פרק 12 - פרק הדחה

JAMES DEAN

New member
פרק 12 - פרק הדחה

רון שחר חיכה וחיכה ואף אחד לא בא...
הערב, מבוך האימה במאוריציוס! המתמודדים מסתבכים במבוך ענק וחשוך.
מי יצא משם ומי - יצא מהמירוץ?

 

סטילהוק

New member
איזו עבודה בעיניים


אין מצב שניסים עבר את משימת הריקוד השבטי, ואפילו בקושי הראו אותו רוקד, יותר יושב על הרצפה ומנענע ברגליים סתם בלי שום קורדינציה.

וגם הקטע שהבנים מדגימים לגילי איך מבצעים את הריקוד (כאילו ללא ידיעתם) מהתחלה עד הפרט האחרון, בדיוק כשהיא צופה בהם מהחלון, אחרי שטלי מקבלת בלקאאוט ולא זוכרת שום דבר אני ממש לא קונה שזה "במקרה". ממש בולט כמהה ההפקה עושה הכל כדי לקדם את המבוגרות, אולי אפילו לגמר. ועוד החצופה הזאת אומרת למדריך הריקוד השבטי שייתחשב בה כי היא מבוגרת. הלו! באת למירוץ תעשי מה שכולם עושים בלי שום הנחה ופריבילגיות מיוחדות. ואם את לא מסוגלת תישארי בבית ואל תבואי למירוץ.

ואז במשימת הסוכר, כולם מבצעים אותה בלי בגדים, רק בגד ים, ומי מבצע את זה עם בגדים? נכון, ניסים, יקיר ההפקה שאף אחד לא אומר לו כלום, כשרשום ברמז בפירוש לבצע את המשימה ללא בגדים.
 

jj25

New member
המירוץ למיליון הוא לא תחרות ספורט,ריצה

סטילהוק-
תוכנית "המירוץ למיליון' היא לא תחרות ריצה ל5,000 מטר...
בתחרות ריצה,ספורטאים צעירים וחזקים מתחרים ביניהם,
הכי מהיר,והכי חזק מנצח...##
בטלוויזיה שלנו הישראלית,השיטה היא סוציאליסטית,שמאלנית
מובהקת.באופן קבוע ושיטתי מקדמים את החלשים, הפוך
מתחרות ספורט.
בנות 60 מתחרות עם בנות 20,ועם זכר אלפא כמו
אביעד בעלה של עדן.מוכרחים לעשות איזונים.
 

סטילהוק

New member
לא מוכרחים לעשות שום איזונים

בכל הגרסאות של המירוץ בעולם בני ובנות 60+ מתחרים עם בנות 20 ועם זכרי אלפא, ואין להם שום פריבילגיות מיוחדות ואף אחד לא עושה להם שום הנחות. כולם יודעים שהם מגיעים למירוץ בתנאים שווים כשהפרס לזוכה הוא מיליון. וכשמדובר בפרס כזה לא צריך לעשות הנחות לאף אחד, מי שלא סובל חום ולא יכול לעמוד בו שלא ייכנס למטבח מכתחילה. מי שנרשם למירוץ ומגיע להתחרות בו צריך לדעת שכולם שווים במירוץ ולאף אחד אין הנחות או פריבילגיות מיוחדות, ומי שלא מעוניין שלא יגיע. אף אחד לא מכריח איש להגיע להתחרות במירוץ למיליון או בכל תוכנית ריאליטי אחרת. ואם הוא מגיע שייקח בחשבון שהוא יקבל את אותם תנאים כמו כולם, ולא מעבר לזה.
 

JAMES DEAN

New member
יש לי הרגשה איפה הם יהיו

אחרי מאוריציוס הם יהיו בהודו אבל לא בטוח.
 

סטילהוק

New member
וכמובן שאי אפשר בלי איזו משימת חיפוש מחט בערימת שחת


וכמובן רגע לפני הפיטסטופ, כהרגלם בקודש בכל לג העונה.

עד ששני הצמדים הכי אהובים עלי, גם הבנות וגם הזוג הדתי, ראשונים באה ההפקה ותוקעת אותם עם משימת חיפוש מחט בערימת שחת מהגיהנום בלילה בתוך גשם שוטף.
 

ny22

New member
מנהל
מצד אחד - פרק הפכפך, מצד שני - היה צפוי שלא תהיה הדחה...

