פרק 16 - טסים למזרח הרחוק

Gרר

New member
במירוץ עד כמה שהבנתי כל מי שעלה היה צריך גם לרדת

גם אם הוא עשה את זה פעם אחת, שהרי לא שלחו מסוק להוריד אותם למטה


בעריכה התמקדו בעיקר בהתנשפויות שלהם בעליה, וכמעט לא הראו אותם במהלך הירידה, והאמת הוא שהסוג של הקושי שונה. עליה קשה פיזית ולכן מצטלמת טוב. אתה מתנשף, מזיע, צריך לעבוד קשה - אבל כשאתה מגיע - הגעת. הירידה, שזה מה שאנחנו עשינו, היא לא קשה פיזית תוך כדי, ולכן גם לא "מטצלמת" טוב. כולם ירדו בלי יותר מדי להתנשף, מי יותר מהר מי פחות מהר. אבל כשאתה מגיע למטה - הגוף שלך מפורק. ואני לא מקנא במי שהיה צריך לעלות שוב אחרי הירידה, כי מה שמקשה על העליה השניה היא הירידה שבאה לפניה ולא העליה הקודמת.

קשה להסביר את זה, אבל בסוף הירידה, אחרי שכבר חשבת שהנה זה די שטויות והכל בסדר - הגוף שלך בסטרס, החל מרעידות ועד כאבים בגב. לחלק התפתחו גם כאבים בברכיים, עד כדי מישהי שקיבלה "גימילים" לכמה ימים כי זה ממש גרם לה לדלקת שנזקקה לטיפול.

היחיד שעשה את זה לשני הכיוונים (בהזדמנויות שונה) היה בחור שעובד אצלנו והוא ספורטאי למופת, משתתף גם בעונה הנוכחית של הנינג'ה ובשביל "הכיף" הוא עלה את ה-29 קומות האלה בלי שום מאמץ ובזמן די מדהים. לרדת מרצונו הוא אף פעם לא היה מוכן, בדיוק מהסיבות שכתבתי - כי להבדיל מהעליה שזה מאמץ נטו, שבשבילו הוא אפילו מאמץ זניח, הירידה גורמת לתחושה לא נעימה עד כדי נזק של ממש.

האמת שבדרך כלל אני נמנע מהתרגילים האלה ומשתדל לעבוד באותם ימים מהבית. הפעם יצא שהייתי בעבודה ואני לא מתכוון לחזור על זה שוב, למרות שאצלי תחושת ה"אפטר" היתה די זניחה.
 

JAMES DEAN

New member
פרק 16 - טסים למזרח הרחוק

המירוץ ממשיך למזרח הרחוק והערב- הזוגות נוחתים בנפאל.
בקטמנדו מחכה להם המשימה הכי קשה של העונה- המדרגות שלא נגמרות.

 

Gרר

New member
בהנחה שהמתכון של הלאסי היה קבוע לכל הזוגות

היה יכול להיות נלמד אם צילי וגילי היו מחזירות עזרה לממנים ומגלות להם את המרכיבים, שהרי בלי העזרה של הממנים הם היו ממשיכות עוד שעה לחבוט באותה צורה בשקית הקינמון בלי להבין שאחרי 80 ניסיונות כושלים צריך לנסות משהו אחר. אם הממנים חילצו אתכן מצרה היה הוגן לעזור להם קצת עם המרכיבים ולהחזיר טובה על טובה ולא לרוץ כמו שתי עיזות פזיזות למשימה הבאה.

הכי מצחיק זה שהן אומרות כל הזמן "באנו להוכיח שגם אנחנו יכולות" אבל תכלס במשימה הזו הוכח שבלי עזרה אתן לא יכולות. אז מה בדיוק הוכחתם?

ורק למען ההבהרה - יש לי הרבה ריספקט כלפיהן בשל חלק מהמשימות שהן כן עברו בעצמן (למשל משימת המדרגות, שאפילו לעלות את המדרגות פעם אחת זה מאד קשה - יש לי ניסיון אישי עם זה מהתרגיל פינוי שעשו לנו לא מזמן מהקומה ה-29 בבניין - אנשים סיימו עם רעידות בגוף, אפילו שהלכו בקצב צב, וחלק עם בעיות בברכיים - זה לחלוטין לא פשוט, ואנחנו הלכנו בלי תיק על הגב ומשקולות על היד). אבל מעבר לזה - enough is enough, עם כל הכבוד על המשימות שעברתן ללא עזרה יש כבר יותר מדי משימות שאתן נזקקות לעזרה, וזה לא לעניין במירוץ למיליון.
 
למעלה