פרק 163- פרק מצולם

pijamot2

New member
פרק 163- פרק מצולם ../images/Emo248.gif

תקציר הפרק: אילן, קובי ועודד נתקעים בפרק הפתיחה של עונה שלוש, מי תהיה אלונה? שידור חוזר ב-20:00, 23:35 וב-VOD young. צפייה מהנה!
 

Superboi

New member
גדול!

רק שני דברים הפריעו לי: שהם שינו את טון הדיבור בחלק מהמקרים, ושאלונה לא הופיעה בפרק. ציפיתי שזה יהיה חלום שלה או שהיא תגיע בסוף לכמה שניות או משהו. חבל שמעונה 4 היא לא הופיעה.
 
מצולם ומעניין

השינויים הקטנים ( גרי בלי תחתונים, ימית ודנה, רוני - שהמשפט שלה מקבל משמעות נוספת מכשהייתה צעירה - "אף פעם לא הייתי איתכם") הוסיפו לפרק. לא רע.
 

pijamot2

New member
אני אגיד..

בשני הפרקים היא אמרה "לעזור לכם? אף פעם לא הייתי איתכם!" אבל בפרק הזה הראו קטעים מהפרק שבהם היא כן עזרה לפיג'מות- בתור פיה, בתור ראש עיר..
 

kuliv

New member
רגשות מעורבים.

בעיקר כי כל פעם כשמישהו צועק "אני רוצה לחזור לעונה 7!", אתה שואל את עצמך "אממממ... אבל למה?". והאמת היא שאפשר לזהות בכלים שהם חזרו לעונה 7 בגלל המעבר התמוה בין הפאנץ'-ליין לכלים. מאוד מאוד עונה 7. הרעיון של הפרק המצולם כן היה מגניב, והקטע עם טרזן היה מצחיק בטירוף, כמו גם הקטע עם הפתילייה והתפוזים. והם היו אנימניאקס!!! לא הבנתי אם הם אמרו את זה כקריצה לצופים או כי באמת אף אחד שם כבר לא זוכר מה זה אנימניאקס וזה בכלל היה רעיון של אייל בי לצייר אותם ככה... מצחיק שבנות הפאוורפאף, סופר דופר סומוס ואנימניאקס כולם כבר לא רלוונטיים בעולם הסדרות המצוירות. לפחות במקרה של אנימניאקס זה חבל. היה נחמד אם היו לוקיישנים גם לקרבות מול גרי, זה יצא די אומלל. והאמת שבדיוק במקום שבו אלונה הייתה נפלאה, ימית ודנה היו שתיהן מעצבנות. חוץ מלקטר הן לא עשו כלום בפרק הזה, וכל החן שהיה לאלונה כשהיא כועסת פשוט לא נכח אצלן. אגב, אותי "דנית" יותר משעשע מ"יאנה"...
 
למעלה