נתחיל מזה שהלג הזה באמת היה מאוד הפכפך והרבה זוגות שינו בו את המקומות.
כל הכבוד לעומר ומיכל


מצד שני - היה ברור שלא תהיה הדחה - שרואים בפרומואים שרון שחר אומר משפט שלא מכיל משהו כמו "בשבילכם המירוץ למיליון הסתיים" - איז זה כמעט וודאי שלא תהיה הדחה...
 

shulak14

New member
כל כך שמחתי

שלא היתה הדחה. אוהבת את טיה ופיי. נראה אם קארין תשמור על ההחלטה
להפסיק להצביע להן.
מוזר לי שבניגוד לעונות קודמות לא מראים בכלל קשרים בין הזוגות. גם כשהם באותו מקום אף פעם לא רואים איזה שיחה או קשר.
 

סטילהוק

New member
האמת שהחסרתי פעימה


הפייבוריטיות מס' 1 שלי טיה ופיי היו ממש קרובות להדחה, שמח שהלג האחרון ללא הדחה (ואיזה לג קשה זה היה) נפל דווקא עליהן, אך מעכשיו אין יותר פיטסטופים ללא הדחה העונה. גם שמח שמיכל ועומר לא משתתפות בעצור והפרסה עליהן וגם טיה ופיי לא שמות להן. לעומת זאת הדתיים כן, מקווה מאוד שקארין תשכנע את אריאל לא לשים להן יותר עצור ופרסה, אך מאידך אני חושש מאוד שלא יעברו למיכל ועומר שעקפו אותם לפיטסטופ והגיעו לפניהם שלישיות לשטיח של רון. ושלא ייפתחו העיניים לשאר "הנשמות הטובות" לגביהן...
 

פרארי1

New member
כל זוג אחר שהיה "זוכה לפטור" מההדחה

והיינו מקבלים ממך מניפסט שלם על כמה זה מכור, יקירי הפקה, אין מצב שהנקודה נקבעה מראש וכולי וכולי.
אבל כשזה נופל על זוג שאתה אוהב - אף מילה, הכל כשר פתאום.
 

סטילהוק

New member
בוא נגיד זאת כך...

אם ניסים ואוראל שכבר ניצלו בלג הראשון במירוץ ללא הדחה היו ניצלים שוב גם בלג השני והאחרון במירוץ ללא הדחה, הייתי בהחלט חושד שזה לא במקרה.

חוץ מזה, עם כל העליהום שסיד ואייל אירגנו נגד טיה ופיי לא איכפת לי גם אם ההפקה נרתמה לעזרתן, כי ראתה את העליהום המלוכלך נגדן והניסיון להדיחן.

אני חותם לך שאם היו עושים את זה לסיד ואייל או לצמד האוחצ'ות המעצבנים זה ממש לא היה עובר בשקט והם כבר היו מרימים שם את כל ההפקה על הרגליים, מתרגזים, מתייאשים ומאיימים לפרוש.

לא יודע מה לגביך, אך בעיני זה מגעיל ודוחה שעושים כזה עליהום על צמד בנות חזק וגורמים להם הידרדר אחורה עד שהתייאשו ויודחו. ההתנהגות הזאת היא התנהגות של פחדנים, וסיד ואייל מפחדים ובצדק מצמד הבנות הפייטריות האלה, והם גם מפחדים לשים לצמד התאומים האוחצ'ות, כי הם לא רוצים להסתכסך איתם. מעניין מאוד שהבנים לא שמים זה לזה עצור ופרסה העונה, ומעדיפים לשים לבנות.
 
זה בול מה שהיה עם וובה ואלה

וזה לא שעושים עליהם עליהום
פשוט לא התחברו אליהן
חלק הצביעו להם מהתחלה וחלק כמו סיד ואיל הצביעו בהתחלה ליהודית וזוהר עד שהן עפו ואז הם עברו להצביע לטיה ופיי שהם פחות התחברו אליהן
 

פרארי1

New member
בוא נגיד זאת כך...

