פרסים בטורנירים המיוחדים - הבהרות

  • פותח הנושא kd78
  • פורסם בתאריך

kd78

New member
פרסים בטורנירים המיוחדים - הבהרות

מנהל יקר, אנא תבהיר בצורה מדויקת כמה פרסים יש בכל אחד משני הטורנירים, מה הם לפי הסדר, והאם יש חשיבות כלשהי לבחירת הקבוצה במלך ההקפצות (במהג'ונג הפוך לא היתה ובסוליטר בפסח היתה). אין צורך בהפתעות בנושא זה אלא בהודעות ברורות שלא ישאירו מקום לספק (ואני אומר את זה כמי שיזם וניהל כמה תחרויות בחיים שלו על קרן פרסים קצת יותר גבוהה). כמו כן נא להודיע מה קורה במקרה של שוויון - התוצאה שהושגה ראשונה קובעת? המערכת מזהה את התוצאה השנייה בטיבה של שני (או יותר) השחקנים? כל זאת כדי למנוע הישנות מקרים כמו אותו טורניר סוליטר בפסח שאין דרך יפה להגיד את זה - היה מאורגן רע (ואני אומר את זה כצופה מהצד, שיחקתי בו בדיוק משחק אחד סתם בשביל הסקרנות).
 

AG151

New member
טורנירים מיוחדים

יהיו פרסים והרבה כמו שכבר ציינתי, רק הצד המנצח יזכה בפרסים . בו ותשאיר לנו את עבודת ה"ארגון הרע", אני לא רואה שיש יותר מדי תלונות על הטורנירים או הפרסים שאנו מחלקים...חוץ מתלונה אחת.. בכל אופן, תודה על ההערה, אני מקווה שנגיע לרמת סיפוקך בטורניר זה ובבאים אחריו... תודה ובהצלחה
 

kd78

New member
פרסים בטורנירים המיוחדים

א. איפה ציינת את זה? בחלק מהטורנירים המיוחדים הקודמים היו 4-5 פרסים, לא כתבת בשום מקום שהפעם בשניהם רק המקום הראשון זוכה בפרס. ב. דיברתי על טורניר ספציפי אחד, לא טענתי שכולם היו מאורגנים רע. היתה יותר מתלונה אחת (לא ממני כי הטורניר לא ממש עניין אותי), אתה מוזמן לבדוק בעמ' 3 של פורום זה (השרשור שמתחיל ב-30/4). ג. עדיין לא כתבת מה קורה במקרה של שוויון נקודות - לא מאוד סביר אבל אפשרי. או שאתה מחכה לעוד לקוחות מרוצים כמו אחרי הטורניר ההוא?
 

aaa123

Member
לגבי ב וג אתה צודק

לגבי א המנהל כתב במפורש בהודעה שלו על טורניר אשכנזים מול ספרדים: "חמשת הראשונים מהצד המנצח יזכו" זה אומר שלא רק הראשון יזכה בפרס. אפשר היה להסביר את זה יותר טוב ולומר: יקבעו צד מנצח שהוא או ספרדים או אשכנזים ו5 הראשונים מהצד המנצח יזכו בפרס. יש לציין שזה עדיין לא אומר איך קובעים את הצד המנצח,והשאלה המרכזית היא איך קובעים אם האשכנזים ניצחו או הספרדים ניצחו. נניח לצורך הדיון שהספרדים זוכים במקומות 1,3,11,12,13 והאשכנזים זוכים במקומות 2,4,5,6,7,8,9,10 איך קובעים מי הצד המנצח?
 
טבלת תוצאות אשכנזים מול ספרדים

היי כולם מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את טבלת התוצאות שמקבלים בסוף כל טורניר ? כמובן מדובר על טורניר אשכנזים מול ספרדים, מחקתי בטעות את הטבלה שנשלחה אלי במייל... :( תודה גדולה למי שיישלח לי ! :)
 

aaa123

Member
אתה יכול לראות אותה לא רק במייל

לך לחשבון שלך להסטורית תוצאות. נתתי גם לינק ישיר.
 
למעלה