פרקי ארה״ב 20 במאי

gal253

New member
פרקי ארה״ב 20 במאי


אני רק ב- 20 במאי, אז אולי כבר יש שינוי מהעלילה הגרועה הזו. אגב מלאכת השיחזורים ממשיכה. ברדלי ממשיך את השחזורים של הסיפורים של שנות התשעים. לא רק השחזור של החלפת התינוקות של שילה ואחר כך הסיבוב של המבחנות של בדיקת האבהות כך שאף אחד לא ידע של מי התינוק, ועכשיו ריס החליף בין התינוקות.
אז עכשיו יש שחזור נוסף כמו כשטיילור ביקשה מרידג׳ שיחזור לברוק אחרי שהיא תעזוב כך קרוליין כביכול עשתה עם המכתב של תומס. תומס ממש הפך למפלצת. אחרי שילה וקווין אז עכשיו הוא. היה מדהים אם קרוליין תהיה בחיים ותומס שיקר לגבי כל הסיפור עליה. אבל זה לא סביר שהתסריטאים יילכו לכיוון מעניין כזה.
כמובן שממשיכים עם הסוד לגבי הבת של הופ ולאט לאט עוד אנשים יידעו על הסוד. אבל בנתיים זה לא קורה נכון ל 20 במאי רק אמא של פלו הצטרפה לאלה שיועים על הסוד. לא עוזר כמה שהצופים משני המחנות (גם אוהבי הופ וגם אוהבי סטפי) כולם רוצים כבר שהסוד הזה יתגלה - התסריטאים בשלהם. לא אכפת להם מהצופים. לא לגלות לי כלום בבקשה :)
 

gal253

New member
תומס


החדש פשוט גרוע. כנראה שבגלל כל הרוע שלו רצו שחקן אחר שיגלם אותו שיהיה הגיוני. כי הקודם לא היה כזה נוכל
 

sigalit1000

New member
בראדלי בל הביא בעצמו את תומס החדש לסדרה


תומס הקודם סירב לחזור אז הם ניסו ללהק שחקן חדש ולא מצאו מה שרצו, אז בל הביא את השחקן הנוכחי, הוא שיחק בעבר בצעירים חסרי מנוח ושם בל התרשם ממנו עמוקות פנה אליו והביא אותו ליפים והעניק לו חוזה לשנתיים, אומנם CBS מכירים אותו מצעירים חסרי מנוח אבל כאן הוא חדש וקיבל חוזה לשנתיים וזה חסר תקדים ששחקן חדש מגיע ומקבל חוזה לשנתיים.....
 

Shiri from the block

Active member
אויש אז נצטרך לסבול אותו לשנתיים עכשיו??
לא מתה עליו.
ויזואלית הוא דווקא סבבה לפעמים, אבל המשחק שלו מוגזם.
 

sigalit1000

New member
הם תמיד יכולים להעיף אותו למרות החוזה


הם ממש הרסו את הדמות שלו, אין מצב שהוא יהיה ככה משוגע שנתיים, או שיעיפו אותו בקרוב או שישלחו אותו ל"טיפול" והוא יחזור נורמלי.....
 

gal253

New member
קווין היתה פסיכוטית עבריינית על גבול הרוצחת

לא הכניסו אותה לכלא אלא היא התחתנה עם אב המשפחה. אז למרבה הצער תומס יכול להיות נוכל ואז כשיתגלה הסוד הוא פתאום יחזור להיות בסדר. הלואי שיעיפו אותו אבל הסיכויים שישאר
 

gal253

New member
על הפנים. אבל חוזים לא תמיד מתמלאים

נקווה מאוד שהוא יעוף במהרה
 

gal253

New member
אז עכשיו הכל מובן

לדעתי הוא גרוע אבל לברדלי לא ממש אכפת. הקודם לא הסכים אז עכשיו ברור למה הוא לא חוזר. כנראה מנסה דרכו במחוזות מחוץ לסבון. רק שלא יתרסק שם. מקווה שאם הוא ירצה לחזור הוא ייקבל אותו. עדיין הצלקת של עזיבת הופ הקודמת לא הגלידה. הופ החדשה בסדר אבל הקודמת היתה משהו מיוחד.
אגב תומס החדש כל כך עמוק בסדרה שבמפגש עם המעריצים בסופש האחרון הוא היה נוכח. כנראה כי המפגש היה במקביל לזה של צעירים ושם הוא מוכר מאוד.
 

Shiri from the block

Active member
פרקים גרועים (הודעה בלי ספוילר)
אני כבר מתחילה להתייאש.
אני רואה יותר ויותר תגובות מצופים בטוויטר ובאינסטגרם שכותבים שנמאס להם כבר והם מחכים עד שהעלילה תסתיים ורק אז יחזרו לצפות. אני ממש שוקלת להצטרף אליהם. הטקסטים חוזרים על עצמם כל יום ויום.
 

הדסהש1

New member
אני צופה האדיקות בארץ בלבד

וכבר נמאס לי שזה נמשך כמו מסטיק.שנים שזה הולך ונהייה לא מעניין.הגיע הזמן שיכניסו מעט פלפל לתוכנית או שיסיימו אותה בצורה נאותה.שכולם יהיו מרוצים.
 

gal253

New member
נכון, הרבה צופים אומרים את זה

אבל כנראה זה לא בא לידי ביטוי ברייטינג. לכן ברדלי ממשיך בשלו. אני פשוט מעביר את רוב הפרק ורואה רק דיאלוגים שמעניינים אותי. אחרי שנים שצפיתי בכל הפרק בלי לדלג על כלום. גם לי נמאס לגמרי מהשטויות שהם כותבים שם
 

Liatuli

New member
אני צופה בפרקי ישראל, די בפיגור מפרקי ארהב, עדיין

בפרקים שכל הסוד של טיילור התגלה.
חייבת לומר שהדמות שלה פשוט נוראית ומופרעת.
המשחק שלה הפך להיות ככ גרוע, פסיכי ובכייני, בדיוק כמו השיפוץ הפלסטי שהיא עשתה לפרצוף שלה. פעם היתה באמת יפה.
מקווה שהיא אוטוטו תעלם מהסדרה.
 

gal253

New member
גם פעם המשחק שלה היה

גרוע. מאוד מוגזם. היא תמיד היתה שחקנית רעה
 
למעלה