פרס וברוורמן - בעבודה

פרס וברוורמן - בעבודה

שמעון פרס הודיע אמש, כי הוא מתכוון להשאר במפלגת העבודה ולסייע בבחירתו של עמיר פרץ. בכך, תמו, ככל הנראה, כל הספקולציות לגבי הצטרפותו של פרס למפלגת 'קדימה' של אריאל שרון. גם פרופ' אבישי ברוורמן, נשיא אוניברסיטת בן גוריון, שהוזכר כמועמד להצטרף למפלגתו של אריאל שרון, הודיע הבוקר, כי הוא מתכוון להצטרף למפלגת העבודה, ולא למפלגת 'קדימה'.
 

jewjew1

New member
נהדר

אבישי ברוומן הוא איש רציני מאוד שהצליח להעלות את קרנה של אונבריסטאת באר שבע, ובכך עזר לנגב כפי שאלף פקידים ביוקרטים ופולטיקאים גוזרי סרטים לא הצליחו. הנצחון של גוש השמאל שלא כולל את מפלגת שרון שיעבור את ה-60 מנדטים בדרך.
 

ערב רב

New member
לצערי גוש השמאל כולל שרון אכן יעבור

את ה-60 מנדטים לפי הסקרים האחרונים, וזה אומר שצריך להתחיל להתכונן למאבק בגירוש הגדול הבא, והצעד הראשון הוא כמובן לבחור בחזית יהודית לאומית בראשות ברוך מרזל.
 

ערב רב

New member
תגיד, מה אתה רוצה ממני?

אני לא מוכן לדבר בסיסמאות. אתה רוצה לנהל דיון תרבותי - בבקשה, אחרת, להית'
 
אני שואל אותך, אל תתחמק

אתם מאיימים על אבי ואנשים נוספים שאני מכיר, ככה שהתחמקויות לא יעזרו לך.
 

ערב רב

New member
מי זה אתם?

אני אמרתי 1000 פעם שהגירוש הוא פשע נגד האנושות ומבחינתי כל המעורבים בו צריכים להרקב לשארית ימיהם בבית-הסוהר. אני מתנגד לעונש מוות.
 

ערב רב

New member
התנגדת למאסר של איציק מרדכי, למשל?

אני לא חושב שלעבר מפואר כזה או אחר צריכה להיות השפעה מכרעת על גזר הדין (ובטח שלא על פסק הדין) ועל אחת כמה וכמה כשמדובר באישום החמור ביותר על כדור-הארץ - ביצוע פשעים נגד האנושות.
 
פשוט קטסטרופה

מדינה סוציאליסטית, תראו מה יצא מזה בגרמניה, סוציאליזם מפותח עלאק, 11% אבטלה, העוני עולה מיום ליום, גירעון תקציבי ענק!, גרמניה נכנסה למשבר כלכלי בכל תחומי הכלכלה, מיליוני מהגרים מוסלמים שמערערים את היציבות הפוליטית בגרמניה, זה החלום של השמאל?! מדינה סוציאליסטית?! אסון לאנושות. רוצים משהו נורמלי במדינה הזאת, נתחיל מזה שנפסיק עם השטיות הסוציאלסטיות, נפריד את הדת מהמדינה!
 

ערב רב

New member
אל חשש, המדינה לא תהפך סוציאליסטית

כבר עכשיו פרץ מצהיר על עצמו כסוציאל-דמוקרט ואומר שיעלה את שכר המינימום "בשלבים", ואני לא אתפלא אם ביום הבחירות הוא כבר ידבר בשם "דרך הביניים", הסוציאליזם אינו נראה באופק.
 

SHRlKE

New member
ומה טוב בסוציאל דמוקרטים?

דוגמה טובה היא גרמניה ששמה הם היו הרבה זמן וכמעט הרסו את הכלכלה מרקל באה בדיוק בזמן להציל אותם
 
למעלה