פרסומות - חומר למחשבה

tvguy

New member
פרסומות - חומר למחשבה

כולנו או לפחות רובנו נוטים להתלונן על עצם קיום הפרסומות כמי שעובד בתחום הפרסום אני יכול להגיד לכם בצורה חד משמעית שגם אנשי התעשיה שונאים את הפרסומות ברמה כזו או אחרת כי הרי כולנו מכירים את הסיטואציה בה באמצע המתח אנו נקטעים לפרסומות או צהלותיו האידיוטיות של דודו טופז: פ ר ס ו מ ו ת וישר אנו מסננים סססססססאאאאאאמממממקקקק\ אבל.... כמה נקודות זכות: 1.אם לא הפרסומות לא היינו מקבלים איכות תכנים ואני לא מדבר על בובה פראית והשעשועונים אלא טירונות, יאיר לפיד, אלי מקביל, סקס והעיר, חלומות בהקיציס, פרופיילר, ושאר סרטים ומיני מזונות. 2. תודו, כמה מהן גאוניות וכמה מהן מדליקות(אקי אבני וקפה עלית, הטרילוגיה של 012 , ההחדרה של פלאפון נקסט, השני של אורנג`, סופר פארם, התוכי של אינטרנט בזק בינלאומי) 3. אם לא הפרסומות איך היינו יודעים על רמת ה PH - הרי אורביט הצילו לנו את החיים. 4. יש לנו עכשיו גיבורי תרבות חדשים - דפנה מאינטרנט זהב התראיינה על כל כסא אפשרי כסלבריטאית תורנית. ליאור מילר הגיעה אלינו ישירות מקסטרו-מה היינו עושים בלעדיהם? עזבו הכל שטויות הפרסומות טובות כי הן מבטיחות הכנסה לזכיינים וחוזרות אלינו עם איכות תכנים הבעיה היא עם הפרומואים שזה כבר גובל בחוצפה
 
מסכים אבל

אני מאוד נהנה לפעמים מהפרואמים במיוחד אלו של הזכיין, הכללים נגיד הבית של רשת עם טל ברמן בגג, או החדש עם רפי גינת והפודל. או אלו של העונה החמה יש שם יציאות יפות לפעמים, הבעיה היא במינון טוחנים אותן יותר מידי. והפרסומת הכי יפה לצפיה, שהיא גם טריילר בפני עצמו. היא של הילד עם הצפרדע של יס.
 
למעלה