החשדות שלך בהפקה וכמה היא מתערבת, והקביעות הנחרצות שנובעות מהחשדות, תלויות לגמרי בחיבה או חוסר החיבה שלך לזוג כזה או אחר.
כשמדובר בזוג שאתה אוהב - פתאום לא הכל מצליח להפקה, בכלל נעשה צדק פואטי כנגד כל הסיכויים וכדומה.
כשמדובר בזוג שאתה לא אוהב - ההפקה מקדמת אותו, שמה רגליים ליריבים שלו, השיטות שהוא פועל מגעילות וכן הלאה.
&nbsp
אני לא אומר שאין התערבות הפקה, יש ולא מעט, ולא משנה כמה קובי יכחיש את זה, אבל תנסה להיות קצת יותר אובייקטיבי ולא לשפוט הכל דרך ההתחברות שלך לזוגות.
לכל אחד יש פייבוריטים וכאלה שלא מחבבים, או פחות מתחברים, אבל עדיין אפשר להסתכל על הדרך במירוץ גם של אלה וגם של אלה, בצורה קצת יותר מאוזנת.
&nbsp
ומילה אחרונה.
זה משחק, תחרות, כולם רוצים להצליח וכולם רוצים לנצח.
אחת הדרכים לנצחון היא סילוק מתחרים בדרכים שמספקים חוקי המשחק.
מחייבים אותם לשים עצור / פרסה, כולם עושים את זה וזה חלק מהמשחק.
אני לא ראיתי שאייל וסיד פנו לזוגות אחרים והציעו להם קואליציה נגד טיה ופיי, אני ממש לא חושב שיש קואליציה כזו וגם אם כן, זה עדיין חלק מהמשחק ואחרי שיודח הזוג שהקואליציה רצתה להדיח (שוב, בהנחה שיש כזו ולדעתי אין), יפנו חברי הקואליציה אחד נגד השני כי אף אחד לא יוותר על המקום שלו.
 

סטילהוק

New member
אתה טועה ובגדול, היו לא מעט פעמים בריאליטי שפייבוריטים שלי

הפכו בעיניי למוקצים מחמת מיאוס בעקבות התערבות בולטת של ההפקה לטובתם לכל אורך העונה (כמו למשל עם נעמה קסרי מהישרדות, שבתחילת העונה היתה הפייבוריטית הכי גדולה שלי, אך אחרי התערבות ההפקה לטובתה ובת בריתה ליהיא שהורגשה היטב ובאופן הכי בולט, היא הפסיקה להיות הפייבוריטית שלי), כי אני קודם כל בעד משחק הגון ובלי הנחות ופריבילגיות לאף אחד. מי שלא מתאים לתוכנית ואתגריה שלא ישתתף בה מכתחילה. לא ייתכן שגלל שניסים ואוראל מעט מצחיקים ההפקה מקדמת אותם, או צמד המבוגרות שמקבלות העונה אין ספור הנחות, פטורים ממשימות שלמות והדרכות, ובכל פעם שמשימה קשה להן הן טורחות להזכיר שהן נשים מבוגרות. ועוד יש הטוענים שהן תותחיות.

אמרתי ואני חוזר ואומר, מאז ומתמיד הייתי עם האנדרדוגים, אלה שמגיעים מאחור ובדקה ה 90 דוהרים קדימה אל קו הגמר. ואת אלה תמיד עודדתי ותמיד אעודד. אך יש הבדל בין מי שבאמת גרוע ורק בגלל שההפקה עוזרת להם ומקדמת אותם מכל מיני סיבות שאינן קשורות בכלל למשחק והתחרות, מתקדמים, ולעומתם יש מי שבאמת מפתיעים לטובה ומראים יכולות חדשות שלא היכרנו בתחילה אצלהם.

צמדים חזקים, ובעיקר של בנים, אף פעם לא עשו עלי רושם, כי האובביוס לא מדבר אלי, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בצמד מעצבן עם דיבור מעצבן או בדיחות קרש מעצבנות, או כאלה שרבים כל הזמן ביניהם, כמו האם ובתה והתאומים האוחצ'ות שאפילו בנות אמיתיות לא מדברות ככה ולא מתנהגות כמוהם. וזה כבר עבר כל גבול אפשרי שעכשיו הם כבר מדברים על השופטים שלהם בגוף נקבה ואף מחליטים שהם "הומואיות", כמו עם שופט הריקוד השבטי במאוריציוס.
 

