיו בו. זאת, לאחר כשנה בה עיריית פתח תקוה (בעלות של מאות אלפי שקלים) שמרה על הנתיב בכוחות עצמה כדי למנוע תאונות. משרד התחבורה נענה לקיים סדרה של "שולחנות עגולים" ולאחר לחץ רב, אישר הסדרי בטיחות קבועים לנתיב והחל לדאוג להסדרי בטיחות קבועים בנתיב עד שיימצא לו פתרון, שיעמוד בכל תקני הבטיחות החמורים שהעירייה מציבה מאז, לפתיחתו."

אני נוסע שם כל יום הלוך ושוב ולא ראיתי שפתחו את הציר. פעם ראשונה שאני שומע על זה. מישהו יודע למה הכוונה ומה הולך כאן?
לא פתחו את המת"צ, אלא החליפו את החסימות
של העיריה בחסימות של משרד התחבורה שכעת אחראי על ביצוע הסדרי הבטיחות הקבועים.
מתי המת"צ יפתח? התשובה אצל משרד התחבורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה