פרץ כמנהיג פועלים

פרץ כמנהיג פועלים ../images/Emo2.gif ../images/Emo35.gif

במדינת ישראל יש חוק שכר מינימום. יש גם מאות אלפי עובדי קבלן ואחרים שלא מקבלים שכר מינימום. מר עמיר (האם קשור למילה מתעמר?) פרץ כמנהיג עובדים ויו"ר לא עשה כלום בשבילם. למה? כי אינם חברי הסתדרות. למה אינם חברי הסתדרות? כי חששו שיפוטרו אם יהיו חברי הסתדרות וגם כי בשכר שקיבלו קשה מאד גם לשלם דמי חבר. 25 שקלים בחודש הם לא מעט. אם היה דורש שהחוק יקוים כלשונו ומפעיל את הוועדים הגדולים לשם כך היה מצליח. אבל זה היה ניגוד אינטרסים כי החברות הגדולות כדי להמנע מתשלום שכר מינימום מעסיקות קבלנים שמשלמים שכר רעב לעובדים לא מאוגדים - כלומר מעגל בלי התחלה וסוף. עמיר פרץ מבטיח העלאת שכר מינימום ל 1000$ בחודש. א. קודם שידאג שישלמו לכל העובדים את שכר המינימום הקבוע היום בחוק. ב. גם הוא יודע שאין אפשרות מעשית לקיים את החוק. הדבר יביא להוצאות כאלה שהממשלה לא תוכל לעמוד בהן. לא נשכח שחלק גדול מעובדי המדינה גם הם עובדי קבלן. גם המדינה משתמשת בקבלנים ובמכרזים כדי להקטין את ההוצאות. ג. העלאת שכר מינימום תביא גם למעגל של העלאת מחירים כדי לפצות על עלית ההוצאות למעסיקים -> הגדלת שכר-> העלאת מחירים. שוב ניכנס למעגל אינפלציוני וחוסר יציבות ולא יהיה שום שיפור במצב העניים. וכהערה נוספת- מי שחושב שבחירתו של פרץ לא נעזרה בזיופים ורמאויות תמים. מנגנון ההסתדרות על נציגיו יודע היטב ומתורגל כבר עשרות שנים בהחתמות כוחניות, באיומים על מי שלא יחתום ובהבטחות חסרות כיסוי לחותמים. אם פרץ ייבחר שוב נראה בלון נפוח שמתפוצץ ומכל העתיד הורוד שהובטח נשאר אותו לכלוך ובוץ. ומי שמתימר לדעת בעד מי אני צריך להצביע כאיש שמאל/מרכז שיגיד לי. שרון שלא ידע כלום ממה שעשה בנו עמרי ושהבן השני שלו קיבל מיליונים שכר "כי הוא מוכשר"? ושמביא איתו את אולמרט השחצן היהיר? שינוי שכל הבטחותיה לא קוימו ושמנהיגה התכופף שוב ושוב תוך כדי זלזול בחברי הכנסת של המפלגה?
 

SupermanZW

Well-known member
אתה צודק

כמו כן רק אם יהיה השכר החציוני $2500 לחודש תהיה הצדקה אמיתית להעלאת שכר המינימום ל$1000 לחודש ואז העלאת שכר המינימום לא תגרום לפיטורים ותעלה את רמת החיים של כל המשתכרים שכר נמוך, עד אז מוטב להשאיר את שכר המינימום כפי שהוא כל עוד לא הגיע השכר החציוני לפי 2.5 ממנו, כאשר יגיע השכר החציוני ל8375 ש"ח לחודש צריך יהיה להעלות את שכר המינימום בשיעור שיהיה גבוה בעליית מדד המחירים לצרכן המשוערת ל12 החודשים העוקבים למועד ההעלאה (אם מתכוונים שעדכון שכר המינימום יבוצע אחת לשנה).
 
אלפיון אתה חושש?אתה שמציג את

עצמך "כאלפיון עליון " באמת צריך לחשוש ,עמיר פרץ בא לעשות סוף לעושק העובדים ולמכירתם לאלפיון העליון . וכאן נשאלות מספר שאלות א.האם זאת לא אחריות הממשלה ,קרי שר האוצר שר העבודה והרווחה ,שר המשפטים. לדאוג לקיום חוקים ותקנות המגנות על העובדים ,האם זה צריך להיות רק על כתפו של עמיר פרץ שנאבק באוצר ובממשלה? ב.מדוע לטענתך אי אפשר לקיים את חוק שכר מינימום של 1000$ זה עניין של הפניית משאבים ותקציבים וסדרי עדיפות ג. עלייך לזכור ששיטת הכלכלה אותה יישם ביבי היא שיטה אמריקאית ישראל מה לעשות זאת עדיין לא אמריקה ,ויש כאן בעיות חברתיות קשות ופערים שראוי לצמצם , להזכירך השיטה הכלכלית של ביבי הוסיפה עוד מליון וחצי עניים במדינה, והטיבה איך לא רק עם האלפיון העליון
 

SHRlKE

New member
תשובה

"א.האם זאת לא אחריות הממשלה ,קרי שר האוצר שר העבודה והרווחה ,שר המשפטים. לדאוג לקיום חוקים ותקנות המגנות על העובדים ,האם זה צריך להיות רק על כתפו של עמיר פרץ שנאבק באוצר ובממשלה? " אחריות הממשלה זה לדאוג לכל האזרחים אבל אמיר פרץ דואג רק לוועדים הגדולים והמושחתים שמזמן צריך לפרק אותם.המדינה לא יודעת לנהל עסקים זה לא תפקידה "מדוע לטענתך אי אפשר לקיים את חוק שכר מינימום של 1000$ זה עניין של הפניית משאבים ותקציבים וסדרי עדיפות " אז אתה אומר שממשלה צריכה לממן את זה?למה אני כמשלם המיסים שמרוויח למשל 7000 אלף שקל צריך לממן למשהו את המשכורת?זה תפקיד של המעסיק לשלם לעובדים את המשכורת. " עלייך לזכור ששיטת הכלכלה אותה יישם ביבי היא שיטה אמריקאית ישראל מה לעשות זאת עדיין לא אמריקה ,ויש כאן בעיות חברתיות קשות ופערים שראוי לצמצם , להזכירך השיטה הכלכלית של ביבי הוסיפה עוד מליון וחצי עניים במדינה, והטיבה איך לא רק עם האלפיון העליון" זה שיטה שאובדת מצוין היא צמצמה את האבטלה והביא צמיחה למשק חבל שלא נתנו לא לסיים.למה יש בישראל כל-כך הרבה עובדים זרים בישראל מתי שיש פה אבטלה?אני חושב כל מי שיכול מבחינה פיזית לעבוד צריך לקבל כל עבודה. אגב מאיפה הנתונים על חצי מיליון עניים חדשים?
 
למעלה