Gרר

New member
לא מתחבר לממנים

הם מתפלצים מצחוק מכל מיני בדיחות שמצחיקות כנראה את כולם חוץ ממני (או אולי רק את עצמם). הם מוציאים הרבה אנרגיה על ויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות ותקשורת לקויה "אבל אחרי זה אנחנו תוך שניה עוברים הלאה". מקווה שלא יגיעו לגמר. זה להבדיל אגב מקארין ואריאל שהזוגיות שלהם והתמיכה ההדדית מקסימה בעיניי.
 

AA86

New member
אני לא מאמין

שאתה אומר שיש עליהום.
הצבעה של שלושה צמדים זה עליהם?! אני פשוט לא מאמין.
צריך להצביע למישהו, למה זה ששני צמדים הצביעו לסיד ואיל זה לא עליהום?
טיה ופיי מתבכיינות ולא מיישמות את מה שהן בעצמן אמרו לעדן כשהיא ואביעד קיבלו עצור.
 

סטילהוק

New member
עליהום זה כשמסמנים מישהו כמטרה להדחה והולכים עליו עד הסוף

שוב ושוב ושוב עד שהוא מודח. טיה ופיי שמו רק פעם אחת עצור לעדן ועלאד ומאז לא שמו להם יותר. לעומת זאת טיה ופיי היחידות שמקבלות עצור וסיבובי פרסה באופן רציף ועקבי לאורך כל העונה מאז שהפסיקו לשים לעדן ואלעד. כך שבהחלט יש פה עליהום מאורגן עליהן, ועל כן טענותיהן מוצדקות, אך לא יעזרו להן הרבה כי מעתה אין יותר פיטסטופים ללא הדחה עד סוף העונה. ותאמין לי שאם סיד ואייל או צמד האוחצ'ות המצבנים היו במקומם הם כבר מזמן היו מתעצבנים, מתייאשים ומאיימים לפרוש. כך שטיה ופיי עוד עדינות בתגובותיהן ובאיך שהן מתייחסות לעליהום המאורגן עליהן. מה שצר לי שגם צמד הדתיים מהצמדים הפייבוריטים שלי חברו לעליהום עליהן. וחבל. אך הבנתי מקארין שזאת היתה פעם אחרונה שהם משתתפים בעליהום על טיה ופיי. ומאידך, מקווה מאוד שהם לא יעברו למיכל ועומר, שעברו אותם והגיעו לפניהם לפיטסטופ האחרון, ומראות יכולות של צמד חזק שיש לקחת בחשבון כצמד של גמר.
 

Gרר

New member
עקיפת החוקים ללא שום עונש מצד ההפקה מרגיזות ממש

עד כמה שזכור לי המשימה של הריקוד הוגדרה במיוחד כך שמי שלומד את הריקוד מקבל את הוראות הריקוד מבן הזוג שלו בלבד. כל העניין היה ביכולת של בן זוג אחד להעביר את מה שהוא ראה לבן זוג אחר. לתת למי שאמור לרקוד לראות זוג אחר מבצע את הריקוד חייבה, לדעתי, עונש. ואם הן היו מוצאות זווית שבה אפשר לראות את הלהקה עצמה זה גם היה עובר ללא עונש??! רק בישראל פעם ראשונה.

את הגדרת המשימה של הסוכר אני לא זוכר במדוייק אבל אם היא הוגדרה כך שיש להכנס לסירופ ללא בגדים ומגיע זוג ונכנס עם בגדים אותו כנ"ל. אבל זה פחות זכור לי אז לא רוצה לקבוע סתם.
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך בהחלט, מדובר בשני צמדים יקירי הפקה מובהקים

שלא לדבר בכלל על זה שנתנו להם לעשות את משימת האבובים מבלי שהסירה תזוז בכלל, בעוד שאת כל שאר הצמדים, חוץ מהדתיים שלא הראו בכלל, כנראה מחמת הצניעות, הטיסו עם הסירה עד כדי כך שמיכל נפצעה במשימה הזאת. ועולים ניסים ואוראל בסלואו מושן כאילו כלום. ואגב, גם את הריקוד הם עברו בלי שבאמת ניסים רקד, אלא יותר ישב על הרצפה והרים כזה את הרגליים. מרגיז, בהחלט מרגיז.
 
למעלה